Camping Sandaya Blue Bayou

• 4.8Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair
  • 7.2Activiteiten
  • 8.2Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Blue Bayou voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Sandaya Blue Bayou (Vendres-Plage) heeft schone accommodaties en ruime staanplaatsen vlakbij de kust. Je kunt terecht in de verschillende zwembaden, waarvan één 18+ is voor wie zonder kinderen op vakantie is. De camping kan in het hoogseizoen wel druk bezet zijn. Je zit vlakbij het strand en het centrum van Cap d'Agde is echt een aanrader.

487 reviews over Camping Sandaya Blue Bayou

• 5Karin12-08-2020

Vreselijk geluidsoverlast tot 1 uur snachts

Nette camping, wij hadden een tent naast het voetbalveld. Hoe verzinnen ze het. Het geluid was vreselijk v.a 21 uur met muziek boxen en tot 01 uur bleef dat. Geen andere plek voor de jongeren om te hangen. Zet daar gewoon geen tent neer, kansloos. Beveiliging meerdere malen gesommeerd er wat aan te doen. Om 23 uur moet het stil zijn op de camping, nou bij lange na niet. Zwembad is netjes en strand is heerlijk maar wij gaan nooit meer terug vanwege de extreme geluidsoverlast. Helaas had onze vervolg camping niet eerder plek anders waren wij ook eerder vertrokken.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8De Haas28-07-2020

Fijne vakantie

De aankomst procedure viel erg tegen we zouden een fast checkin hebben en werden aan het lijntje gehouden waardoor dit veelste lang duurde en ons oude hondje oververhit raakte. Uiteindelijk kwam de Nederlands sprekende directrice van de camping langs en die heeft ons zeer netjes geholpen en danzij haar zaten we toen binnen 10 min in de accommodatie. We hadden huisje met jacuzzi dat beviel heel goed. Op verzoek kwamen ze ook het water regelmatig verversen, zeer netjes bij een melding kwamen ze binnen een uur de melding verhelpen. Zwembad is erg mooi, regelmatig klein marktje op de camping. Je kan te voet naar het strand, dit is alleen wel eerder 800 mtr lopen dan 450 mtr. Mooie camping wij keren zeker nog eens terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Vogels20-07-2020

Camping is oké, maar eten en bediening slecht!

Leuke camping en mooie zwembaden alleen de eetgelegenheden zijn zwaar onder de maat.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Amber26-01-2020

Fantastische camping!

Augustus 2019 op deze fantastische camping geweest met 3 kinderen van 10-16jr. Het is een mooi verzorgde camping met veel goede voorzieningen en faciliteiten. Voor elke leeftijdsgroep (4-18jr) is er leuke animatie (ook NL jongen aanwezig). Avondshows waren professioneel en erg leuk, wel in het Frans maar voor ons totaal geen probleem. Gaf ons juist het vakantiegevoel. Het personeel is zeer vriendelijk! De plekken zijn ruim en het sanitair is goed en schoon, sommige delen zelfs nieuw sanitair. De camping ligt op 300meter van het mooie en brede strand. Het zwembad is fantastisch met goede ligbedden. In de omgeving veel te doen en te zien. Wij vonden vooral de sfeer erg fijn op de camping. Er is van alles te doen op de camping, maar toch is het een rustige camping (ligt natuurlijk ook wel beetje aan de plek) en er hangt een zeer goede sfeer. Wij vinden deze mooie camping een aanrader en keren zeker nog een keer terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jurgen13-01-2020

Top camping!

Wij zijn 3 weken op deze camping geweest met eigen caravan. De camping is zeer netjes aangelegd. De plekken van zowel de huuraccommodaties als de kampeerplekken zijn mooi. Het sanitair is modern en schoon! De camping heeft een prachtig zwembad en de camping ligt direct aan een heel breed zandstrand. Het zandstrand is ideaal voor (kleine) kinderen. Wij zaten er eind juli- midden aug en er waren toen genoeg Nederlanders. Onze kinderen hebben een geweldige tijd gehad en willen weer terug! Er was leuke animatie en er was ook een Nederlander bij de animatie. In de omgeving genoeg activiteiten te doen en leuke plaatsjes. Ga ook eens echt de binnenlanden in, want dat is verassend mooi! Ook bijv het kanoën op de rivier l’orb bij het plaatsje Roquebrun is erg mooi. Op loopafstand v/d camping geen plaatsjes, maar met de auto ben je overal zo. Al met al een topvakantie gehad op deze geweldige camping. Prijs/ kwaliteit uitstekend, aanrader!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    8Fam Jansen18-12-2019

Super vakantie

Super mooie mobile home. De camping ligt direct aan het strand. Mooi zwembad, water wat aan de koude kant. Vriendelijk personeel. De hofjes zijn mooi aangelegd waar de beach garden staan. De toilet gebouwen mogen wel een op knap beurt krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Fam v. T13-08-2019

Leuke vakantie gehad, maar voor ons niet weer!!

We hebben hier 2,5 week gestaan met een eigen caravan, we hebben ons ondanks de vele minpunten wel vermaakt. Douche hok is echt te smerig voor woorden, en ja dat doen de mensen zelf maar als dezelfde poep vlek 2,5 week op de muur in de wc zit zegt dit wel wat over het schoonmaken. Schoonmaakster spuit alleen met hoge druk spuit schoon en laat al het haar op de grond liggen. Afwassen moest in zwemkleding, er staat zoveel druk op dat je zeiknat werd, water koud en afvoer constant verstopt. Wij waren aangewezen op het “oude” hok, verderop was een nieuwer wel schoon gebouw. Zwembad en strand zijn super! Restaurant (keuken) gaat veel mis, bediening wel erg aardig, er is gewoon te weinig personeel in de keuken. Een erg op Fransen gerichte camping, dan denk je daarvoor zit je toch in Frankrijk maar er spreekt bijna niemand Engels of een andere taal. Er was 1 Nederlandse jongen en die deed het top! Handdoek leggen mag niet 👍🏼

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 5Shanna11-08-2019

Zwembad fantastisch, hygiene slecht, lawaaierig.

Fantastisch zwembad, sanitair is erg smerig en veel defecten. Animatie is met name geënt op Fransen. Je kan hier goed bij terecht mits je Frans spreekt/begrijpt. Spectaculaire optredens in de avond, daar wordt niet op beknibbeld. Personeel spreekt slecht/nauwelijks Engels. Weinig schaduw op de zanderige kampeerplekken. Op de kampeervelden bij het strand staat alles heel erg dicht op elkaar. Prachtig schoon en mooi strand. Heel de dag veel lawaai door harde muziek van de animatie (tot 23:30u), dit is helaas over het hele terrein te horen. Voor je rust moet je dus hier niet komen. Prima supermarkt voor dagelijks dingetjes. Persoonlijk vind ik dit zeker geen 5 camping, eerder 3 maar dat komt met name door het vuile sanitair en het gebrek aan onderhoud.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Lou ✰ Equipe Sandaya, DIRECTION, 16-10-2019

Lieve Shanna, Het spijt ons te horen dat u niet van de sfeer van onze camping heeft genoten. Wij zijn een familiecamping en daarom bieden wij overdag en 's avonds veel activiteiten aan. Na 23:30 uur zorgen we ervoor dat de rust wordt gerespecteerd voor de vrede van iedereen. Wij betreuren het ook dat u het onderhoud van de toiletten niet heeft gevonden om aan uw verwachtingen te voldoen. Onze teams maken ze echter meerdere keren per dag schoon. We zullen waakzamer zijn op dit punt voor volgend seizoen... Toch hopen we u snel te zien in een van onze vestigingen, die misschien beter aan uw verwachtingen voldoet. Onze adviseurs staan het hele jaar door voor u klaar om u zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van uw vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Languedoc11-08-2019

fijne camping maar geen vijf sterren

Fijne camping maar je moet het treffen qua plaats. Als je een plaats/mobile home bij het zwembad hebt (veel geluid) of bij het strand (geen bomen) kan dit je vakantie negatief beinvloeden. Wij hadden een grote schaduwrijke plek aan de zijkant van de campging, top. Nieuwe ruime mobile home, zeer schoon en alles aanwezig voor een prezierige vakantie.

Loopafstand naar schoon strand 12 minuten, lekker breed strand met fijn zand. Mooi zwembad maar aan de kleine kant voor de camping, met name bij minder weer is het druk in het zwembad. Glijbanen leuk voor de kinderen in een apart gedeelte en voor de rustzoekers is er een 18+ zwembad.

Minpunt is de horeca, de mensen doen hun best maar dit is echt onvoldoende. Aanbod en kwaliteit niet goed, liever zelf koken of gasbbq huren. Omgeving biedt genoeg alternatieven, grote supermarkten op 10 minuten.

• 3Eetgelegenheden

• 7J10-08-2019

Prima camping vlakbij het strand voor een keer

Prima middelgrote camping met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlakbij het strand en een heerlijk groot zwembad. Pluspunt het 18+ zwembad voor de ouders om ongestoord wat verkoeling te zoeken. In de omgeving is er ook genoeg te doen.

De afhaal en het restaurant zijn daarentegen ronduit slecht te noemen. Je kan beter zelf gaan kokkerellen of naar een leuk restaurantje in de buurt gaan. Campingwinkel is qua prijs en assortiment prima te doen. Al zijn de Carrefour en Lidl ook dichtbij (10 minuten rijden).

Er is voldoende sanitair op de camping al wordt deze met de Franse slag schoongemaakt en zijn er vaak zaken defect (brillen, doortrekknoppen, lauw water voor de afwas).

Er is veel aan animatie op de camping al is het wel nagenoeg 100% in het Frans. Daarnaast lijkt het Franse personeel op de camping niet bij machte om toeristen in hun beste Frans te verstaan. Daar hebben we op andere campings/plekken veel betere ervaringen mee.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair