Camping Sandaya Blue Bayou

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°12°
Camping Sandaya Blue Bayou

• Activiteiten7,2
  • Sfeer in stad8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Blue Bayou voor je op een rij gezet:

131 reviews over Camping Sandaya Blue Bayou in het Nederlands

Fijne vakantie gehad.

Cees
29-10-2018

Wij zijn hier eind juli begin augustus met onze tourcaravan geweest. Van te voren huiswerk gemaakt en een goede plek kunnen reserveren.

Door de hitte van deze zomer natuurlijk veel zand en muggen op de plaats.

Dit mocht de pret echter niet drukken.

Een heerlijke vakantie gehad, mooie ligging plek, dicht bij strand, mooi zwembad (vooral bij 18+ bad voor ons ouderen) en op rij afstand van alle supermarkten. Wat vooral een aanrader is, is het haventje op 1 kilometer van de camping, hier hebben heerlijke fruit de mer.

Onze kinderen 15+ hebben zich goed vermaakt met de waterparty, schuimparty etc.

Al met al leuk voor een keer.

Voor mijn geen Blue Bayou meer

Carolien Brenters
21-9-2018

Zwembad was voor ons goed. Redelijk nieuw. Soms was het druk. Wij stonden met onze vouwwagen op plek 85. Bij de jeu boule banen. Vol in de verstralers. De koeling van de supermarkt sloeg regelmatig aan. Muziek van het avond programma was veel en veel te hard. Met en jong kind niet te doen. Pas na 23:30 uur werd het rustig. Soms werd vergeten het springkussen uit te zetten. Wij hadden een sleutel voor het prive sanitair. Dat was fijn. Alleen was de eerste 2 dagen het water te heet. Spinnenwebben hadden ze wel eens weg mogen halen. Een van de toiletgebouwen zag er niet fris uit en ik was blij dat we prive sanitair hadden. Ik vind het absoluut geen 5 sterren camping. Ze pretenderen internationaal te zijn. Echter spreekt maar heel weinig personeel Engels. Een enkeling probeert het. De supermarkt is klein en niet echt veel keus. Gelukkig een Lidl en Carrefour in de buurt. Ik zal nooit meer naar deze camping gaan.

Wij kregen plek 300 aangewezen en dat was direct tegenover het voetbalveld en dat leek ons best wel leuk totdat we zagen dat het omheiningsgaas aan alle kanten kapot was en de ballen ons om de oren vlogen, na veel geklaag van ons is het na 6 dagen met de Franse slag gemaakt, veel los zand op de plek dus met z'n 2en een heel karwei om de caravan op de plek te krijgen. Veel hangjongeren vooral Fransen die dan weer geen Engels kunnen of willen en de beveiliging doet er niets aan, mocht je ze nodig hebben zorg dan dat je zelf een beetje Frans kunt want dat is de enige taal die ze kunnen. Bij het winkeltje is van alles te koop maar brood is heel beperkt qua keuze. Een plus punt was het 18+ zwembad daar geen last van drukte en jeugd die de boel op stelten zet. Als je er toch heen gaat bespreek dan een plek met privé sanitair, niet groot maar je zit wel op een schoon toilet en staat onder een schone douche. Geen 5 sterren waard hooguit 2.

Nooit meer

Chantal
24-8-2018

Nooit meer, vies sanitair zwembaden vies ligt aan een grote drukke weg

T was een heerlijke vakantie

carina
15-8-2018

Leuke camping. Mooi zwembad. Sanitair werd netjes schoongemaakt alleen de spinnen webben en de overlast van wespen bij t sanitair gebouw daar zouden ze iets meer aandacht aan mogen besteden. Vlakbij zee. Mooi schoon strand en een heldere zee.

In t winkeltje zouden ze wel wat meer keus mogen hebben wat betreft de broodjes. Er waren alleen stokbroden,croissants en chocolade croissant. Iets meer keus was fijn geweest😉

Prima, volgende keer premium beach caravan.

