Camping Campéole Domaine Les Mûriers

FrankrijkLanguedoc - RoussillonVendres-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Campéole Domaine Les Mûriers voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 151 reviews
+138/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 151 reviews
  • 6Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

151 Reviews over Campéole Domaine Les Mûriers

• 6D. Engelaar30-07-2019

Het kon er mee door.

Bij aankomst om 16.00 uur in de 36 graden hebben we anderhalf uur moeten wachten in de zon zonder schaduw, voor dat we het receptie gebouw binnen waren. Ik kan je vertellen dat is geen pretje na een hele nacht reizen. Uiteindelijk waren we om 18.30 in ons huisje. Dit was keurig, modern en schoon. Wij hadden een vip cottage. Het eten in het restaurant was niet super. Het zwembad is prachtig, schoon en hele leuke glijbanen. De animatie was luid en ging tot heel laat door. Als je er van houdt is het wel gezellig. Wel is alles in het Frans en Engels spreken ze niet. Het strand is te ver lopen en er zijn geen bordjes dus je kunt makkelijk de verkeerde kant op lopen. In juli is het allemaal in de buurt erg toeristisch, druk, en luid. Overal waar je kijkt staan rijen met mensen, wordt harde muziek gespeeld en knipperen lichtjes. Wij hebben een leuke vakantie gehad maar volgende keer kiezen we wel iets anders.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Fam V19-08-2018

Nooit meer

Als je van schreeuwerige animatie houdt en van slechte WiFi dan is dit de camping die u zoekt. De chalets zijn nieuw maar was niet schoon. Camping gericht op de Franse toerist. Personeel vriendelijk.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Suus22-07-2018

Gemengde ervaring

opzicht was het een prima park. Mooi zwembad. Verzorgde faciliteiten en stacaravan was oké... we hadden wel een caravan van een een eigenaar. Dus kwam niet overeen de foto’s laten doen vermoeden. Maar Schoon en alles aanwezig. De animatie was gericht op Franse gasten. Personeel sprak gebrekkig Engels... er waren veel vaste Franse gasten. De eerste avond eten in het restaurant was dan ook een mega tegenvaller... We voelde ons een beetje outsiders tussen al die vaste gasten. Zwembad was wel super schoon en mooi. Voldoende bedjes en leuke animatie die je helaas niet verstaat.
    De zee was op loop afstand. Door de duinen. Net te lang voor onze kids. We gingen naar wen strandje dichtbij. Niet te druk met leuke eettent erbij. Al met al een fijne vakantie maar voor ons geen 2e keer meer!

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Henk de slechte schoonmaker21-07-2018

Slechte schoonmaak

-het verblijf was vies toen we aankwamen, overal spinnenwebben en zelfs dode vliegen in de douch. Toen we wilde vertrekken hadden we alles schoon gepoetst waarnaar we ook nog te horen kregen dat het niet goed was gepoetst! Voor de rest een goede camping alleen opletten op de vrouw die de controle doet!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Roos11-08-2017

Fijne familie camping aan zee

Familie camping met alleen sta caravans, niet heel groot met 150 sta caravans. Wij zaten in een VIP caravan en van alle gemakken voorzien. Camping ligt direct aan zee maar is wel ongeveer 800 Meter lopen door natuur gebied met heel veel muggen. Zee loopt snel af en niet geschikt voor kleine kinderen om in het zwemmen. Dit kun je beter bij valras doen of cap d'gade. Zwembad is prachtig met drie leuke glijbanen. Speeltuin zouden ze mogen opknappen. Echt een minpunt vonden wij de animatie iedere s' avonds tot 00.00 met heel veel harde muziek. Daar moet je van houden. Camping is wel geschikt voor gezin met oudere kids ivm de disco s avonds. En erg gericht op Franse bezoekers.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Maryline13-08-2016

Fantastische plek!

Rustig, gezellig, vriendelijk, behulpzaam, een voor de kleine kinderen super...👍🏻

• 7Eetgelegenheden
  • 8Sébastien97406-09-2015

Très bonne vacance en famille

Comme dit dans le précédent commentaire, l'entrée du camping n'est pas très bien indiquée. Arrivés à l'accueille nous avons été reçu de façon très sympathique. Notre mobile-home était spacieux et très bien équipé, seul bémol, j'ai trouvé que les anciens locataires ont été plus que léger sur le ménage et je m'étonne que le camping n'y ai pas non plus remédié. Les sanitaires étaient propres mais un peu obsolète a mon gout, pour un camping trois étoiles. L'espace piscine est très agréable et plutôt bien aménagé, il faudrait seulement que l'espace vert de celle-ci sois plus développé. En ce qui concerne les animations, l'équipe était très agréable et sympathique orchestré par super midou. Les activités proposées pour les grands comme pour les petits étaient très variée. Au niveau du bar restaurant, j'ai rencontré une équipe formidable avec une ambiance familiale, petit clin d’œil particulier au patron ludo. Notre séjour au domaine des mûriers fut très agréable c'est un camping charmant.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9heslouis28-08-2015

tres bon sejour

Entrée du camping juste mal indiquée,peu visible avec un arbre en plein milieu..Pagan propre a l'arrivée et bien ombragé.Parc aquatique tres beau,propre et ludique aussi bien pour les grands que les petits..avec effectivement un sol tres glissant et une pateaugeoire pour les BB petite et peu ludique..le fait que les transats soient au 1 euro symbolique permet de limiter les abus..La plage est belle et grande..mais loin avec acces non ombragée.L'équipe d'animation fait tout ce qu'elle peut pour etre au top..activités toute la journée et pour tout le monde Spectacles en soirée de qualité avec mini disco pour les enfants..club enfant apprecié .A minuit maxi plus un bruit dans le camping..jusqu'à 9h30..Une équipe au bar/resto tres accueuillante,conviviale et dynamique..c sûr que pour s'asseoir a une table pour regarder le spectacle il faut consommer..mais c'est normal,non? ils ne poussent pas a la consommation..un café ou une grenadine fait l'affaire..qualité/prix raisonnable..

• 9yamina liefman fruitesse11-08-2015

camping genial pour les enfants et les parents

super site, accueil bref seul reproche les invasions de fourmi dans le bengali. Mes enfants se sont eclates, l'equipe d'animation était geniale. .toutes les piscines et les toboggans sont terribles mon fils et ma fille de 8 et 6ans se sont régalés Toute l'equipe du bar est super cool , accueillante compréhensive, les serveurs au top.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9lodi06-08-2015

super vacances

nous revenons de 10 jours au camping les muriers et je dois dire que quand j ai lu les commentaires j avais un peu peur! et bien nous avons passé un super séjour ,notre pagan était propre les animations sympas ,le soir elles terminaient a 23h30 max 00h00 ,un club enfants génial des animateurs extras ,les barmans très sympa.C est sur que si vous ne voulez pas de bruit il ne faut pas aller en camping ou il y a des animations le jour et le soir mais ça si vous lisez la page du camping vous le savez!!!alors arrètez de raler et renseignez vous avant de réserver!!!!il est vrai que le sol de la piscine est glissant,mais les autres campings ou je suis allée avait le mème soucis .Une équipe de maitre najeurs excellent et très sympa l eau des "rinces pieds" était changé très souvent donc toujours propre (j avais vu le contraire dans les commentaires!)pour les tongs il n est quand mème pas bien embétant de les prendre avec nous!!enfin en résumé vacances super ,personnels supers ,on reviendra!!!

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar