8,2

32 reviews over Camping Le Mas de Mourgues in het Nederlands

Prima plek voor een fietsvakantie

Gallast
2-12-2018

Prima camping op een parkachtig terrein veel bloeiende struiken. Prima sanitair, lekker zwembad en goeie fiets mogelijkheden.

Gereisd Met partner in september 2018

super camping, verdient 4 sterren

Huibert van der Heyde
20-8-2018

Een kleine, mooi camping met zeer ruime plaatsen, mooie bloemen, super mooi en zuiver sanitair. Zeer, zeer vriendelijke uitbaters en personeel. Je hoeft nog niets te vragen en ze doen het al. Eén woord : super

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super Acsi camping op gunstige plek

Pieter Streefkerk
20-7-2018

Heerlijke, bloemrijke camping met bijzonder aardige eigenaars echtpaar (Cyril en Sandra).Voldoende, schoon sanitair, een prettig (klein) zwambad). Ideale ligging op 45 minuten van Montpellier. Op de fiets naar La Grau de Roi langs een kanaal. Vauvert is als plaats niet bijzonder.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellige camping maar mis de rust.

Mazon
5-8-2017

Pluspunten zijn de goede ligging voor uitstapjes. Leuke steden (zoals Arles en Montpellier) in de buurt, natuurgebied Camarque is prachtig en ook leuke stranden op circa 30 min rijden. Gezellige sfeer, terras met happyhour en activiteiten voor kinderen. Onze campingplaats had helaas weinig schaduw, maar wel mooie afscheiding met boompjes en bloemen. Sommige plekken hadden wel meer schaduw. Voor ons wat een groot nadeel de hoeveelheid muggen. Zonder inspuiten met Deet is het geen doen om bij de tent te zitten. Ook de weg hoor je goed waar de auto's langsrazen. Kortom prima camping maar wij misten de rust. Plaatsen mogen wat meer uit elkaar liggen, zonder geluid van de weg en minder muggen. Het sanitairgebouw mag wat groter voor het aantal mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima vertoeven

Robert
3-8-2017

Deze camping geboekt met in het achterhoofd dat hij aan een redelijke drukke weg ligt. Dit gaf de eigenaresse ook toe. Al met al viel dat enorm mee (went ook), maar ligt er wel aan waar je staat, wij hadden stacaravan 25 en was prima. Caravan zelf was heerlijk, schoon en ruim. In de omgeving is er (binnen 30 minuten) enorm veel te doen. Vele steden/dorpen, markten, bezienswaardigheden en natuurlijk meerdere stranden. Sandra en Cyril doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Sandra kan een beetje Engels wat communiceren af en toe makkelijker maakt. Bezetting is heel EU. Frans, Duits, Engels, Zwitsers, Belgisch en natuurlijk Nederlands. Animatie is Nederlands en deed ze leuk. Mijn kinderen zouden hier volgend jaar zo weer naar toe gaan. Enig opbouwend puntje van kritiek is het zwembad. Dit is eigenlijk te klein en niet echt uitnodigend. Mijn kinderen vonden het prima en zouden hier volgend jaar zo naar weer naar toe gaan. Bedankt voor de leuke vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooi maar lawaaiig

Fam
29-7-2017

Dit is een prima camping maar wat een lawaai van de grote weg heb je (afhankelijk waar je staat) waar ze met 100 voorbij razen, dus qua rust niet fantastisch. Gemixt gezelschap qua nationaliteiten. Lekkere plekken met bloeiende planten als afscheiding. Gelukkig veel schaduw gezien de hitte. Er zijn hier heel veel muggen, of het nu waait of niet. De omgeving wordt bepaald door de Marques, leuk om een keer doorheen te lopen met je gezin maar meer ook niet voor ons. Een enkel leuk stadje maar vooral het strand is heerlijk. Na een week ben je wel uitgekeken vonden wij

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Flower power

Adri
27-7-2017

Een leuke, kleine camping waar de eigenaren hun best doen het de klanten naar de zin te maken. Vooral de eigenaresse is zeer benaderbaar en probeert het ieder naar de zin te maken. Iedere dag is er een zgn. happy hour in het barretje, terwijl eenmaal in de week een maaltijd uit de de streek wordt bereid. Dit komt de sfeer op de camping zeker ten goede. Het sanitair is gedeeltelijk vernieuwd. Het oude sanitair is ronduit vies, maar het nieuwe geeft hoop voor de toekomst. Verder: zeer rustige camping met leuk zwembad.

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldige camping, we zijn twee weken gebleven.

Fam. van Loon
3-7-2017

Mooie camping, goede plaatsen, goed sanitair. Het geheel wordt uitstekend onderhouden door het bevlogen echtpaar dat de camping beheert. Je kunt er lekker eten. wij hadden het geluk dat er bij onze aankomst mosselen met frites waren. Op een heerlijke manier klaargemaakt. Het zwembad werd zeer goed onderhouden. We kwamen voor een paar dagen, maar zijn twee weken gebleven. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne, mooie camping, twee weken gebleven

Nelemans_2
18-5-2017

Wat hebben we hier genoten. Dit is met recht een Flower camping. Wat een mooie planten als afscheiding van de plaatsen, geweldig. Nog niet elders gezien. Ook op de camping is het dan genieten. Je zit meteen in de Camargue. Voor vogelliefhebbers een oase. We hadden een mooie ruime plaats. Als je tussen de middag aankomt kun je zelf al een plaats uitkiezen, de folders en plattegrond liggen buiten bij de receptie. Camping is van een ontzettend vriendelijk echtpaar, die zeer begaan is met hun camping. Sanitair is goed en schoon. Je kunt iedere dag brood bestellen. De grote supermarkt ligt in Vauvert op 6 km afstand. De wifi moet je betalen maar is goed. Je kunt je honden goed uitlaten in de wijngaarden die tegen de camping liggen. Mooie natuur en diverse plaatsen in de omgeving te bezoeken, waaronder de mooie vestingstad Aigues-Mortes. Op de camping ook veel vogels, zelfs de hop kunnen fotograferen. Het enige minpuntje vinden wij de plaats van de camperservice midden op de camping. Wij hebben het hier heel fijn gehad.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping met wat verbeter puntjes

Kastelijn
21-8-2016

Deze camping heeft voor ons een goede combinatie tussen rust, ruimte, natuur en cultuur. Ligging tegen de natuurgebied Camargue, en tussen de vele wijn velden.

De kleinschalige animatie en het zwembad werden gewaardeerd door onze jonge kinderen. Ook de mix aan nationaliteiten was in evenwicht: Frans, nederlands Engels, Belgisch.

Wat wij als minder ervaren was toch wel de staat van het sanitair. Een gebouw nieuw, het andere toch verouderd. Hoewel beide warm water middels zonnecollectoren. We begrijpen dat men ecologisch verantwoord probeert te zijn, maar een potje chloor zou wonderen doen aan de douches. Wij vonden het dat niet fris en hygiënisch. De toiletten waren overigens wel goed schoon en werden ook mede door de bezoekers netjes gehouden.

Kortom wij bevelen de camping zeker aan, met name ook vanwege de goede uitval basis en de goede sfeer die er naar onze mening zeker was, hoewel dat natuurlijk een subjectief geven is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Mourgues in Vauvert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Mourgues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.