Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Le Bout du Monde

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Bout du Monde voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 28 reviews

Meer camping info

28 Reviews over Yelloh! Village Le Bout du Monde

• 9Marina von Kriegenbergh10-09-2021

Een sprookjes vakantie

Het einde van de wereld, nou dat klopt in zekere zin wel. Wat een mooie, kleinschalige camping. Wij hadden de caravan boven op de heuvel. Dit zorgde voor meermaals per dag een flinke wandeling maar een heleboel rust. We moesten wel even wennen aan de eikels die 's nachts op het dak vallen. De visvijver lag om de hoek waar je met een schepnetje leuk rivierkreeftjes kan vangen. De boerderij op de camping is geweldig. Je kan voor 10 euro per kind op een pony of ezel rijden voor 30 min en in de ochtend mogen de kinderen helpen om de ezels en de pony's uit het weiland te halen. De kleine pony's mogen ieder moment meegenomen worden om te wandelen. Het animatie aanbod is prima en craetief. Op de camping zijn voornamelijk Fransen. Wij hebben weinig tot geen Nederlanders gezien. Wij hebben 2 kinderen dus was dat niet zo erg, ze hadden elkaar. De zwembaden zijn schoon en heerlijk. Wat een uitzicht. Eerste supermarkt is wel 20 minuten rijden.

• 8Eetgelegenheden
  • 9segers17-09-2019

wat een briljante camping!

wat een heerlijke camping. Een inspirerende plek waar veel kan en mag, zonder dat t wetteloos wordt. De camping is groot , net als de plaatsen. Er heerst een heerlijke ongedwonge sfeer. Entertainment voor de kinderen is er niet echt. Wel twee zwembaden waarvan 1 natuurlijk water, een visvijver... en een boerderij. Je mag gewoon n ezel of pony meenemen om mee te gaan wandelen op de camping. Als je van een echte doe camping houdt, a la spanje, centreparks en bollo van landal, ga er niet heen. Deze camping zorgt ervoor dat je dichterbij je familie komt. Note: le bout du monde.. betekend , het einde van de wereld.. Heerlijktoch als je van remote en rust houdt...

• 9Eetgelegenheden
  • 4Mirjam10-08-2018

Geen aanrader

We zijn hier 4 nachten geweest. Vreemde sfeer bij binnenkomst; we werden nauwelijks geholpen, vastgestelde plek moet je zelf maar zoeken. Wij hadden een redelijk grote plek, maar die was wel erg schuin en somber door de schaduw. Om er te komen, moest je een behoorlijke helling op. Wij vragen ons af of dat zou lukken met een caravan. Restaurant is alleen op zondag open, voor de rest zijn er pas vanaf 's avonds pizza's te krijgen (niet gegeten; restaurant rook wel goed). Natuurlijk zwembad is leuk, maar niet zo spectaculair als de foto;s je willen doen geloven. Sanitair is schoon, maar stinkt naar urine. Het is ook heel donker, dus je ziet er bijna niks. Animatieprogramma stelt niets voor. Bij een concert bij de bar, werd er volop geblowd. Vinden wij vreemd voor familiecamping, mar niemand keek er van op. Campingwinkel heeft niks. Als we hier 3 weken zouden zitten, zouden wij ons flink bekocht voelen voor het geld.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9lilounette16-05-2015

nature, calme et authenticité

Nous avons passé un week end de 3 jours dans ce beau camping. L"accueil est chaleureux, tout le personnel est disponible et souriant, c'est très agréable. Les enfants ont adoré la ferme et l'atelier pain. Notre yourte était grande et joliment décorée, nous avons hâte d'y retourner ! Nous conseillons vivement ce camping !

• 9nenette10-08-2013

un petit coin de paradis !

Nous venons de passer une semaine formidable dans ce camping. Belle piscine naturelle, activités originales pour les enfants, le cadre est reposant, le personnel sympathique , bref ... de vraies bonnes vacances !

• 8Staat v/h sanitair
  • 1leroux26-07-2013

Plus jamais

camping a fuir piscine naturelle égal bouillon culture, piscine classique mal entretenue ne pas confier de courrier important sinon ouvert.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Vincent18-07-2013

Prix yelloh village pas en rapport au camping

Les positifs: Un boss (Dominique)et sont équipe d'une gentilesse exemplaire et serviable.... une piscine naturelle différente avec une vue sur la région exeptionnelle, un contexte camping à la ferme avec étang..et la quiétude.. un ptit bar sympas.. avec soirée barbecue et autres accesible.

Pour les négatifs.. Certains emplacements impossible pour caravanes (j'ai du scier des branches en nombres pour pouvoir passé) Des allées limites carrossable(pauvre voiture) Des sanitaires d'un autres ages. une petite boutique de dépannage vide ( et pourtant le camping est au bout du monde) Une deuxième piscine chlore dans un état lamentable.. et surtout pas d'espaces de jeux pour les enfants... sauf des prairies pleines de chardons et purin En bref nous sommes loin de la qualité yelloh... mais le prix si...

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Familie lamkamp30-12-2012

Fijne camping, heerlijk tot rust gekomen

Na een wat luxer verblijf op een huttopia camping kwamen we aan op deze authentiek franse camping. Hoewel het wat rommelig oogt voelde het meteen goed. Fijne plek en prima collega campinggasten. Het terras is in een woord geweldig. Robuuste kaasplankjes en heerlijke wijntjes ( inclusief mooie anekdotes over de achtergrond van de wijn!). Zwembaden waren prima maar wel op natuurlijke basis. Verwacht dus geen hyper schoon chloorbad. Onze kinderen (7, 5 en 1) hadden het er goed naar hun zin. Animatie (vreselijk woord) in het frans maar daardoor niet minder leuk. Meehelpen op de boerderij of pony rijden, kon allemaal. Wel jammer was de staat van het sanitair. Daar hebben we ons even over heen moeten zetten. In het nieuwe gebouwtje redelijk voor elkaar maar het oude gebouwtje is aan vervanging toe. Al met al: als je houdt van ongedwongen sfeer, mooi uitzicht, fijne eigen plekken, en verouderd sanitair kan billijken; doen!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9maud hoefnagels23-08-2012

prachtige camping voor rust en jonge kinderen

Dit is een verrassend paradijsje. Er zijn prachtige grote plekken (en ook wat minder mooi gelegen). In het midden is een groot veld waar veel mensen samenkomen en sporten met elkaar. De zwembaden zijn super, een met (weinig) chloor en een natuurlijk gezuiverd. Het resaturant biedt je een maaltijd wat je als een god in Frankrijk laat voelen. Het uitzicht is magnifique De eigenaar / en esse waren zo vriendelijk dat we ons meteen thuis voelden en ze hebben ons een maaltijd bezorgd die we niet snel zullen vergeten. De camping is op 600 punten milieu verantwoord, zoals de verf van het tafelkleedje is op natuurlijke basis

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Arjan14-08-2012

Fijne vakantie

De camping is ruim opgezet en rustig. Het uitzicht op de vallei is prachtig. Wij hadden een Yurt en deze was origineel en gezellig ingericht.

De keuken en het sanitair waren schoon en voldoende ingericht.

De kinderboerderij was leuk voor onze kinderen, zo ook het zwembad.

In het restaurant kun je heerlijk eten en in de wijnbar worden lokale produkten geserveerd als borrelhapje met een lekker wijntje. De kampwinkel is echter erg minimaal. Er kan wel vers brood gekocht worden, maar voor boodschappen moet je naar de dichtstbijzijnde grote plaats en dat is een half uur rijden.

De rust en de natuur is prachtig.

Echter voor het bezoeken van bezienswaardigheden is het altijd een eind rijden en voor grote kinderen valt er weinig te beleven. Het is echt een camping voor rust en voor gezinnen met kleine kinderen

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar