Camping Palmira Beach

Camping Palmira Beach
7,9

4 reviews over Camping Palmira Beach in het Nederlands

Alles ok, enkel de wifi kan beterwe konden nietface timen,

de wachter augustijn
21-5-2016

Alles ok, enkel de wifi kan beterwe konden nietface timen, signaal iets te zwak

Eenvoudige camping

Jessie
22-10-2015

In Oktober paar dagen gestaan, vriendelijke receptie, brood te bestellen.

Sanitair werd niet mee schoongemaakt, voor nieuwe camping ziet het er allemaal een beetje verlopen uit.

Ver van dorp af, wel te fietsen. Toegang van camping tot strand ongeveer 400 meter over planken. Wel mooi breed strand.

Verder niet veel te doen, veel gesloten in Valras plage.

vuil sanitair en luidruchtig

gerda van gestel
24-8-2014

slechts 1 sanitaire blok voor alle staanplaatsen, zeer vuil. Er wordt niet opgetreden tegen campinggasten die 's nachts tot 2.3H lachen en evenmin tegen caminggasten die 's morgens om 6h met een megafoon terug keren van een feestje. verwacht niet te slapen of proper sanitair te vinden.

Nooit meer!

Anna-Maria Carbonaro
3-8-2014

Geen entertainment, klein zwembad. We hadden n mobile home, was smerig, bed zat onder de bedwants en toen we daar wat van gingen zeggen gaven ze ons de schuld en wilden ze de schoonmaakrekening op ons verhalen. Schandalig behandeld!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Palmira Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Palmira Beach in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Palmira Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Palmira Beach scoort een 7.88 uit 10 op basis van 260 reviews.