Camping Sandaya Les Vagues

• 5.3Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden
  • 7.8Activiteiten
  • 7.6Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Vagues voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Sandaya les Vagues ligt bij Chemin des Montilles in Frankrijk. Het zwembad heeft meerdere glijbanen, een kinderbad en er is een golfslagbad. Elke avond wordt er een entertainmentshow georganiseerd. Naar het strand is het ongeveer 10 minuten lopen. Cultuurliefhebbers raden we aan een bezoek te brengen aan Carcassonne.

Contact

424 reviews over Camping Sandaya Les Vagues

• 2019
    1Snoijs29-09-2019

Nooi meer!

Zeer luidruchtige camping. Wij hadden hier 11 dagen geboekt, maar uiteindelijk maar 2 dagen gebleven. Plaatsen zeer klein en je staat boven op elkaar. Zwembad veel te klein voor het aantal mensen op de camping. Tot 's avonds laat veel lawaai van zowel campinggasten als van de animatie. De muziek stond zo hard, dat onze kinderen er niet van konden slapen. Dit duurde tot ongeveer 24u. Wij gaan nooit meer naar deze camping terug.

• 4Staat v/h sanitair

Lou ✰ Equipe Sandaya, DIRECTEUR, 21-10-2019

Hallo Snoijs, Het spijt ons te moeten vaststellen dat onze camping niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij zijn een familiecamping die overdag en 's avonds activiteiten aanbiedt. De rest van onze klanten is ook een van onze prioriteiten en daarom stoppen we onze avonden om 23:30 uur. Toch hopen we u snel te zien in een van onze vestigingen, die misschien beter aan uw verwachtingen voldoet. Onze adviseurs staan het hele jaar door voor u klaar om u zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van uw vakantie.

• 5Job04-09-2019

zon, zee, strand dat maakt de camping aantrekkelyk

We zaten in een stacaravan met airco! Caravan was schoon, matrassen slecht. Camping is vooral gericht op de Fransen (alles Franstalig en helaas bij de kidsclub sprak men ook alleen Frans, geen woord Engels) alle animatie dus slecht te volgen voor Nederlandse kinderen

Zwembad sterk verouderd en vies!! Wel altijd plek op een bedje

Strand op loopafstand heel goed te doen! Rustig, schoon Aanrader is het klimpark naast de camping Afrader is het treintje wat heen en weer rijd naar valras PLAGE (duurt erg lang en vreselijke diesellucht adem je in gedurende de rit)

Pizza, snacks, brood, kip niet op de camping zelf halen (duurder en slechte kwaliteit) maar even de weg oversteken is een hele goede bakker waar je dus ook kip en pizza kon kopen We gaan niet meer terug naar deze camping, alles zag er toch rooskleuriger uit als de werkelijkheid Camping is verouderd en slecht onderhouden.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 21-10-2019

Hallo, Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze teams doen echter hun best om de camping zo schoon mogelijk te houden, ook tijdens drukke periodes. Wij nemen nota van uw teleurstelling, met name wat betreft het gebrek aan personeel dat Engels of Nederlands spreekt, we zullen hier voor volgend seizoen niet nalaten rekening mee te houden, We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

• 8Brigitte30-08-2019

Prima camping.

Vooraf een beetje huiverig door recensies die we hier lazen. Wij vonden het een prima camping stonden op les vagues 3. Hadden een stacaravan gehuurd met 3 slaapkamers (3schelpen) het was niet de nieuwste caravan maar ook zeker niet een hele oude. De caravan was schoon met airco,bij aankomst lag er een handdoekenpakket klaar terwijl we deze niet bijgeboekt hadden. We hoefden geen borg te betalen,ze waren heel relaxed met eindschoonmaak (geen controle) Ik heb het anders meegemaakt op campings in Frankrijk. Zwembad prima. Mocht de camping groeien dan mag het zwembad wat groter. Alle dagen een bedje gehad. De toiletten bij zwembad werden meerdere keren per dag schoongemaakt. Schimmel op de trap is groene aanslag omdat de zon er niet op schijnt. Strand is 10-15 min lopen kids (7-4 jaar) konden dit prima volhouden. Animatie stijf Frans. Muziek ‘s avonds mag wat zachter maar je hoort ook buurtcamping. Ik vond het niet storend 23:30 stil

• 8Tjeerd18-08-2019

Dikke prima!

