Hotel Mira-Mar

Kleine hotelsWeer vandaag30°20°
Hotel Mira-Mar
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mira-Mar voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mira-Mar in het Nederlands

Gelegen aan de boulevard.

Anneke
3-7-2012

Leuke ligging direct aan de boulevard. Straat oversteken en je zit op het strand. Diverse eettentjes in het straatje naast het hotel. Mooie ruime kamer, goed schoon, met airco en balkon met uitzicht op het strand. Vriendelijk personeel. Enige minpuntje: het ontbijtbuffet is erg karig en daarom te duur. Zelf eieren koken in koud water wil niet lukken! Aan de andere kant is het wel echt Frans om geen uitgebreid ontbijt te serveren. In het hoogseizoen waarschijnlijk wel geluidsoverlast en problemen met parkeren, gezien de ruimte die daarvoor is. Er zijn ook goedkopere kamers aan de binnenplaats, maar voor 10 euro meer is een kamer met uitzicht op zee veel aantrekkelijker. Wij vinden het een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De mooiste Plek van Valras plage

alexander
6-3-2011

Direct aan het hoofdstrand van Valras Plage in direct het centrum en betaalbaar wat wil je nog meer. neem alleen niet te grote koffers mee anders kan je zelf niet meer in de lift (deze is erg klein)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2005

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKrant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mira-Mar in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mira-Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.