Familie, twee kinderen.
12-8-2018

De camping is ons erg meegevallen maar dat kwam zeker omdat we een rustige plek hadden en een mooie, frisse nieuwe caravan met airco. Er zat ook een mooie vlonder aan vast. Na een wandeling op de camping snappen we dat je ook pech kan hebben als de accommodatie op een plaats staat waar veel rumoer is. Wij hadden geluk. Caravans staan wel dicht tegen elkaar. We hbben er een doek tussen gehangen anders keek je zo op het bord van de buren.

Zwembad is voor 18+. Dit is het rustige zwembad. In het andere bad mag iedereen komen en herrie maken. Als je daar tegenover verblijft heb je pech of je moet meedoen met alles. Daar is 's avonds ook van alles te doen en veel herrie.

De wifi moet je kopen bij een andere organisatie en bestellen op internet. Je krijgt dan 10 minuten gratis om de bestelling te doen. Wij hebben ondanks dat we betaald hadden geen wifi gehad. Ook 3g en 4g was SLECHT en dat was niet fijn vooral niet voor de kinderen.

NOOIT MEER!

dennis kobessen
4-8-2018

Wij hadden via touroperator een nieuw huisje geboekt, bij aankomst kregen wij een oud huisje, na klachten kreeg ik te horen wij adverteren met mooie huisjes om mensen te trekken, de 1st dag 2 pitjes kapot( koken) naar de receptie gegaan het zou gemaakt worden, dus niet dag 3 airco kapot zou gemaakt worden, dit werd na 3 dagen gedaan. Ik heb contact opgenomen met de touroperator om te vragen of ze mij konden helpen om in een huisje te komen wat wij wel hadden geboekt, nul hulp van de touroperator. wij stonden tegenover het springkussen waar s avonds laat de kinderen al schreeuwend op stonden ook de muziek bij het zwembad was mijn inziens ook veels te hard. na voor de zoveelste keer bij de receptie te zijn geweest om te klagen kregen wij na 1 week wel ander huisje dat verder weg lag bij het zwembad.

al met al NOOIT meer!

Campingplekje met privé sanitair is ruim, wel erg warm door gebrek aan schaduw. Sanitair zelf voldoet, maar had netter gekund. Zwembad is prima vermaak voor de kinderen en de zee is heel prettig. Neem wel fietsen mee want het is allemaal wat ver voor de kleine kinderen om te wandelen.

Wat wel beter kan is de muziek wat zachter. Elke dag tot 23:30 kneiterharde muziek waarbij de kwaliteit van de muziek ook maar zozo is. En de policy is dat er rust op de camping is van 23:00 tot 07:00. Dat strookt niet met elkaar. Zorg dus voor een plekje zo ver mogelijk bij het zwembad vandaan. En spreek goed Frans, anders kom je nergens met het personeel.

Geen 5 sterren waard!

S.
28-7-2018

5 sterren? Misschien een 3 sterren waard! Lawaai tot 2 uur s'ochtends. Overlast van rondhangende jongeren s'nachts... Een paar dagen geen electriciteit en nadien 3 dagen geen warm water. Onthaal heel koel en sober. Indien je een probleem komt melden antwoorden ze: het wordt genoteerd maar er wordt niets ondernomen! Er was wel een mooi zwembad aanwezig! Streek is prachtig

Niet voor herhaling vatbaar

Tineke
16-7-2018

Prachtige ligging, vlakbij zee en strand.

Heerlijk rustig strand omdat het alleen toegankelijk is via een looppad achter de camping.

We hebben heel veel geluidsoverlast gehad in de avond en animatie ging echt tot middernacht door. Onze zoontje van 3 kon er niet van slapen. We stonden aan het hek en de buurcamping had ook animatie waardoor je vanuit 2 kanten geluid had.

Zwembad voor gezinnen is veel te klein. Zwembad voor 18+ is heel rustig. Twee campings zijn gefuseerd tot 1 camping en aangezien er in hoogseizoen voornamelijk gezinnen zijn, moeten die allemaal in 1 zwembad. Ik heb nog nooit zo'n vol zwembad gezien.

Sanitair was echt heel vies en verouderd. Poep zat aan de muren en bleef daar ook de hele week zitten. Wanden werden dus niet schoongemaakt, en schoonmakers waren sowieso in 10 minuten klaar met een groot sanitairhok.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Blue Bayou in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Blue Bayou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.