2 Heerlijke weken vakantie gehad. Wij zaten op les Vaques 3 in een nette mobile home moesten alleen een doorgaande weg oversteken ( niet druk en werd niet hard gereden ) om bij het zwembad receptie bar strand etcetc te komen! Zwembad is leuk en ziet er prima uit er was altijd wel een bedje vrij hoelaat we ook kwamen, vanaf onze sta caravan waren we binnen 10 minuten wandelen bij het strand!! Heerlijk zeewater en er zat ook nog strandwachten bij 😃👌!! Verder het personeel van de bar spar cafetaria probeert echt wel Engels te praten, receptie is zelfs Nederlands talige ( 2 dames praten Nederlands ), alleen animatie was puur Frans georiënteerd dat was wel echt jammer. Verder de cafetaria had lekkere patat pizza en en super baquettes die ze allemaal daar vers bereiden, de spar is klein maar echt dikke prima van alles op voorraad! Tips: treintje naar valras plage+ markt erg leuk om te doen, klimbos naast de camping, markt bij vendres👍👍

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 6Fam. Mutsaers17-08-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Betaalbare camping. Veel bomen, weinig groen (struiken, planten, gras). Kampeerplaatsen dicht op elkaar. Camping bestaat uit 3 delen, loopt een doorgaande weg naar Valras doorheen. Druk, onoverzichtelijk, veel auto's langs de weg. Zwembad is leuk en druk. Veel sporen van veroudering. In het zwembad mag weinig. Geen schoeisel, niet eten en drinken, geen opblaasfiguren. Wel genoeg ligbedjes. Niveau animatie is niet heel hoog, alles gericht op de Fransen. Zelfs bij de minidisco geen woord Engels. Onze kinderen (11 en 12) veel vrienden gemaakt en zich goed vermaakt. Personeel bij receptie vriendelijk, bij de horeca naast zwembad niet. Wij hadden een nieuwe 6 pers cottage (4 schelpen) met bedlinnen, handdoeken, 2 badkamers voor een prima prijs. Aanrader!! Zit een bakkertje aan de weg met het beste stokbrood wat er is! Ook goede kip en broodjes, ook vega. Voor het strand moet je een flink stuk lopen! Camping ligt niet aan het strand.

• 5Eetgelegenheden

• 5Anoniem16-08-2019

Leuke vakantie gehad!

Wij waren erg sceptisch na de reviews te lezen, maar het viel ons toch heel erg mee. Wij hadden gevraagd om een staanplaats in de schaduw en in de 300 serie, en die ook gekregen. Erg veel schaduw op alle drie de delen trouwens. Moet wel zeggen dat er ook hele kleine kampeerplaatsen waren. Vriendelijk personeel overal, receptie ook nederlands, en vriendelijke bewakers. Het vele zand op de plaats viel wel wat tegen, maar dat hadden we ook al gelezen. De schoonmaak kan echt veel beter in de sanitair gebouwen, die waren ronduit vies. Ik heb eens staan kijken af en toe hoe ze schoonmaken, nou echt met de Franse slag. De schoonmaak kan overal beter trouwens, want bij het zwembad lag er ook veel viezigheid en 3 dagen later nog bij wijze van. Wel veel ligbedden en altijd plek. Lekker stokbrood tot in de avond vers gebakken en de Spar is klein maar heeft toch veel. Ook fruit en groente. Onze kids hebben zich prima vermaakt, en hele leuke shows.

• 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 21-10-2019

Hallo, Bedankt dat u de tijd neemt om ons een bericht te sturen na uw verblijf bij ons. We zijn blij te zien dat u over het algemeen een aangenaam verblijf heeft gehad. Wij nemen echter nota van uw teleurstelling over het onderhoud van de camping. Hoewel onze teams regelmatig de hele camping bezoeken, zullen we hier volgend seizoen waakzamer over zijn. Wij hopen u terug te mogen verwelkomen op een van onze Sandaya campings voor uw toekomstige vakantie,

• 8Jeroen Renard12-08-2019

Mooie vakantie gehad.

Voor het eerst zonder caravan op pad. Was best wat bezorgd vanwege de reviews hier (die ik voor het boeken niet had gezien), maar dit was toch echt een prima vakantie voor ons. Zwembad kan groter, maar verkoeling kun je er vinden en ook steeds een plekje in de schaduw. De camping is druk, helaas kon onze auto niet bij de cottage staan - maar dat is geregeld door parkeerplekken te reserveren op het terrein. Prima vermaak voor de kinderen zoals we dat van Sandaya kennen - blijft een Franse camping - maar Nederlandse campings doen echt de moeite voor niet Nederlandstalige gasten die Sandaya - Les Vagues wel doet. Naastgelegen camping had elke avond live muziek van goede kwaliteit en dat hoor je - vond het echter geen straf. We hadden een paar technische probleempjes die direct verholpen werden. Aardige mensen, ook security die goed oplet wat er gebeurt. Dikke 8 waard voor ons en we zijn toch echt wel gewend aan de betere campings.

• 5Anoniem05-08-2019

Leuk, maar graag schoner sanitair

Leuke vakantie gehad maar de hygiëne was slecht. Na diverse malen klagen werd eindelijk het toiletgebouwtje schoongemaakt. Helaas vond iemand het ook leuk om mij te filmen tijdens het douchen. De ruimte onder de doucheschermen zijn erg hoog. Dit aangegeven bij de receptie maar niets meer van ze vernomen. Na 23:30 moet je heel erg stil zijn en mochten wij niet eens meer praten bij de tent. We moesten maar naar het strand gaan. Dit gedaan, waarna wij door de beveiliging werden achtervolgd terug naar onze tent en werden aangesproken met wat we kwamen doen. Brood bij bakkerijtje was wel erg lekker. Zwembad is ook leuk.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 21-10-2019

Hallo, Bedankt voor het kiezen van onze camping voor uw vakantie en voor het delen van uw feedback met ons, Wij zijn een rustige camping en respect voor de rust 's nachts is een van onze prioriteiten omdat onze vakantiegangers graag in alle rust willen kunnen uitrusten. We hopen u snel te zien op een van onze campings,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Fam. Kruize28-07-2019

Genoten op ons eiland

Robinson eiland echt een aanrader, mooie cottage en prachtige omgeving. De rest van de camping is wat minder en vooral Franstalig. Muziek in de avond stopt om 23.30uur. De beveiliging controleert op overlast, om 0.00uur moet alles stil zijn. Dagelijks entertainment in en rondom het zwembad. Geen handdoek leggen hij het zwembad, er is altijd wel plek. Strand is fijn, echter miste wij een (voeten) douche om het zand af te spoelen. Je moet best een eindje lopen om er te komen. Strandbar heeft lekker eten en is goed bereikbaar. Al met al voor ons een fijn verblijf geweest!

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Familie K.27-07-2019

Uitgerust naar huis

Deze camping krijgt helaas soms te slechte reviews. Als men goed leest waar de camping voor staat, klopt dit helemaal. Dichtbij het strand, lopend goed te doen. Animatie bijna de gehele dag. In de ochtend is er de mogelijk om samen te sporten vanaf 10.15. S middags in het zwembad spelletjes, ‘S avonds vanaf 21.30 gezelligheid op het plein bij het zwembad. Karaoke, schuimparty, poolparty, mooie voorstellingen. De spar en de bakker bieden meer dan voldoende producten aan. Verse stokbroden, croissants, donuts enz. Het eten op de camping is prima. Het zwembad is netjes, er genoeg personeel. Ons huisje was schoon en netjes en stond op een prima plek met uitzicht over het zwembad. Vriendelijke (Nederlands pratende) mensen. Al met al en heerlijke vakantie op een zeer mooi en schoon park. Bedankt Sandaya, jullie hebben het hier goed voor mekaar!

• 9Eetgelegenheden

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen