FamiliehotelWeer vandaag32°21°
7,1

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

36 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping) in het Nederlands

Opzich best een leuke camping maar het terras gaat te en

Lucie
14-8-2006

Opzich best een leuke camping maar het terras gaat te vroeg dicht en de 'soiree disco' steld niet echt veel voor! voor kleinere kinderen zeker een leuke camping maar voor mensen die van feesten houden niet echt een aanrader!

wij zijn 3 weken op de la Yole geweest

fam blokhuis
14-8-2006

wij zijn 3 weken op de la Yole geweest. Ik was erg benieuwd na alle negatieve reacties op dze site. Ik kan nu zeggen dat het er geweldig was. Wij hadden een mega grote staanplaats in de schaduw. Het sanitair was goed onderhouden. het zwembad was wel wat aan de kleine kant voor zo'n grote camping. het personeel was erg aardig. receptie was vriendelijk. het strand was op loop afstand. 's avonds om half twaalf was het rustig op de camping ( of je moet buren hebben die hard praten en lachen). onze kinderen van 14, 12 en 8 jaar hebben zich heel goed vermaakt met de vele leeftijdgenootjes. Valras was een gezellige plaats en met het treintje goed te bereiken. alleen het restaurant vonden wij op de camping wat minder, lange wachttijden, maar in valras waren voldoende goede en goedkope restaurantjes.

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij zijn net terug en prima naar zin gehad

Ilona
11-8-2006

Wij zijn net terug en prima naar zin gehad. Hadden mooie grote staanplek voor onze 5mtr. caravan. Laatste dag gesprek gehad met iemand van Touropertor(enquete ingevuld,vlg.jaar nieuw sanitair en zwembad wordt verbouwd;dit is inderdaad wel nodig). Afstand naar t strand is best wel 15 min.lopen (vooral met je parasol+stoel+strandtas)best wel pittig, maar zeker de moeite waard. Kortom: La Yole was voor ons TOPPIE!!!!

(19-07/05-08 2006) Mooie camping met veel schaduw alleen

Roel
8-8-2006

(19-07/05-08 2006) Mooie camping met veel schaduw alleen het zwembad is behoorlijk klein voor in het hoogseizoen. Het is een kleine 10 minuten lopen naar het strand dus dat is wel goed te doen. Gezinnen met kleine kinderen raad ik aan om met de auto te gaan omdat het pad naar het strand moeilijk te belopen is met kinderwagens. Het uigaan is belachelijk duur volgens mij overal in Frankrijk maar als je 8 euro betaald voor een biertje dan is de lol er snel vanaf. Valras is een leuk stadje met leuke winkels en Cap' Agde is een aanrader en daar heb je ook de grote discotheken. Ook waren er veel nederlanders op de camping!

Wij zijn hier geweest van 22 tot 29 juli

Robbie
2-8-2006

Wij zijn hier geweest van 22 tot 29 juli. Het zwembad is veel te klein, maar wij gingen toch liever naar het strand wat goed te doen was.Camping wel mooi!

Supermarkt,winkels en de bakker waren goed. Het restaurant een drama.Verder was het personeel niet echt vriendelijk.

De Stacaravan was super! Mooi in de schaduw, eigen wc, eigen douche, oven, magnetron, kookplaat. Alles erop en eraan.

Valras-Plage is een gezellig dorpje, en zijn leuke dingen te doen in de buurt. Aqualand, Europark echte aanraders.

Wij als jongeren van (18,19,21 en 22 jaar) vonden Het uitgaan in Valras een drama, om 1uur ligt iedereen op bed, discotheken zijn leeg (terwijl we in het hoogseizoen waren). En dat was een fikse tegenvaller. Wil je je toch nog wat vermaken s'nachts moet je naar het strand gaan, daar zul je genoeg Nederlanders vinden. Volgende keer toch maar weer naar Spanje toe..

Wij zijn 15/7 teruggekomen

Familie Tacken
17-7-2006

Wij zijn 15/7 teruggekomen. De veel gehoorde klachten als: te klein zwembad, animatie in het Frans, weinig sanitair rondom het centrale deel van de camping kunnen wij bevestigen. Verder vonden wij dat er te weinig speeltuinen waren en die er waren vond ik niet echt veilig. Het restaurant is echt een afknapper. Over onze stacaravan met houten vlonder (residence Althea) zijn we wel erg te spreken (ruim en erg netjes). Ik denk dat het helaas wel de laatste keer is dat we er zijn geweest.

Gereisd Anders in Mon Jul 17 2006 21:35:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn op deze camping geweest van 1t/m15 juli'06

Meussen
17-7-2006

Wij zijn op deze camping geweest van 1t/m15 juli'06. De camping is groot en daardoor het zwembad te klein. de weg naar het strand ook met buggy goed te doen . Het Sanitair was zeker in het nieuwe gebouw goed Kon schoner. Rond om het centrum van de camping waar alles te doen is kon meer sanitair zijn. De badmeesters deden vaak erg moeilijk en onredelijk tegen veel mensen. We hoorden hier dan ook veel klachten over waar we zelf over mee kunnen praten. De animatie was redelijk, maar alles in het Frans. Dit terwijl er veel andere nationalitieten waren. Ook bij de receptie was het vaak behelpen. De speeltuinen waren voor onze kinderen super (4&6j). De info van de touroperator was slecht en ik zal deze camping niet snel aanbevelen! onze mening is dat hij een ster teveel heeft. bakker en Supermarkt en andere winkels waren OK

Gereisd Anders in juli 2006

We zijn net terug en het was super! Vriendelijke mensen,

Fam. Schultjens
4-7-2006

We zijn net terug en het was super! Vriendelijke mensen, dicht bij het strand en kindvriendelijk. Als er iets niet goed was gewoon naar de receptie gaan en ze zorgen dat het opgelost wordt. Super.

Gereisd Anders in Tue Jul 04 2006 17:48:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier zojuist 2 wkn geweest(eind mei/begin juni En

Julia en Hans
11-6-2006

Wij zijn hier zojuist 2 wkn geweest(eind mei/begin juni 2006). En zijn zéér tevreden. De stacaravan van vacansoleil was erg mooi en stond tegenover de speeltuin. De service was ook goed. Als er iets was en dat meldde je bij de receptie dan was er binnen een half uur iemand bij je caravan. De speeltuin in het 'centrum'van de camping is geheel nieuw met kunstgras. De toestellen zijn ook nieuw. Ideaal voor kinderen tussen de de 0-6 jaar. De andere speeltuin is inderdaad wat verouderd maar zeker niet onveilig. De supermarkt was prima net als de bakker en boutique. En uiteraard de spotgoedkope wijn. Het zwembad is ook erg netjes. Mede doordat je geen eten en drinken mee mag nemen blijft het zo schoon. Wij waren in het voorseizoen en was het zwembad groot genoeg. Maar kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen te klein is. Het kleuterbad is 50 cm diep.

Gereisd Anders in juni 2006

Prima camping

Mariska
15-5-2006

Prima camping. Wij zaten er eind juni afgelopen jaar en hebben het prima naar onze zin gehad. Ik verbaas mij over de reacties van het slechte sanitair wij zaten vlakbij een toiletgebouw (happy Camp gedeelte) en dit was prima, werd ook prima schoongehouden.Handig treintje van de camping naar het centrum,echt ideaal.Er werd iedere avond wat georganiseerd voor jong en oud.Supermarktje en bakker waren ook erg handig, iedere ochtend verse croissants =)Misschien dat het met hele kleine kinderen minder geschikt is kwa faciliteiten.Afstand naar het strand is prima te doen alleen ook afhankelijk waar je zit op de camping en met buggy's en kinderwagens erg lastig aangezien je een zandpad af moet leggen. Wij zouden zo weer terug gaan en raden deze camping ook absoluut niet af.De medewerkers van o.a. Happy Camp doen er alles aan om het je naar de zin te maken!Aan de receptie wordt ook NL gesproken.

Gereisd Anders in mei 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Yole (Glamping) in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Yole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.