FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Camping Domaine La Yole (Glamping)

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

36 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping) in het Nederlands

De camping leek in eerste instantie een mooie en nette dit

anna
11-4-2006

De camping leek in eerste instantie een mooie en nette camping. maar dit bleek schijn te zijn. de toiletten waren gewoon ronduit smerig, ik hield het zo lang mogelijk op zodat ik maar niet naar de wc hoefde.ook waren de douches ranzig en in geen tijden goed schoongemaakt.de zwembaden waren wel goed. er had wel een glijbaan in gemogen aangezien je geen spullen het bad in mocht nemen. ook mocht mijn jongere broertje van 5 jaar het grotere bad niet in. dit was een grote teleurstelling en dit was ook nergens gemeld.het winkeltje was wel oke, en er waren ook lekkere broodjes in de ochtend.de animatie voor jongeren had wel beter gemogen. het enigste wat er was, was af en toe een discoavondje. er werd ook gezegt dat het strand dichtbij was en goed te bereiken. NIET DUS. met kleine kinderen deed je er meer dan 20 minuten over. ik raad iedereen deze camping sterk af!!!

Gereisd Anders in april 2006

Iedere avond erg veel geluidsoverlast van de animatie

Elsbeth van Schaik
9-1-2006

Iedere avond erg veel geluidsoverlast van de animatie. En dan is karaoke echt niet om aan te horen! Ruime plaats van Carazur stacaravan. Prima stranden in Valras zelf, lopend te ver. In augustus overal file's!

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Wij zijn van 1990 tot 2003 op deze camping geweest en het

Marga
16-11-2005

Wij zijn van 1990 tot 2003 op deze camping geweest en hebben het wel achteruit zien gaan. Sanitair is erg verouderd en wordt niet goed schoongemaakt. Speeltuin is oud en soms gevaarlijk voor kleine kinderen. Strand is een stuk lopen maar is wel te doen. Goede supermarkt en bakker en Valras is helemaal top.Voor tieners tot 17/18 jaar is de camping erg leuk, veel ned.jongeren.Zwembad is wel druk maar dat is overal in het hoogseizoen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad al die jaren maar mede om het slechte sanitair zijn we naar Spanje vertrokken.

Gereisd Anders in Wed Nov 16 2005 10:18:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Carazur.nl

Wij hebben eind augustus twee weken "gekampeerd" in een de

Fam. van Mourik
8-9-2005

Wij hebben eind augustus twee weken "gekampeerd" in een luxe tent van Carazur. Erg goed ontvangen door de mensen van Carazur. De tent was ruim en de bedden goed. Geen mug gezien deze vakantie. Wij zaten op het nieuwe deel en daar was het sanitair prima. Onze twee zoons van 2 en 5 jaar hebben een topvakantie gehad. Het strand is wel ver lopen voor kleine kinderen. Wij gingen vaak met de auto 1 strandje verder zodat we niet zover hoefden te lopen. Er is voldoende animatie voor de kinderen. Speeltuin is wat verouderd. Kortom hele leuke vakantie op een leuke camping

Gereisd Anders in september 2005

wij zijn net terug van de camping de layole het is een het

john claudia en yancko
3-9-2005

wij zijn net terug van de camping de layole het is een mooie camping het zwembad is wat klein voor de oppervlakte van de camping het saniteir op de camping is goed teminste in het nieuwe gedeelte en is dus werkerlijk niet zo vies als sommigge schrijven de stacaravan carazur is goed en de ontvangst ook ook van de receptie we moeten zeggen dat wij samen met onze zoon van 4 jaar een mooie vakantie hebben gehad.

Wij hebben met onze 2 dochters van 15 en 17 jaar een top 2

Fam. Rijkers
2-9-2005

Wij hebben met onze 2 dochters van 15 en 17 jaar een top vakantie gehad op deze camping. We zaten in een stacaravan die we geboekt hadden via de camping zelf (scheelt een hoop euro's) met gewoon een nederlandse ontvangst, toch ook prettig. De meiden hadden al gauw aansluiting met de hollandse jongeren en hadden het erg gezellig. Wij als ouders hebben in het nabije Valras 2 fietsen gehuurd om lekker mee naar het strand tegaan en naar het gezellige centrum van Valras.Kortom een aanrader voor gezinnen met wat oudere kinderen.

Gereisd Anders in september 2005

oude vieze sanitair echt schandalig

schollaert
1-9-2005

oude vieze sanitair echt schandalig .zeker geen 4 sterren waard slechte ontvangst op de receptie raad ik aan niemand aan .zwembad gevaarlijk voor kleine kinderen .hele dag last van stekende muggen hier kom ik nooit meer terug !!!!!

Gereisd Anders in september 2005

Wij hebben met onze twee dochters van 3 en 5 jaar genoten!

Nicole
31-8-2005

Wij hebben met onze twee dochters van 3 en 5 jaar genoten! We hadden voor 2 weken een happy camp stacaravan en deze voldeed meer dan gehoopt. Met name de ruime douche was luxe! Dus over het camping sanitair kunnen wij geen oordeel vellen. Nu hadden wij ook een goede ligging, direct aan de speeltuin. De kinderen vonden dit geweldig. Het zwembad was schoon, altijd prettig. De weg naar het strand ervaarden wij als enig minpuntje. Met kleine kinderen ben je toch al gauw 20/25 minuten onderweg (vanaf de happy camp tenten/caravans). En het laatste deel is moeilijk begaanbaar met een buggy. De supermarkt voldeed aan onze wensen. De bakker levert iedere dag heerlijk vers brood en lekkers. Wij vinden deze camping een aanrader voor mensen met kleine kinderen en onze complimenten voor de happy camp organisatie!

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij hadden in juni hier gezeten in tent van Happy beviel

Marieke, Remco en Lisa
15-8-2005

Wij hadden in juni hier gezeten in tent van Happy Camp,aardige mensen.Tent beviel prima.Wel krap op elkaar,weinig privacy.De hele dag stikte het van kleine vliegjes van de abrikoos die je behoorlijk lekprikten.Supermarktje had genoeg,wel prijzig.Bakker was uitstekend.Restaurant was prijzig voor wat je kreeg.Wijn was heerlijk en spotgoedkoop.Speeltuintje vonden de kinderen erg leuk,wel oud en niet altijd even veilig.In het zwembad had je regelmatig een aanvaring met de badmeesters.Ons kind van 13 mnd mochten we geen eten of drinken geven. Kinderen die te groot voor het peuterbad waren,hadden hier niets,ze mochten niet met bal of band in het zwembad spelen.Sanitair was goed,maar wij zaten in het voorseizoen en ergens achteraan.Sanitair op het oude gedeelte was slecht en heel erg oud.Behoorlijk grote camping.Het zandpad naar het strand is geen doen met een wandelwagen.Plaats is leuk.

Gereisd Anders in Mon Aug 15 2005 15:04:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij net terug van een verblijf van 2 weken op camping La 2

Robert en Miranda
3-8-2005

Wij net terug van een verblijf van 2 weken op camping La Yole. We hebben 2 super weken op deze camping gezeten. We hadden een stacaravan van Vacan Soleil gehuurd en hadden een goede staanplaats, lekker in de schaduw, door de hoge bomen die er op de camping staan. De supermarkt op de camping is niet groot, maar heeft wel voldoende spullen. De bakker heeft 's morgens heerlijk vers stokbrood en croissants. De camping had een goede service, als er iets was stonden ze direct voor je klaar. Het enige nadeel van deze camping was dat het centrum van Valras te ver was zodat we daar niet heen konden lopen. Er reed wel een treintje van de camping naar het centrum. Het strand was op korte afstand en was goed te bereiken via een zandpad. Verder hebben wij een super vakantie gehad.

Gereisd Anders in augustus 2005

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Yole (Glamping) in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Yole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.