Camping CynoCamp Terre neuve

Camping CynoCamp Terre neuve
9,2

7 tips over Camping CynoCamp Terre neuve

Deanca, 26-10-2013
het is een kleinschalige cmping, dus op tijd reserveren
Jos Kuijper, 20-9-2013
Markten in Uzes, Barjac en Goudarques. Eten in Uzes op de Place aux Herbes, Plaatsen; Uzes, Nimes, Arles, St Remy, Isles sur la Sorge, Mont Ventoux, Avignon enz.. De Quadtochten door de regio zijn echt avontuurlijk en brengen je op plaatsen waar je anders nooit zou komen.
Stefanie, 6-8-2013
Zwemmen bij de cezes! Rust, mooie natuur en de hond mag los.

Danny, Sylvia en pip, 15-7-2013
Lekker relaxen op de camping, naar marktjes in de buurt. Lekker naar de cèze met de hondjes.
Lisa, 21-8-2012
Zeker mee eten 's avonds!
Jos Kuijper, 22-7-2012
Echte begeleide Quadtochten in de natuur, niet op een baantje. Veel verschillende kayaktochten in de regio (Ceze/Gardon). Zaterdagmarkt Uzes geweldig. Restaurant Septembre 4 in Uzes heel goed en betaalbaar. Ligt op de Place au Herbes wat een heel gezellige lokatie is. Nimes en Arles zijn steden die echt bezocht moeten worden. Goudarques ligt vlak bij de camping en is buiten een heel gezellig plaatsje ook de lokatie voor je boodschappen

Esther, 11-5-2012

Elke dag brood te bestellen en af te halen bij de receptie

Maak ook eens gebruik van de lekkere table-de-hôtes of de BBQ