Géén boekingskosten

Camping Sandaya Les Vagues

FrankrijkLanguedoc - RoussillonVendres-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Les Vagues voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 428 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 428 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sandaya les Vagues ligt bij Chemin des Montilles in Frankrijk. Het zwembad heeft meerdere glijbanen, een kinderbad en er is een golfslagbad. Elke avond wordt er een entertainmentshow georganiseerd. Naar het strand is het ongeveer 10 minuten lopen. Cultuurliefhebbers raden we aan een bezoek te brengen aan Carcassonne.

Contact

432 Reviews over Sandaya Les Vagues

• 8harry09-09-2021

Gewoon leuke nette camping. aanrader.

leuke camping. wij waren met tent en stonden in deel met het zwembad. De weg die tussen de verschillende delen doorgaat stelt niks voor. Wel animatie van andere campings tot 23.30 Daarna doodstil. Er is 1 centrale uitgang dus voor strand liepen wij eigenlijk eerst terug en dan weer heen richting strand. Is totaal 10min lopen door duingebiedje. mooi strnd, loopt geleidelijk af en echt zand. Zee was in augustus 17grd, bizar neem aan dat dat normaal niet zo is.Camping goed onderhouden, goed sanitair. Veel verschillende zwemmogelijkheden(incl golfslagbad) maar ieder op zich net te klein voor deze camping. Gewoon een groot zwembad om te zwemmen ontbreekt. Dat is wel een flinke domper wat mij betreft. Animatie geheel frans maar wel leuk. Naast camping supermarktje en bakker. En 100m verderop twee keer per week marktje. Veel te doen in de omgeving. op 50m een flink klimbos.

• 5Eetgelegenheden
  • 10FamilievdPeppel27-08-2021

Geweldige camping!!

Waarom deze camping zulke slechte reviews krijgt snap ik echt geen bal van..! Wat een geweldige camping! Ons huisje zit vlak naast de animatie. Elke avond tot 23.30 is het feest. Ja, met een hoop lawaai maar de kinderen (5, 9 en 11 jaar) blijven lekker wakker tot die tijd óf ze doen oordopjes is zodat ze prima kunnen slapen door het geluid heen. Het animatieteam is geweldig! Nog nooit hebben we zulke enthousiaste mensen gezien. Geen wonder dat elke avond het plein vol staat met dansende mensen. Ja, alles is franstalig maar hé, we zijn in Frankrijk toch ;-) Zwembad is altijd een bedje vrij, ook in de schaduw! Strand is heerlijk. In het hoogseizoen genoeg ruimte en strandwachten die echt goed opletten. Verse stokbroden, fantastisch! Camping is heerlijk bosrijk. In de omgeving genoeg te doen en te zien. Kortom, wij hebben hier een geweldige vakantie die gelukkig nog een hele week duurt! We genieten nog even en raden het iedereen aan.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Marlous24-08-2021

Fijn verblijf in Robinson

Wij verbleven een week in een stacaravan in het gebied Robinson. Deze huisjes liggen heel leuk in het zand met een hangmat of ander zitje voor de deur (hangmat moet je wel delen met andere huisjes). Het animatie team was erg goed: het was een leuk en enthousiast team. Het zwembad was voor onze kinderen van 4 en 5 ook echt top: leuke glijbanen, waterhoogte goed om te spelen en temperatuur van water was aangenaam.Strand is kleine 10 minuutjes lopen. Fijn zandstrand met leuke strandtent. Alles is alleen nog steeds in het Frans en de meeste gasten zijn ook Frans. Vinden wij niet erg, maar we goed om te weten. Ook goed om te weten dat animatie tot vrij laat (half 12) doorgaat, dus savonds vrij veel geluid (ook van de camping ernaast). Vonden wij geen probleem, maar als je van rust houdt, dan beter hier niet boeken. Wij hebben hier een fijne tijd gehad.

• 7De Boer15-08-2020

heerlijke vakantie gehad maar wel paar punten

Het verblijf was prima, zelf uitgekozen aangezien we vorig jaar hier ook al waren alleen ander verblijf. Maar ook vorig jaar duidelijk aangegeven dat de camping echt prima is en fijn maar dat de animatie puur Frans is—> hier werd beterschap voor beloofd !! Dit jaar weer geweest dus maar tot onze verbazing en irritatie zelfs geen verbetering zelfs bar personeel ( oudere man ) wat jou te woord moeten staan sprak geen Engels!! Animatie alles 100% Frans als je duidelijk te kennen gaf dat je dat niet sprak probeerden ze af en toe een woordje Engels er tussen door maar heel gauw compleet weer Frans!

En wat je bijv wel mist en bij La Yole of lou Village wel hebt douches bij aankomst camping als je van het strand komt!!!

Al met al wel een heerlijke vakantie gehad door wat je er zelf van maakt! Maar of we nog een x terug keren naar sandaya denk het niet!!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Fam. van de Ven07-08-2020

Prima camping, mooi zwembad, fijn strand.

Wij zijn eind juli twee weken op deze camping geweest. Voor ons een nieuwe ervaring omdat we eerder altijd een appartement of bungalowpark boekten. Op de camping zelf is niks aan te merken. Alles wat beloofd wordt is ook aanwezig en is in orde. Prachtig zwembad met voldoende toezicht. Het stukje zandstrand bij het zwembad is erg leuk met kleine kinderen. Vriendelijk personeel. Het mooie en rustige strand is op loopafstand. Er is een strandtent met prima pizza’s en cocktails, voor wat meer drukte moet je aan het strand verderop in Valras-Plage zijn. Toch waren er ook minpunten. De stacaravans zijn echt krap. Wel netjes en schoon, maar gewoon heel klein. De veranda is mooi en de picknicktafel staat leuk maar het zit voor geen meter. En dan het lawaai. Waar wij zaten konden we meegenieten van de zeer luidruchtige animatie van drie campings. Zeer hard en onrustig. Van de 14 avonden één rustige gehad. Jammer, want verder een prima vakantie.

