Camping Sandaya Les Vagues

Camping Sandaya Les Vagues
6,8

• Sfeer in stad7,6
  • Activiteiten7,9

Camping Sandaya les Vagues ligt bij Chemin des Montilles in Frankrijk. Het zwembad heeft meerdere glijbanen, een kinderbad en er is een golfslagbad. Elke avond wordt er een entertainmentshow georganiseerd. Naar het strand is het ongeveer 10 minuten lopen. Cultuurliefhebbers raden we aan een bezoek te brengen aan Carcassonne.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Vagues voor je op een rij gezet:

Contact

57 reviews over Camping Sandaya Les Vagues in het Nederlands

Matige vakantie

Gekala
7-7-2019

Helaas is dit niet onze beste vakantie geweest. Toiletten op zwembad dagelijks verstopt en de vloeren / trappen van het zwembad zit vol schimmel. In 2 weken tijd niemand dit zien schoonmaken. Zwembad is verder wel prima. Eerste week juli wel erg druk!!

Personeel achter de bar op de camping vriendelijke tegen de Franse gast maar tegen de Nederlanders ronduit chagrijnig. Animatie team spreekt alleen Frans ook tijdens activiteiten op de camping. Helaas pas na 1-7 minidisco, dit was bekend maar aangezien er daarvoor al veel kinders aanwezig waren dit misschien opschuiven?

Om het positief af te sluiten... vriendelijk en behulpzame receptie, td en schoonmaaksters. Handige winkel naast de camping. Super vriendelijk personeel in de bakkerij tegenover de camping met super lekkere kip! Een aanrader.

Al diverse sandaya campings bezocht, dit was helaas een mindere

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Caravan komt niet overeen met boeking

Lotte
13-6-2019

We kregen een andere (lees veel oudere) caravan toegewezen dan geboekt. De foto’s bij de boeking en realiteit verschillen enorm! Het betreft een compleet andere caravan! Bij navraag daarover wordt gezegd dat het eenzelfde categorie caravan betreft en dat we indien gewenst kunnen vertrekken en via een e-mail naar de klantenservice mogen hopen ons geld terug te krijgen. Ook een ander stel dat we spreken loopt tegen dit probleem aan. Zij krijgen na lang aandringen uiteindelijk wel de geboekte caravan toegewezen. Door het gedoe met de caravan voelen we ons wat genept. Maar we kunnen hier nu wel overheen stappen. Verder hebben we het op de camping wel erg naar ons zin. Het zwembad is mooi en divers, het strand op loopafstand. Wat dat betreft prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sandaya laat je aan lot over

Jasper
11-6-2019

Aangekomen op de camping les vagues werden we na drie kwartier wachten gedumpt in een oude brakke caravan. Een type dat we niet geboekt hadden. Sandaya verwijst steeds slinks naar de voorwaarden waarin genoemd staat dat foto's niet contractueel zijn. Uiteindelijk na uren gesteggel de toezegging gekregen dat een andere caravan voor ons gereed zou worden gemaakt. Tot op de dag van vandaag wachten wij nog steeds hierop. Mocht je op je vakantie aan je lot overgelaten willen worden, weggestopt in een 30 jaar oude caravan waarvan je met geluk deuren open of dicht krijgt, boek dan vooral bij deze organisatie.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Direct boeken

Mooie camping maar niet meer vanwege geluidsoverla

Fam. Wissink
31-8-2018

Schone camping, vriendelijke ontvangst, geen borg. Zwembad en strand prima. Elke avond vanaf 21.00 uur tot 23.30 / 23.45 uur harde muziek van zowel de eigen camping als van de naastgelegen camping en een watersportbedrijf. Een avond rustig zitten is er niet bij! Ook is alles in het Frans: de info, animatie, regelgeving enz. Alleen de wifi is in het Engels/Nederlands te regelen 56 euro voor 14 dagen met 3 toestellen. En bij de glasbakken was er vertaling. De naastgelegen weg naar het strand geeft ook veel overlast: 's morgens vuilniswagens, bevoorrading vanaf half 7 en ' s nachts pratende mensen met radio's. Kortom nooit meer met Sandaya. We komen al 10 jaar in Frankrijk en hebben dit nog nooit meegemaakt.

Prima camping

Alcorola
28-8-2018

Mooi zwembad, wel klein ten opzichte van de grootte van de camping. Iedere avond was er een entertainment show voor alle leeftijden wel iets. Erg Frans gericht. Strand op loopafstand, maar daar mogen geen honden op! Prima mobile home voor 5 personen. Genoeg schaduw van bomen en lekkere overkapping. Naastgelegen camping was erg luidruchtig maar om 12 uur was alles stil. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. 2 volwassenen + 3 kinderen leeftijd 14, 15 en 16 + klein hondje

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke en schone camping!

Fam. Heynen
23-8-2018

Afgelopen zondag terug gekomen van 2 heerlijke weken op deze camping. Enigszins sceptisch na het lezen van de reviews maar wij vonden het een topcamping. Superschone caravan en allemaal iets anders gepositioneerd zodat je niet bij het hele straatje op de veranda kijkt. We zaten in het gedeelte aan de overkant van de straat en daardoor lekker rustig. Zwembad is redelijk dichtbij en mede doordat er niet mag worden gegeten en gedronken erg schoon. Voor onze meiden van 7 en 9 een prima zwembad met een aantal glijbanen, golfslagbad en een bad 1,8m diep. Geen handdoek leggen dus altijd wel een bedje vrij. Strand was een eindje lopen (800m/1000m) maar goed te doen. direct bij de camping was een Spar winkel en een bakker. Het enige minpuntje van deze camping is de animatie die volledig in het frans was, maar al met al een supervakantie gehad op deze camping!

Prima camping

Gaston
18-8-2018

Wij hebben hier een prima vakantie gehad. Zwembad was lekker. Een voordeel aan veel Fransen op een camping is dat wanneer je in de lunchtijd naar het zwembad gaat, je gegarandeerd een bedje hebt. Het strand lag op loop afstand en was heerlijk. Zeker in de tijd dat wij er waren was het erg heet. De zeewind maakte het goed uit te houden. De bakker / pizzeria/ cafetaria had lekker eten. Bar was enigzins beperkt. Supermarkt op de camping had een ruim voldoende assortiment. De straatjes op de camping waren erg smal, maar ons lukte het om met een combinatie van 13 meter om er door te komen, dus het was te doen.

Al met al prima camping

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima maar niet voor herhaling

DB
11-8-2018

Goed zwembad, voorzieningen schoon, erg op Fransen gerichte camping (90%), introductie en informatie alleen in Frans beschikbaar. Kinderen <10 mogen niet alleen naar zwembad

Fantastische camping!

Mo
2-8-2018

Leuke en mooie camping. Mooi Zwembad met glijbanen, kinderbad, golfbad. Iedere dag/avond animatie, zoals goochelshows, schuimparty, poolparty, hypnotiseur en ga zo maar door.... Afstand naar het strand is ongeveer 600 meter en mooi breed. Sanitair zag er goed uit en ook de camping was goed onderhouden. Winkeltje SPAR heeft alle benodigdheden, bakkertje tegenover de camping voor lekkere broodjes, maar ook afhaalmaaltijden zoals pizza, gebraden kip. Staanplaatsen zijn geen 100m2 zoals op veel sites staat, maar zijn 80 á 90 m2 Leuke tijd gehad met 2 gezinnen, kinderen van 6,8 en 15 vonden het geweldig. Wij kunnen deze echt aanraden en ik snap niet waar de slechte recensies vandaan komen, misschien dat deze personen maar niet moeten gaan kamperen.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Familie Huijbers
27-7-2018

Aangezien er zo weinig beoordelingen te vinden waren over deze camping (heel vreemd), waren wij in eerste instantie nog in twijfel. Maar het is echt een aanrader! Hele mooie gemoedelijke camping! Geen massa. Vriendelijk personeel! Leuke animatie! Camping wordt goed onderhouden, super mooi zwembad (wel streng; geen luchtbedden etc, geen slippers en eten toegestaan, ook geen zwemshorts). Wij hadden ook altijd ligbedden! Alles is lekker dichtbij, zwembad, restaurant, winkel, bakker, strand. In de directe omgeving is ook van alles te doen en te zien. Aanraders staan in het informatie boekje dat je bij aankomst krijgt.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Les Vagues in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Les Vagues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.