Camping Campéole Domaine Les Mûriers

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Vendres-Plage

5.7Voldoende

• 4.2Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Domaine Les Mûriers voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

151 reviews over Camping Campéole Domaine Les Mûriers

• 2019
    6D. Engelaar30-07-2019

Het kon er mee door.

Bij aankomst om 16.00 uur in de 36 graden hebben we anderhalf uur moeten wachten in de zon zonder schaduw, voor dat we het receptie gebouw binnen waren. Ik kan je vertellen dat is geen pretje na een hele nacht reizen. Uiteindelijk waren we om 18.30 in ons huisje. Dit was keurig, modern en schoon. Wij hadden een vip cottage. Het eten in het restaurant was niet super. Het zwembad is prachtig, schoon en hele leuke glijbanen. De animatie was luid en ging tot heel laat door. Als je er van houdt is het wel gezellig. Wel is alles in het Frans en Engels spreken ze niet. Het strand is te ver lopen en er zijn geen bordjes dus je kunt makkelijk de verkeerde kant op lopen. In juli is het allemaal in de buurt erg toeristisch, druk, en luid. Overal waar je kijkt staan rijen met mensen, wordt harde muziek gespeeld en knipperen lichtjes. Wij hebben een leuke vakantie gehad maar volgende keer kiezen we wel iets anders.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    5Fam V19-08-2018

Nooit meer

Als je van schreeuwerige animatie houdt en van slechte WiFi dan is dit de camping die u zoekt. De chalets zijn nieuw maar was niet schoon. Camping gericht op de Franse toerist. Personeel vriendelijk.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Suus22-07-2018

Gemengde ervaring

opzicht was het een prima park. Mooi zwembad. Verzorgde faciliteiten en stacaravan was oké... we hadden wel een caravan van een een eigenaar. Dus kwam niet overeen de foto’s laten doen vermoeden. Maar Schoon en alles aanwezig. De animatie was gericht op Franse gasten. Personeel sprak gebrekkig Engels... er waren veel vaste Franse gasten. De eerste avond eten in het restaurant was dan ook een mega tegenvaller... We voelde ons een beetje outsiders tussen al die vaste gasten. Zwembad was wel super schoon en mooi. Voldoende bedjes en leuke animatie die je helaas niet verstaat.
    De zee was op loop afstand. Door de duinen. Net te lang voor onze kids. We gingen naar wen strandje dichtbij. Niet te druk met leuke eettent erbij. Al met al een fijne vakantie maar voor ons geen 2e keer meer!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Henk de slechte schoonmaker21-07-2018

Slechte schoonmaak

-het verblijf was vies toen we aankwamen, overal spinnenwebben en zelfs dode vliegen in de douch. Toen we wilde vertrekken hadden we alles schoon gepoetst waarnaar we ook nog te horen kregen dat het niet goed was gepoetst! Voor de rest een goede camping alleen opletten op de vrouw die de controle doet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

7Roos11-08-2017

Fijne familie camping aan zee

Familie camping met alleen sta caravans, niet heel groot met 150 sta caravans. Wij zaten in een VIP caravan en van alle gemakken voorzien. Camping ligt direct aan zee maar is wel ongeveer 800 Meter lopen door natuur gebied met heel veel muggen. Zee loopt snel af en niet geschikt voor kleine kinderen om in het zwemmen. Dit kun je beter bij valras doen of cap d'gade. Zwembad is prachtig met drie leuke glijbanen. Speeltuin zouden ze mogen opknappen. Echt een minpunt vonden wij de animatie iedere s' avonds tot 00.00 met heel veel harde muziek. Daar moet je van houden. Camping is wel geschikt voor gezin met oudere kids ivm de disco s avonds. En erg gericht op Franse bezoekers.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Maryline13-08-2016

Fantastische plek!

Rustig, gezellig, vriendelijk, behulpzaam, een voor de kleine kinderen super...👍🏻

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6G de Jong12-03-2014

wat gedateerde camping

Vorig jaar zomer hier 2 weken geweest. De chalet was best goed, echter pal naast de disco. Hier werd elke avond tot 1 uur harde muziek gedraaid. 2 bedden waren zeer slecht, spiralen voelde je er door heen, deze werden echter na melding wel vervangen (na 3 nachten..)door een andere, wel een kortere versie. Douchen is niet fijn in de chalet of ijskoud of super heet water. Gevaarlijk met kinderen! Let ook niet op de schimmel in de voegen.. De speeltuin stelt niks voor. Oud, roestig, gloeiend heet materiaal en met 1 schommel/klimrekje nauwelijks een speeltuin te noemen. De animatie is in het Frans, dus geen Nederlandse kinderen aanwezig. Het zwembad is mooi, maar relatief klein voor de vele gasten. Weinig ligplaatsen en gladde tegels. Kindvriendelijk zou ik het dan ook zeker niet noemen. Het voetbalveld ligt in de volle zon. De ligging dichtbij het strand is erg fijn, maar er is in de directe omgeving weinig te beleven. Ontzettend veel muggen. De camping kan opknapbeurt gebruiken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Rick S.29-01-2014

Gezellig

In de zomervakantie waren wij hier naartoe gegaan. Het was gezellig. Alleen de bank was nogal zwak, en de vliegjes waren vervelend. In elke boom zaten veel vogels, maar daar hadden wij geen last van. Ze konden goed Nederlands bij de receptie en het was gezellig.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in januari 2014

• 5Raymond28-09-2013

Leuke camping maar alleen in het hoog seizoen

Wij zijn op deze camping geweest van af 16 september 10 nachten. Het chalet was echt super daar was niks op aan te merken. Alleen zeg touroperator dat in deze tijd dat wij er waren er genoeg te doen zou zijn Nou verre van dat . Om een terrasje te pakken moesten we zeker 15 km rijden want in de buurt is er s,avonds niks te doen. Voor mensen die van rust houden is het echt een aanrader. Als je net als ons de hond mee hen en je gaat het natuurgebied in neem 3 flessen mugge spul mee want je wordt echt kompleet aangevallen en deze vliegende vrienden steken gewoon door je kleding heen De service op het park is zeker een dikke 10 want de mensen staan direct voor je klaar alleen is het wel jammer dat ze totaal geen Engels spreken. Het zwembad ziet er keurig uit . Al met al een leuke camping alleen niet in het na seizoen of je moet echt van rust houden

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 2Mieke05-09-2013

dit nooit meer

Arriveren op de camping en krijgen in eerste instantie een chalet waar je letterlijk het woord vuil op het meubilair kon schrijven alsook was de vloer plakkerig. Krijgen een nieuwe chalet die een "beetje properder" was. Wij hebben twee uur staan kuisen om deze iets of wat leefbaar te maken. Onder de zetel vonden wij etensresten, een sok, en dergelijke. In de hele chalet waren mieren terug te vinden tot zelfs in de kasten. Geen wonder als het zo vuil ligt. De badkamer was nog erger. Op de voegen duidelijke zwarte vlekken waarneembaar wat duid op aanwezigheid van schimmels. De stang van de douche hadden we opeens in onze handen. personeel is wel behulpzaam maar moet ook roeien met de riemen die ze hebben. Zwembad alles behalve kindvriendelijk plus "kinderzwembad" niet verwarmd. Cafetaria was twee maal niets en kinderspeeltuin aan vervanging toe. Voor een kind van twee was er niets. Omgeving is met 1 woord te beschrijven, zijnde triestig. Hebben een klacht neergelegd.

• 2Staat v/h sanitair

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand900 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin