Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

79 Reviews over CynoCamp Terre neuve

• 9Philipp,Isabelle et maggy12-07-2019

Enfin un camping Pour nos amis à quatre pattes

Pour nos amis à quatre pattes Ce fut une agréable surprise en arrivant très bel accueil personnalisé des propriétaires Une table d’hôte digne d’un restaurent Un paradis pour les chiens très propre et des sanitaires nickel Une belle petite piscine pour ce rafraîchir et un secteur touristique où l’on peut emmener nos amis à quatre pattes se baigner Très bonne situation géographique le seul bémol si vous venez avec un enfant seul la structure Il n’est pas prévue pour des enfants en bas âge Diana et Patrick Merci pour cet agréable séjour

• 9Eetgelegenheden
  • 8Thera Burgers05-07-2019

Zeer gastvrij

Fantastische camping. Wij en onze honden voelde zich meteen thuis.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8mieke smit18-09-2018

Heerlijke locatie

Een heerlijke plek om samen met je hond(en) vakantie te vieren. Rust en ruimte , prima gite, lekker eten en vooraal eigenaren die hun uiterste best doen om het naar je zin te maken!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Jolanda06-08-2018

Fantastisch relaxed verblijf in prachtige omgeving

Heerlijke plek op de camping met vrij uitzicht en genoeg ruimte. Vanuit t zwembad mooi uitzicht op de heuvels achter de camping. Genoeg wandelmogelijkheden. Sanitair is ruim voldoende en heerlijk. Heerlijk eten bij Diana en Patrick en gezellige borrels. Honden mogen lekker los ravotten en bij t eten aanwezig zijn. Topcamping. Kom hier zeker weer terug

• 9Norbert03-08-2018

Geweldig

Een heerlijke camping voor mens en hond heerlijk schaduw rijke plekken Relaxten eigenaren

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Leon en Carla27-06-2018

Zeer vriendelijk ontvangen erg gastvrij. Diana en Patrick zijn fantastisch mensen . Die hard werken om het de gasten naar hun zin te maken . Ze staan dag en nacht klaar als het nodig mocht zijn. Sanitair is schoon en netjes. Mee eten kan ook . Eten is zeer goed. smorgens broodjes service. En voor de honden een paradijs Lekker de hele dag loslopen en spelen met hun vriendjes. Lekker zwemmen in de rivier Je hebt er geen kind (hond ) meer aan, ze zijn aan het einde van de dag lekker moe en kunnen daardoor heerlijk slapen . En de baasjes die hebben het ook naar hun zin met de andere gasten of lekker zwemmen in het zwembad

• 2ROMA06-10-2017

Zeer slechte ervaring!!

Om een camping goed te kunnen runnen heb je niet alleen een goeie plek nodig, maar als eigenaar en eigenaresse heb je meer nodig dan Diane en Patrick in hun mars hebben! Want als dingen niet geheel naar wens verlopen komt de ware aard naar boven! En dat is niet prettig. We zijn dan ook hals over kop vertrokken. 4 ha groot is het terrein, maar voor de camping is een zeer kleine ruimte gereserveerd. Onze plek werd aangewezen ( dicht op een ander), ook de drollen werden aangewezen (Dat we er niet in zouden trappen tijdens het installeren van de caravan). Krassen op auto en caravan door laaghangende takken. Camping gelegen aan weg waar hard gereden wordt. Het is NIET mogelijk om van de camping af de bossen in te lopen. Veel over de weg wandelen. Rivier stond droog. Afvoer douche verstopt. Gekozen voor honden losloop camping en deskundigheid ( Diana (noemt zich) honden gedragsdeskundige) omdat we enig begeleiding cq begrip voor een van onze honden hadden verwacht. Voor ons heerste er geen goede sfeer.... Kortom Nooit meer!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 10Nik en Danièle11-09-2017

Fantastisch voor ons en voor de hond

Alles prima! Rustige omgeving. Zeer ruime kampeerplaatsen. Heerlijke en betaalbare table d'hôtes. Proper sanitair. Zwembad groot genoeg. Riviertje waar de hond kan in zwemmen en afkoelen. Kortweg prachtig voor u en uw hond !

• 9Staat v/h sanitair
  • 10paula01-07-2017

Cynocamp een hondenparadijs

Wij waren op Cynocamp in Verfeuil in Frankrijk. Zeer vriendelijk ontvangen erg gastvrij. Diana en Patrick zijn fantastisch mensen . Die hard werken en de gasten naar hun zin maken . Ze staan dag en nacht klaar als het nodig mocht zijn. Gite is schoon en netjes. Mee eten kan ook . Eten is zeer goed. smorgens broodjes service of ontbijten is zeer goed. .En voor de honden een paradijs Lekker de hele dag loslopen en spelen met hun vriendjes. Lekker zwemmen in de rivier Je heb geen kind (hond ) meer aan ze aan het einde van de dag . Lekker moe gaan ze s avonds slapen . En de baasjes die hebben het ook naar hun zin met de andere gasten of lekker zwemmen in het zwembad Als je ergens anders met je hond naar toe gaat . moeten ze over het algemeen aan de lijn en kunnen ze weinig los lopen. of mensen klagen over hondenoverlast. Hier totaal niet. Wij zijn dit jaar in april en Juni geweest . Volgend jaar gaan wij weer dan voor de 18e keer.

• 10Nik & Danièle03-09-2016

Prachtige hondencamping

Gewoon fantastisch voor de hond (heerlijk los lopen) en voor de baasjes (o.a. zeer goede table d'hôtes)

Camping CynoCamp Terre neuve info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar