Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 3Helma25-07-2005

ontzetttend vieze camping, stonden in het oude gedeelte waar het sanitair om 09.00 nog vies was van de vorige dag. De poep zat tegen de muren en het wemelde er van de spinnen en alles was oud en afgebladderd. Zwembad was veel te klein voor de grote camping

• 8M,M,M,M23-07-2005

verblijf van 10-06/03-07.wederom iets (tent)gehuurd van carazur,zeer goed bevallen, de plaats is groot genoeg en stonden bij een vernieuwd sanitair gebouw met speciale kinderruimtes dus kinder-wc'c en wastafels op kinderhoogte +babybadjes,(thermostaatkranen) goed onderhouden camping voor de niet-fransen.....op camping animatie oke,redelijke restaurants en hele lekkere goedkope eigen wijn!!!(rose 1,20 ltr!!lopen naar het strand over zandpad valt echt mee doch boulevard is luxer met speeltoestellen op het strand en kindveiliger strand/zee,gezellige restaurants , zwembad personeel vindt toegang kaartjes belangrijker dan veiligheid en zijn daarin onvriendelijk, je gaat/kan een kind niet weigeren te eten/drinken, neem daarom sub.zwembad aan de overkant v/d weg !voor de rest een okidoki camping!!

• 8Hans15-07-2005

Niks mis mee, maar is aan het verouderen. Dus er mag geinvesteerd worden de komende jaren om een goede camping te blijven

• 0Maurice van de Kleut29-06-2005

Wij zijn hier vorig jaar eind mei/begin juni geweest en hebben een stacaravan gehuurd. Grote camping met relatief kleine staanplaatsen. Het was er superrustig. Ik schat dat slechts 20% bezet was. De bakker is heerlijk vooral de chocoladecroissantjes!!! De camping is vooral aan te bevelen voor gezinnen met kinderen vanaf 3 tot 4 jaar omdat het kinderbadje toch wel erg groot is voor kinderen jonger dan 3 jaar. Eén heel groot nadeel waren de muggen ´s avonds. Je kon ´s avonds niet buiten zitten want je werd lek gestoken (gewoon door je kleren heen). Het plaatsje Valras is ook een bezoek waard. Gezellig plaatsje met leuke eetgelegenheden. Wat het openbaar sanitair betreft kan ik niet goed beoordelen omdat alles in de stacaravan voorhanden was. Ik heb wel een kijkje genomen en ik vond het niet echt schoon, maar ook niet echt vies. Naar mijn mening normaal camping-sanitair.

• 7Gerrit10-04-2005

Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest.Voor de kinderen was het fantastisch maar voor ons eigen wat minder.De camping is te groot en dit kon je terug zien in het sanitaire gebeuren.De douches gingen trouwens op slot om 22:30,ook erg vreemd.De rest werd wel goed onderhouden.Kinder en avond animatie was redelijk.Het strand kon je bereiken via een heel lang zandpad,dus gingen wij naar andere stranden met de auto.De camping ligt wel ideaal als uitvalbasis voor ander uitstapjes.

• 8Dmitri02-01-2005

Deze camping bevindt zich op ca. 700m van het strand, het strand is te bereiken door een druk bezochte zandpad. Tijdens dat u loopt naar het strand via het zandpad komt u een paar kraampjes tegen. De camping zelf is nog al groot en heeft een zwembad.

Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa