Camping Les Sablines

Camping Les Sablines
8,2

61 reviews over Camping Les Sablines in het Nederlands

Anders

mooie camping met vriendelijk personeel

Jacky Vlasbom
21-8-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zwembad veel te klein voor het aantal gasten, mooi groot strand, gelegen direct aan klein plaatsje met meerdere restaurants en winkeltjes. Camping is schoon en er wordt van alles georganiseerd.

als je plaatsjes wilt bezoeken moet je wel met de auto. Valras plage ligt op zon 20 minuten rijden met kermis en lange boulevard. Paardrijden kan in de buurt.

Prima 3 sterren camping

Vieren
17-8-2018

Kleinschalige camping, leuk zwembad alleen te klein in het hoogseizoen, te weinig ligbedden. Camping ziet er goed verzorgd uit en plaatsen zijn ruim.

Personeel op camping is onvriendelijk, mn in het restaurant.

Wifi kan je kopen maar werkt niet/nauwelijks.

Winkel is geen winkel maar uitstalling van een paar producten.

Hele leuke omgeving, veel te doen, carcasonne en beziers aanraders.

Zee (mooi, rustig) op 10 min lopen op onverhard zand.

Leuke vakantie gehad maar camping is eerder 3 dan 4 sterren waard.

1e week augustus gem 38 graden, 2e week 32 graden.

Prima Camping

Richard
16-8-2017

We hebben de laatste 3 weken van juli gestaan op camping les sablines. Het is een camping met alleen stacaravans van touroperator 1 en een aantal van touroperator 2. De stacaravans staan over het algemeen ruim van elkaar. Wij hadden een stacaravan met een inpandige veranda. De ruimte op de veranda was net genoeg voor vier personen. Onze stacaravan was prima en als er iets was, dan was dat zo verholpen door homair. Op de camping is een leuk zwembad en de zee is makkelijk toegankelijke via een breed pad. Op de camping staat een mix van nederlanders, fransen en engelsen.

geen 4 sterren camping

anna
16-5-2017

mobiel home park gericht op de fransen

niet behulpzame slecht engels sprekende receptie dame

superklein en erg koud zwembad

Avonds wordt je aangevallen door muggen ,geen horren in caravan

Kleine caravans met superklein terras

Om de caravan heen veel zand

Geen winkel op de camping

Eerder een frans municipal camping dan een 4 sterren camping

Wij gaan hier nooit meer naar terug

Meigroep
6-5-2017

Gezellige camping we komen nogmaals terugmisschienvolgend jaar

Zoals elk jaar een fijne vakantie

Barbara
6-5-2017

Ondanks het mindere weer een fijne vqkqntie gehad. Lekker gegeten in restaurant en kids gezwommen in het schone zwembad. Komen zeker weer terug.

Kleine familiecamping direct aan het strand

Sabina
      4-10-2016

Kleine familiecamping aan het strand, dus op loopafstand. Mooi zwembad en schoon! Geen supermarkt helaas, al wordt er in de omschrijving gesproken over een kleine supermarkt. ( Je kunt artikelen kopen in het restaurant, deze staan opgesteld achter de bar...) Mobil homes van onze touroperator zijn gesitueerd direct naast een openbare zanderige parkeerplaats. Daardoor niet mogelijk om zandvrij buiten aan je tafel te eten. Er is geen mogelijkheid tot veranderen van plaats aangezien de touroperator alleen Mobil homes heeft naast de openbare parkeerplaats. Houten terras blijkt houten vlonder met partytent erboven.....Trapje van de caravan eindigt in zandbak voor de deur want terras staat 1,5 meter verderop. Mobil home wel schoon en bij storingen is er direct een monteur aanwezig. Animatie vooral op Franse toeristen gericht. Regelmatig markt naast de camping. Deze camping was in ons geval niet voor herhaling vatbaar.

rustig park

reiziger
      27-9-2015

wij zijn hier drie weken in sept geweest en hebben een goede tijd gehad.

caravan was schoon en compleet, bedden wel hard en slaapkamer krap, voetje voor voetje langs het bed schuiven. wij hadden twee hangkasten.

's avonds wat muggen, jammer dat er geen horren zijn, Airco was perfect.

meestal was het rustig 's avonds, donderdag feestavond tot 23 uur daarna was het stil.

er ligt een evenementen terrein naast de camping, daar was een keer circus, en daar is ook een markt drie keer per week. we hadden er gaan overlast van want het is niet vlakbij.

receptieteam is professioneel, gastvrij en behulpzaam.

heerlijk strand, stukje lopen viel mee, restaurant ging pas 19 uur open.

Tegenvaller

Maurice
        27-8-2015

Wij kregen een stacaravan aan de rand van de camping pal naast de openbare parkeerplaats voor het strand.

Op de plek stonk het verschrikkelijk naar urine. Wij hebben hier gelijk melding van gemaakt, hier werd ook direct actie op ondernomen.

De leiding neemt elke klacht serieus en probeert dit gelijk op te lossen.

Laat geen spullen onbeheerd achter, bij onze buren zijn tot twee keer toe wat van het terras gestolen, de camping is hiervan op de hoogte en weet dat onbevoegden over het hek klimmen om spullen te stelen.

De parkeerplaats is 's nachts een ontmoetingsplek voor groepen jongeren, compleet met auto's en leuke geluidsinstallaties......

De camping zelf wordt erg goed onderhouden en het zwembad is prima voor kleine kinderen.

Zoals vaker geschreven is de animatie gericht op de vele Franse gasten.

De campingbar was prima (heerlijke mosselen) met enkele goed Engels sprekende medewerkers.

Beetje ongezellig voor Nederlanders.

Rene
        24-8-2015

Pluspunten:

- lekker (verwarmd) zwembad (tussen 1 en 4 zo goed als leeg, ook in hoog seizoen, dan eten de Fransen.

- Dichtbij strand

- Dichtbij winkeltje

- Dichtbij brood (kan je van s-ochtends tot s-avonds halen)

- Cap D'agde aan te raden bij minder weer (evenals Montpellier, maar iets verder rijden)

- Zwembad is lekker overzichtelijk

- Nederlandse touroperator zorgt voor allerlei spelletjes voor de kinderen

- Eten kan je op 5 minuten lopen halen. Is prima.

Minpunten:

- Alles is Frans

- Animatie pas van 22:00 uur (herrie valt wel mee)

- Als je van snorkelen houdt, moet je hier niet zijn, tenzij je dol bent op zand.

- De caravans en hun terrasjes zijn op een groot deel van de camping behoorlijk afgeschermd, waardoor er geen gezellig praatje zal ontstaan (kan ook een voordeel zijn).

- PINNEN IN HET WINKELTJE KOST € 10 !!!!! EXTRA. niet doen dus. hihi, pinautomaat staat er recht tegenover, een beetje verstopt.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sablines voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sablines in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sablines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.