Camping Les Sables

Meer camping info

26 reviews over Camping Les Sables

• 8Anna01-07-2010

Onwijs leuke locatie

Er was veel te doen en een grote boulevard om even na te genieten van de zon. OP de camping had je leuke activiteiten en je kon er heerlijk eten. Ik was nog te jong om uit te gaan maar met een grote vriendengroep die we daar hadden gevormd zaten we vaak 's avonds op het strand, die op goede loopafstand was. Het Zwembad is wat aan de kleine kant;) Personeel is super aardig en de beveiliging doet goed zijn werk zelfs 's nachts rijden/lopen ze over de camping met waakhonden. Ik voelde me super veilig. Sanitair word zorgvuldig gedaan door de medewerkers alleen campinggasten zijn minder schoon. Ik ben nu 19 en dit jaar ga ik er weer naar toe om te genieten van ZON ZEE EN STRAND

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Smit13-01-2010

een leuke camping met vriedelijke mensen

een goede camping . ,alles kun je op de camping vinden ,,winkel. met vers brood. en voor de nederlanders een lidl winkel 400.meter en een op 3 km ..strand is schoon, markt. vis, een leuke winkels en tarrasjes

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 5Fam. Bruin08-08-2009

Camperen lang een snelweg!

Het enige pluspunt aan deze camping zijn de ruime plekken met schaduw. Daar houdt het dan ook mee op. Smerig sanitair en een overdaad aan lantaarn verlichting. Het meest irritante is dat er een zeer drukke weg door de camping loopt waar iedereen graag en tot zeer laat gebruik van maakt. Met een veel te hoge snelheid rijden auto's over de camping tot in de zeer late uurtjes. Voor de oudere jongeren is het een uitstekende camping met veel vertier. Het is niet bepaald een rustige familiecamping voor gezinnen met wat jongere kinderen.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8ter smitten25-08-2008

prima vakantie bestemming

jammer dat de camping in een loofbos staat en niet in een naaldbos zoals in de brochure beschreven er lagen er veel bladeren op en rond de caravan. verder was het niet een kleine camping maar een mega grote doordat er twee campings samen waren gegaan. ook is van te voren niet meegedeeld dat de borg alleen met creditcard betaald kan worden maar er werd niet moeilijk gedaan over casch geld. we hebben wel gehoord dat er verbetering voor de toekomst op planning staat . de bomen worden verwijderd en de twee kleine zwembaden die er nu zijn word 1 hele grote. verder was iedereen erg vriendelijk en behulpzaam .

• 10Staat v/h sanitair

• 8Charles24-08-2008

Uitstekende vakantie gehad!

Wij hebben hier echt een super vakantie gehad!

Een mooie gezellige caravan welke ook nog eens goede bedden heeft, dus geen rugpijn deze vakantie gehad. Het centrum en het strand zijn gezellig en soms erg druk wat wij ook wel gezellig vinden.

De animatie is in het Frans/engels maar daar hadden onze kinderen totaal geen problemen mee. Het team deed geweldig z'n best om zich verstaanbaar te maken al was dat met handen en voeten, echte toppers zijn het! Ze hebben hier echt leuke spelletjes geleerd. De kinderen welk niet zijn geweest zouden het eerst eens moeten proberen voordat ze hier nee tegen zeggen.

Het zwembad is niet al te groot maar voldoende voor een frisse duik (helaas mag je niet duiken..).

Wij zijn volgend jaar weer te vinden op deze camping.

• 7Fam. Claessens17-08-2008

Niet super.

Bij aankomst blijkt de kleinschalige camping , door samenvoeging van 2 campings, 1 grote camping te zijn. Twee kleine zwembaden lagen dan ook altijd overvol. Siblu gaat zwembad vergroten. Prijs gaat wel flink stijgen ! Perfecte complete nette stacaravan. Doordat caravans dicht bij elkaar en dicht bij straat staan is er weinig privacy. Valras-Plage is in hoogseizoen gezellig maar erg druk. Elke avond animatie echter altijd in het Frans. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

• 6Jannie13-08-2008

nooit meer naar deze camping

jan. 08 geboekt op l'occtani, feb/mrt samen gegaan met Les Salble als Les Sables dus midi komen op het gedeelte van Les Sable te staan. veel lawaai van bouwvakkers voor het plaatsen van mobile home's, en dat midden in het hoogseizoen. s'nachts veel lawaai van rijdende auto's. rust is ver te zoeken. het personeel is wel vriendelijk. onderhoud en schoonmaak sanitair is slecht, dit komt denk is door de overgang van kampeerplaatsen naar chalets.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7caroline06-08-2008

een hele leuke vakantie!

Wij zijn ook net terug van deze camping 2 aug, hadden een prima stacaravan. Mooi weer, mooie omgeving, alleen dit was voor ons ook de eerste keer dat we te maken hadden met een grote camping, ik miste de gemoedelijkheid op deze camping, ondanks de animatie voor de kinderen, doe hebben er geen gebruik van gemaakt, doordat alles engels of franstalig is, jammer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6Judith02-08-2008

Niet nog een keer......

Wij zijn net terug van een vakantie op Les-Sables. De camping is sinds kort samengevoegd met L'Occitanie, waardoor het een megacamping is geworden, die wordt gerung door eigenaar Siblu. Twee veel te kleine zwembaden voor teveel campinggasten en ook de sanitair gelegenheden lieten te wensen over. Als je gaat moet je echt ervoor zorgen dat je niet aan de weg staat die over de camping gaat, want er wordt veel te hard gereden. Wij zijn 3 keer van plek gewisseld, omdat onze zoon van 4 bijna onder de auto kwam. De plannen zijn om binnen een aantal jaren alleen nog maar chalets te verhuren en dan kunnen er geen caravans meer naartoe. De omgeving en het strand zijn zeker wel de moeite waard, maar er zijn genoeg campings in de buurt die mooier zijn. Serignan-Plage heeft een aantal mooie campings en het strand is er rustiger. Op ons laatste plekje op de camping hebben we verder een mooie vakantie gehad met heerlijk weer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7p.hoogterp25-07-2008

goeie camping

gezellige camping, speeltuin en glijbaan net gerestaureerd. Het personeel is aardig en behulpzaam. Gezellige boulevard en schitterend strand, loopt geleidelijk af in zee. Kleine minpuntjes: klein zwembad en koud water.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Les Sables info