Vakantiepark Odalys Le Grand Bleu

3,8

Onvoldoende

• Activiteiten1,0
  • Onderkomen2,8

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Le Grand Bleu voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiepark Odalys Le Grand Bleu in het Nederlands

nooit meer

ans
28-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Slecht bed, twee persoons-bed was niet op te liggen matras volledig doorgezakt. In de woonkamer geslapen op de sofa en uitklapbed. Ook dat sliep slecht. Werd ook verder niets aan gedaan, ook niet door de reisorganisatie. Veel betalen voor wifi en de tv. Huisje aan de ene kant van het park en de auto helemaal aan de andere kant. Strand verder weg dan wordt vermeld net als de winkels. In september is ook in de omgeving niets meer los.

bien, calme

lili
12-4-2014
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

vancance en septembre 2009. nous avons passer de bonne vacance dans ce lieu. les pavillons duplex sont fonctionnel, nous avons aprecier le petit jardin privatif (present dans chaque logement), la piscine , la residence securisé.

le hic le menage qui laisse a desirer dans les logements , parking a l'interieur au fond de la residence mais pas a coté de chaque pavillon il faut marcher quand on est charger c'est pas terrible mais le parking est grand. aucune animation et personnel inexistant, je presice que c'etait au mois de septembre. idéal pr les familles qui ne viennent dans la residence que pr manger et dormir sinon on s'ennuie.

Super!

Nieske
13-7-2012
  • Onderkomen8

Deze residence is een keurig afgesloten park waar allerlei huisjes speels aan eengeschakeld rondom palmbomem en lavendelstruiken zijn gesitueerd. Vlakbij het strand (800mtr), winkeltjes (500mtr), fietsverhuur (500mtr) en restaurantjes (niet op het park zelf). Er zijn op dit park veel fransen met kleine kinderen. Het is rustig en de huisjes zijn prima in orde. Wij hadden een 5 pers huisje voor 2 persoenen en dat was prima. Lijkt me voor 5 mensen wat krap maar met kinderen is het vast beter te doen.

Het personeel was super aardig. Door omstandigheden kwamen wij heel vroeg aan (8 uur) maar toch konden ze ons gelijk aan een huisje helpen. Ook het vertrek werd heel plezierig geaccomodeerd en we konden de laatste dag nog gebruik maken van een ander huisje zodat we de tijd aan ons zelf hadden en niet op de uitcheck tijd hoefde te letten! Super aardig en vriendelijk.

Zwembad met ligstoelen is schoon, park is schoon! Echt een aanrader!

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
Vrij Uit
Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Odalys Le Grand Bleu in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Odalys Le Grand Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Odalys Le Grand Bleu scoort een 3.75 uit 10 op basis van 3 reviews.