Vakantiepark Odalys Le Grand Bleu

6.7Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Vendres-Plage

Op vakantie geweest naar Odalys Le Grand Bleu?

6.7Voldoende

• 5.7Onderkomen
  • 1Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Le Grand Bleu voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

3 reviews over Vakantiepark Odalys Le Grand Bleu

• 2ans28-09-2017

nooit meer

Slecht bed, twee persoons-bed was niet op te liggen matras volledig doorgezakt. In de woonkamer geslapen op de sofa en uitklapbed. Ook dat sliep slecht. Werd ook verder niets aan gedaan, ook niet door de reisorganisatie. Veel betalen voor wifi en de tv. Huisje aan de ene kant van het park en de auto helemaal aan de andere kant. Strand verder weg dan wordt vermeld net als de winkels. In september is ook in de omgeving niets meer los.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met partner in september 2017

• 9Nieske13-07-2012

Super!

Deze residence is een keurig afgesloten park waar allerlei huisjes speels aan eengeschakeld rondom palmbomem en lavendelstruiken zijn gesitueerd. Vlakbij het strand (800mtr), winkeltjes (500mtr), fietsverhuur (500mtr) en restaurantjes (niet op het park zelf). Er zijn op dit park veel fransen met kleine kinderen. Het is rustig en de huisjes zijn prima in orde. Wij hadden een 5 pers huisje voor 2 persoenen en dat was prima. Lijkt me voor 5 mensen wat krap maar met kinderen is het vast beter te doen. Het personeel was super aardig. Door omstandigheden kwamen wij heel vroeg aan (8 uur) maar toch konden ze ons gelijk aan een huisje helpen. Ook het vertrek werd heel plezierig geaccomodeerd en we konden de laatste dag nog gebruik maken van een ander huisje zodat we de tijd aan ons zelf hadden en niet op de uitcheck tijd hoefde te letten! Super aardig en vriendelijk. Zwembad met ligstoelen is schoon, park is schoon! Echt een aanrader!

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2012