• 1Snoijs29-09-2019

Nooi meer!

Zeer luidruchtige camping. Wij hadden hier 11 dagen geboekt, maar uiteindelijk maar 2 dagen gebleven. Plaatsen zeer klein en je staat boven op elkaar. Zwembad veel te klein voor het aantal mensen op de camping. Tot 's avonds laat veel lawaai van zowel campinggasten als van de animatie. De muziek stond zo hard, dat onze kinderen er niet van konden slapen. Dit duurde tot ongeveer 24u. Wij gaan nooit meer naar deze camping terug.

• 4Staat v/h sanitair

Lou ✰ Equipe Sandaya, DIRECTEUR, 21-10-2019

Hallo Snoijs, Het spijt ons te moeten vaststellen dat onze camping niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij zijn een familiecamping die overdag en 's avonds activiteiten aanbiedt. De rest van onze klanten is ook een van onze prioriteiten en daarom stoppen we onze avonden om 23:30 uur. Toch hopen we u snel te zien in een van onze vestigingen, die misschien beter aan uw verwachtingen voldoet. Onze adviseurs staan het hele jaar door voor u klaar om u zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van uw vakantie.

• 5Job04-09-2019

zon, zee, strand dat maakt de camping aantrekkelyk

We zaten in een stacaravan met airco! Caravan was schoon, matrassen slecht. Camping is vooral gericht op de Fransen (alles Franstalig en helaas bij de kidsclub sprak men ook alleen Frans, geen woord Engels) alle animatie dus slecht te volgen voor Nederlandse kinderen

Zwembad sterk verouderd en vies!! Wel altijd plek op een bedje

Strand op loopafstand heel goed te doen! Rustig, schoon Aanrader is het klimpark naast de camping Afrader is het treintje wat heen en weer rijd naar valras PLAGE (duurt erg lang en vreselijke diesellucht adem je in gedurende de rit)

Pizza, snacks, brood, kip niet op de camping zelf halen (duurder en slechte kwaliteit) maar even de weg oversteken is een hele goede bakker waar je dus ook kip en pizza kon kopen We gaan niet meer terug naar deze camping, alles zag er toch rooskleuriger uit als de werkelijkheid Camping is verouderd en slecht onderhouden.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 21-10-2019

Hallo, Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze teams doen echter hun best om de camping zo schoon mogelijk te houden, ook tijdens drukke periodes. Wij nemen nota van uw teleurstelling, met name wat betreft het gebrek aan personeel dat Engels of Nederlands spreekt, we zullen hier voor volgend seizoen niet nalaten rekening mee te houden, We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

• 8Brigitte30-08-2019

Prima camping.

Vooraf een beetje huiverig door recensies die we hier lazen. Wij vonden het een prima camping stonden op les vagues 3. Hadden een stacaravan gehuurd met 3 slaapkamers (3schelpen) het was niet de nieuwste caravan maar ook zeker niet een hele oude. De caravan was schoon met airco,bij aankomst lag er een handdoekenpakket klaar terwijl we deze niet bijgeboekt hadden. We hoefden geen borg te betalen,ze waren heel relaxed met eindschoonmaak (geen controle) Ik heb het anders meegemaakt op campings in Frankrijk. Zwembad prima. Mocht de camping groeien dan mag het zwembad wat groter. Alle dagen een bedje gehad. De toiletten bij zwembad werden meerdere keren per dag schoongemaakt. Schimmel op de trap is groene aanslag omdat de zon er niet op schijnt. Strand is 10-15 min lopen kids (7-4 jaar) konden dit prima volhouden. Animatie stijf Frans. Muziek ‘s avonds mag wat zachter maar je hoort ook buurtcamping. Ik vond het niet storend 23:30 stil

• 8Lisowski23-08-2019

Super sejour

Sejour du 11/08 au 25/08 sejour agreable camping au top seul bemol le tarif a 1400 e la semaine cest pas donner a toutes les bourses sinon moi personnellement j ai passé 2 semaines tranquille et ji reviendrait c est sur l annee prochaine la plage est a 10mn a pied il y a un joli petit marche 3 fois par semaine 5 mn a pieds on a pratiquement pas besoin de la voiture mr le directeur vous avez un personnel du tonnerre toujours souriants et serviable ne changer rien pour l annee prochaines sauf vos locations un peu moins cheres lol a bientot a vous et votre equipe

• 8Eetgelegenheden
  • 8Tjeerd18-08-2019

Dikke prima!

2 Heerlijke weken vakantie gehad. Wij zaten op les Vaques 3 in een nette mobile home moesten alleen een doorgaande weg oversteken ( niet druk en werd niet hard gereden ) om bij het zwembad receptie bar strand etcetc te komen! Zwembad is leuk en ziet er prima uit er was altijd wel een bedje vrij hoelaat we ook kwamen, vanaf onze sta caravan waren we binnen 10 minuten wandelen bij het strand!! Heerlijk zeewater en er zat ook nog strandwachten bij 😃👌!! Verder het personeel van de bar spar cafetaria probeert echt wel Engels te praten, receptie is zelfs Nederlands talige ( 2 dames praten Nederlands ), alleen animatie was puur Frans georiënteerd dat was wel echt jammer. Verder de cafetaria had lekkere patat pizza en en super baquettes die ze allemaal daar vers bereiden, de spar is klein maar echt dikke prima van alles op voorraad! Tips: treintje naar valras plage+ markt erg leuk om te doen, klimbos naast de camping, markt bij vendres👍👍

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar