Camping CynoCamp Terre neuve

Camping CynoCamp Terre neuve
9,3

74 reviews over Camping CynoCamp Terre neuve in het Nederlands

Heerlijke plek op de camping met vrij uitzicht en genoeg ruimte. Vanuit t zwembad mooi uitzicht op de heuvels achter de camping. Genoeg wandelmogelijkheden. Sanitair is ruim voldoende en heerlijk. Heerlijk eten bij Diana en Patrick en gezellige borrels. Honden mogen lekker los ravotten en bij t eten aanwezig zijn. Topcamping. Kom hier zeker weer terug

Geweldig

Norbert
3-8-2018

Een heerlijke camping voor mens en hond heerlijk schaduw rijke plekken

Relaxten eigenaren

Leon en Carla
27-6-2018

Zeer vriendelijk ontvangen erg gastvrij. Diana en Patrick zijn fantastisch mensen . Die hard werken om het de gasten naar hun zin te maken . Ze staan dag en nacht klaar als het nodig mocht zijn. Sanitair is schoon en netjes. Mee eten kan ook . Eten is zeer goed. smorgens broodjes service. En voor de honden een paradijs Lekker de hele dag loslopen en spelen met hun vriendjes. Lekker zwemmen in de rivier Je hebt er geen kind (hond ) meer aan, ze zijn aan het einde van de dag lekker moe en kunnen daardoor heerlijk slapen . En de baasjes die hebben het ook naar hun zin met de andere gasten of lekker zwemmen in het zwembad

Zeer slechte ervaring!!

ROMA
6-10-2017

Om een camping goed te kunnen runnen heb je niet alleen een goeie plek nodig, maar als eigenaar en eigenaresse heb je meer nodig dan Diane en Patrick in hun mars hebben! Want als dingen niet geheel naar wens verlopen komt de ware aard naar boven! En dat is niet prettig. We zijn dan ook hals over kop vertrokken.

4 ha groot is het terrein, maar voor de camping is een zeer kleine ruimte gereserveerd. Onze plek werd aangewezen ( dicht op een ander), ook de drollen werden aangewezen (Dat we er niet in zouden trappen tijdens het installeren van de caravan). Krassen op auto en caravan door laaghangende takken.

Camping gelegen aan weg waar hard gereden wordt. Het is NIET mogelijk om van de camping af de bossen in te lopen. Veel over de weg wandelen.

Rivier stond droog. Afvoer douche verstopt.

Gekozen voor honden losloop camping en deskundigheid ( Diana (noemt zich) honden gedragsdeskundige) omdat we enig begeleiding cq begrip voor een van onze honden hadden verwacht.

Voor ons heerste er geen goede sfeer....

Kortom Nooit meer!

Fantastisch voor ons en voor de hond

Nik en Danièle
11-9-2017

Alles prima! Rustige omgeving. Zeer ruime kampeerplaatsen. Heerlijke en betaalbare table d'hôtes. Proper sanitair. Zwembad groot genoeg. Riviertje waar de hond kan in zwemmen en afkoelen. Kortweg prachtig voor u en uw hond !

Cynocamp een hondenparadijs

paula
1-7-2017

Wij waren op Cynocamp in Verfeuil in Frankrijk. Zeer vriendelijk ontvangen erg gastvrij. Diana en Patrick zijn fantastisch mensen . Die hard werken en de gasten naar hun zin maken . Ze staan dag en nacht klaar als het nodig mocht zijn. Gite is schoon en netjes. Mee eten kan ook . Eten is zeer goed. smorgens broodjes service of ontbijten is zeer goed. .En voor de honden een paradijs Lekker de hele dag loslopen en spelen met hun vriendjes. Lekker zwemmen in de rivier Je heb geen kind (hond ) meer aan ze aan het einde van de dag . Lekker moe gaan ze s avonds slapen . En de baasjes die hebben het ook naar hun zin met de andere gasten of lekker zwemmen in het zwembad

Als je ergens anders met je hond naar toe gaat . moeten ze over het algemeen aan de lijn en kunnen ze weinig los lopen. of mensen klagen over hondenoverlast. Hier totaal niet. Wij zijn dit jaar in april en Juni geweest . Volgend jaar gaan wij weer dan voor de 18e keer.

Prachtige hondencamping

Nik & Danièle
3-9-2016

Gewoon fantastisch voor de hond (heerlijk los lopen) en voor de baasjes (o.a. zeer goede table d'hôtes)

Optimaal vakantiegevoel met de hond!

Judith Keyzer
19-8-2016

Relaxt, kleinschalig, gastvrij voor mensen en honden

Niet wat we hadden verwacht

Deleli
13-8-2016

Wij zijn dit jaar naar deze camping geweest na het lezen van alle geweldige reacties hier op Zoover, we konden maar 1 negatieve reactie vinden. Die ene negatieve reactie had gelijk. Wij zaten in een chambre, heel erg klein en ontzettend warm. Het stonk ook in de kamer, toiletbril was kapot en de douche kan wel een opknapbeurt gebruiken. De camping zelf lag er vervallen bij, hoog gras, kapotte spullen en toch veel hondenpoep ondanks de opruimplicht. Onze hond (ongecastreerde reu) is meerdere keren achterna gezeten en werd door zowel teven als reuen bereden. Zoveel honden die loslopen zonder toezicht van hun baasjes vind ik geen goed idee. Te vaak wisseling van honden wat weer spanning meebrengt bij de honden. Het idee hondencamping waar de hond lekker los kan klinkt mooier dan dat het is. Ik ga de volgende keer voor een camping waar honden welkom zijn maar waar ze op bepaalde plekken los mogen en verder aan de lijn.

Heerlijk

Ellen Moll
9-8-2016

De honden mogen de hele dag loslopen. Hele lieve eigenaren. Heerlijk eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CynoCamp Terre neuve in Verfeuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CynoCamp Terre neuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.