Camping Les Sables

FrankrijkLanguedoc - RoussillonValras-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Sables voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 26 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 26 reviews
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

26 Reviews over Les Sables

• 8Anna01-07-2010

Onwijs leuke locatie

Er was veel te doen en een grote boulevard om even na te genieten van de zon. OP de camping had je leuke activiteiten en je kon er heerlijk eten. Ik was nog te jong om uit te gaan maar met een grote vriendengroep die we daar hadden gevormd zaten we vaak 's avonds op het strand, die op goede loopafstand was. Het Zwembad is wat aan de kleine kant;) Personeel is super aardig en de beveiliging doet goed zijn werk zelfs 's nachts rijden/lopen ze over de camping met waakhonden. Ik voelde me super veilig. Sanitair word zorgvuldig gedaan door de medewerkers alleen campinggasten zijn minder schoon. Ik ben nu 19 en dit jaar ga ik er weer naar toe om te genieten van ZON ZEE EN STRAND

• 9Eetgelegenheden
  • 7Smit13-01-2010

een leuke camping met vriedelijke mensen

een goede camping . ,alles kun je op de camping vinden ,,winkel. met vers brood. en voor de nederlanders een lidl winkel 400.meter en een op 3 km ..strand is schoon, markt. vis, een leuke winkels en tarrasjes

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Fam. Bruin08-08-2009

Camperen lang een snelweg!

Het enige pluspunt aan deze camping zijn de ruime plekken met schaduw. Daar houdt het dan ook mee op. Smerig sanitair en een overdaad aan lantaarn verlichting. Het meest irritante is dat er een zeer drukke weg door de camping loopt waar iedereen graag en tot zeer laat gebruik van maakt. Met een veel te hoge snelheid rijden auto's over de camping tot in de zeer late uurtjes. Voor de oudere jongeren is het een uitstekende camping met veel vertier. Het is niet bepaald een rustige familiecamping voor gezinnen met wat jongere kinderen.

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Remco S31-08-2008

Dit was de laatse keer "Les sables"

Ook wij zijn dit jaar weer met de caravan naar "les sables " geweest. We komen al 8 jaar op deze camping, maar dit jaar was het echt een drama !. Je kan goed zien dat ze op dit park alleen maar oog hebben voor de mobile homes. Zelfs tijdens onze vakantie werden er een groot aantal bomen omgezaagd om plek te maken voor de mobile homes. Het sanitair is ronduit smerig. Voordat Siblu de boel overnam werd er altijd goed schoongemaakt. Nu hebben de schoonmakers alleen maar oog voor de mobile homes.

Ik kreeg echt het gevoel dat we met de caravan niet echt welkom waren. Voor mij is dit dus ook echt de laatste keer dat ik daar geweest ben.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8ter smitten25-08-2008

prima vakantie bestemming

jammer dat de camping in een loofbos staat en niet in een naaldbos zoals in de brochure beschreven er lagen er veel bladeren op en rond de caravan. verder was het niet een kleine camping maar een mega grote doordat er twee campings samen waren gegaan. ook is van te voren niet meegedeeld dat de borg alleen met creditcard betaald kan worden maar er werd niet moeilijk gedaan over casch geld. we hebben wel gehoord dat er verbetering voor de toekomst op planning staat . de bomen worden verwijderd en de twee kleine zwembaden die er nu zijn word 1 hele grote. verder was iedereen erg vriendelijk en behulpzaam .

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Charles24-08-2008

Uitstekende vakantie gehad!

Wij hebben hier echt een super vakantie gehad!

Een mooie gezellige caravan welke ook nog eens goede bedden heeft, dus geen rugpijn deze vakantie gehad. Het centrum en het strand zijn gezellig en soms erg druk wat wij ook wel gezellig vinden.

De animatie is in het Frans/engels maar daar hadden onze kinderen totaal geen problemen mee. Het team deed geweldig z'n best om zich verstaanbaar te maken al was dat met handen en voeten, echte toppers zijn het! Ze hebben hier echt leuke spelletjes geleerd. De kinderen welk niet zijn geweest zouden het eerst eens moeten proberen voordat ze hier nee tegen zeggen.

Het zwembad is niet al te groot maar voldoende voor een frisse duik (helaas mag je niet duiken..).

Wij zijn volgend jaar weer te vinden op deze camping.

• 7anja en john19-08-2008

echt nooit meer

wij zijn voor de derde keer op deze camping geweest is nu overgenomen door siblu en van 2 campings 1 gemaakt wij staan altijd bovenop hadden dus ook last van de bouw vakkers die daar aan het werk waren 1 toiletgebouw was gesloten er waren er altijd2 boven nu maar 1 veel te weinig voor zoveel mensen als je na 5 uur savonds wou douche was het water koud en het was er erg vies en het stonk bovendien bij de afwasbakken er werd ook erg hard gereden door het personeel van siblu met een golfkarretje levensgevarlijk verder vond ik het beneden op de camping erg donker vooral als je savonds terug kwam van het dorp voor de wat oudere jeugd was er weinig te doen en alles wat er werd gedaan was in het frans geen schuimdisco meer was er andere jaren wel is voor jong en oud leuk dus volgend jaar komen we hier echt niet meer groter betekent dus niet altijd beter

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Claessens17-08-2008

Niet super.

Bij aankomst blijkt de kleinschalige camping , door samenvoeging van 2 campings, 1 grote camping te zijn. Twee kleine zwembaden lagen dan ook altijd overvol. Siblu gaat zwembad vergroten. Prijs gaat wel flink stijgen ! Perfecte complete nette stacaravan. Doordat caravans dicht bij elkaar en dicht bij straat staan is er weinig privacy. Valras-Plage is in hoogseizoen gezellig maar erg druk. Elke avond animatie echter altijd in het Frans. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

• 6Jannie13-08-2008

nooit meer naar deze camping

jan. 08 geboekt op l'occtani, feb/mrt samen gegaan met Les Salble als Les Sables dus midi komen op het gedeelte van Les Sable te staan. veel lawaai van bouwvakkers voor het plaatsen van mobile home's, en dat midden in het hoogseizoen. s'nachts veel lawaai van rijdende auto's. rust is ver te zoeken. het personeel is wel vriendelijk. onderhoud en schoonmaak sanitair is slecht, dit komt denk is door de overgang van kampeerplaatsen naar chalets.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8NS08-08-2008

Hele leuke camping!

Wij zijn net terug van deze camping en wij hebben genoten. Mooie camping, netjes en goed verzorgd. Er loopt zelfs bewaking rond 's avonds/'s nachts. Elke dag vers stokbrood, croissants enz. Meeste stacaravans hebben schaduw door de bomen, er hangen brandblussers in en ze zijn goed ingericht (koffiezetapparaat, magnetron, barbeque). Leuke speeltuinen voor de kinderen. Alleen jammer dat de animatie niet te verstaan is voor de kinderen. Camping ligt op wandelafstand van het mooie strand en dorpje. In de omgeving ook vele bezienswaardigheden. Kortom: leuke camping!

• 7Staat v/h sanitair

• WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar