Camping CynoCamp Terre neuve

79 reviews over Camping CynoCamp Terre neuve

• 2018
    8mieke smit18-09-2018

Heerlijke locatie

Een heerlijke plek om samen met je hond(en) vakantie te vieren. Rust en ruimte , prima gite, lekker eten en vooraal eigenaren die hun uiterste best doen om het naar je zin te maken!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 10Jolanda06-08-2018

Fantastisch relaxed verblijf in prachtige omgeving

Heerlijke plek op de camping met vrij uitzicht en genoeg ruimte. Vanuit t zwembad mooi uitzicht op de heuvels achter de camping. Genoeg wandelmogelijkheden. Sanitair is ruim voldoende en heerlijk. Heerlijk eten bij Diana en Patrick en gezellige borrels. Honden mogen lekker los ravotten en bij t eten aanwezig zijn. Topcamping. Kom hier zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Norbert03-08-2018

Geweldig

Een heerlijke camping voor mens en hond heerlijk schaduw rijke plekken Relaxten eigenaren

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Leon en Carla27-06-2018

Zeer vriendelijk ontvangen erg gastvrij. Diana en Patrick zijn fantastisch mensen . Die hard werken om het de gasten naar hun zin te maken . Ze staan dag en nacht klaar als het nodig mocht zijn. Sanitair is schoon en netjes. Mee eten kan ook . Eten is zeer goed. smorgens broodjes service. En voor de honden een paradijs Lekker de hele dag loslopen en spelen met hun vriendjes. Lekker zwemmen in de rivier Je hebt er geen kind (hond ) meer aan, ze zijn aan het einde van de dag lekker moe en kunnen daardoor heerlijk slapen . En de baasjes die hebben het ook naar hun zin met de andere gasten of lekker zwemmen in het zwembad

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

2ROMA06-10-2017

Zeer slechte ervaring!!

Om een camping goed te kunnen runnen heb je niet alleen een goeie plek nodig, maar als eigenaar en eigenaresse heb je meer nodig dan Diane en Patrick in hun mars hebben! Want als dingen niet geheel naar wens verlopen komt de ware aard naar boven! En dat is niet prettig. We zijn dan ook hals over kop vertrokken. 4 ha groot is het terrein, maar voor de camping is een zeer kleine ruimte gereserveerd. Onze plek werd aangewezen ( dicht op een ander), ook de drollen werden aangewezen (Dat we er niet in zouden trappen tijdens het installeren van de caravan). Krassen op auto en caravan door laaghangende takken. Camping gelegen aan weg waar hard gereden wordt. Het is NIET mogelijk om van de camping af de bossen in te lopen. Veel over de weg wandelen. Rivier stond droog. Afvoer douche verstopt. Gekozen voor honden losloop camping en deskundigheid ( Diana (noemt zich) honden gedragsdeskundige) omdat we enig begeleiding cq begrip voor een van onze honden hadden verwacht. Voor ons heerste er geen goede sfeer.... Kortom Nooit meer!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 10Nik en Danièle11-09-2017

Fantastisch voor ons en voor de hond

Alles prima! Rustige omgeving. Zeer ruime kampeerplaatsen. Heerlijke en betaalbare table d'hôtes. Proper sanitair. Zwembad groot genoeg. Riviertje waar de hond kan in zwemmen en afkoelen. Kortweg prachtig voor u en uw hond !

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Nik & Danièle03-09-2016

Prachtige hondencamping

Gewoon fantastisch voor de hond (heerlijk los lopen) en voor de baasjes (o.a. zeer goede table d'hôtes)

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Deleli13-08-2016

Niet wat we hadden verwacht

Wij zijn dit jaar naar deze camping geweest na het lezen van alle geweldige reacties hier op Zoover, we konden maar 1 negatieve reactie vinden. Die ene negatieve reactie had gelijk. Wij zaten in een chambre, heel erg klein en ontzettend warm. Het stonk ook in de kamer, toiletbril was kapot en de douche kan wel een opknapbeurt gebruiken. De camping zelf lag er vervallen bij, hoog gras, kapotte spullen en toch veel hondenpoep ondanks de opruimplicht. Onze hond (ongecastreerde reu) is meerdere keren achterna gezeten en werd door zowel teven als reuen bereden. Zoveel honden die loslopen zonder toezicht van hun baasjes vind ik geen goed idee. Te vaak wisseling van honden wat weer spanning meebrengt bij de honden. Het idee hondencamping waar de hond lekker los kan klinkt mooier dan dat het is. Ik ga de volgende keer voor een camping waar honden welkom zijn maar waar ze op bepaalde plekken los mogen en verder aan de lijn.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Ellen Moll09-08-2016

Heerlijk

De honden mogen de hele dag loslopen. Hele lieve eigenaren. Heerlijk eten.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Danny02-08-2016

Met 1 woord TOP

Mooie natuur, vriendelijke mensen en honden, en lekker eten. Een prachtige plek in de mooie natuur

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

7 tips over Camping CynoCamp Terre neuve

• Deanca, 26-10-2013 Rapporteren

het is een kleinschalige cmping, dus op tijd reserveren

• Jos Kuijper, 20-09-2013 Rapporteren

Markten in Uzes, Barjac en Goudarques. Eten in Uzes op de Place aux Herbes, Plaatsen; Uzes, Nimes, Arles, St Remy, Isles sur la Sorge, Mont Ventoux, Avignon enz.. De Quadtochten door de regio zijn echt avontuurlijk en brengen je op plaatsen waar je anders nooit zou komen.

• Stefanie, 06-08-2013 Rapporteren

Zwemmen bij de cezes! Rust, mooie natuur en de hond mag los.

0 vragen over Camping CynoCamp Terre neuve

Camping CynoCamp Terre neuve info