Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 2018
    8Femke07-08-2018

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Het is een grote camping met fijne zwembaden, leuke glijbanen voor de kinderen (en volwassenen ;)) en veel entertainment. Vanaf onze campingplek (Cassis) was het nog wel een eindje lopen naar het strand (ca. 15 min), maar uiteindelijk wel prima te doen. De zwembaden zijn fijn, alleen wel jammer dat je geen parasols hebt bij de bedjes. Tijdens ons verblijf was het eigenlijk te heet om in de zon te liggen. Er is op de kunstgrasvelden wel wat schaduw, maar die plekken waren snel weg. In de middag is het water van het zwembad iets minder fris, maar dat is ook wel logisch door alle zonnebrand die zich met het water vermengt. Wij hadden een plek met privésanitair en dat was heerlijk luxe! Alles nieuw en schoon. Een heerlijke douche en warm afwaswater. Fijn ook om keukenkastjes te hebben. Elke avond was er een show op het podium en op het terras daarbij was het dan heerlijk vertoeven. Het restaurant was ook prima te doen voor een aantal keer.

• 10Staat v/h sanitair

• 7Tineke07-08-2018

Gezellige camping

Leuke camping met ruime plaatsen. Wc & douches waren redelijk schoon. Zandstrand op ca 500 meter. Animatie is goed , winkel met verse groente en een goede slager en een warme bakker ontbreekt hier ook niet. In de omgeving is er genoeg te doen. Wij hebben op de meeste omliggende plaatsen gebruik gemaakt van het treintje, dan zie je net iets meer. Klein minpuntje: met zo'n grote camping is met name het grote bad te klein.

• 6Staat v/h sanitair

• 5Jolanda03-08-2018

Nooit meer

Enorm grote camping met een hoog hoempapa gehalte. Wanneer je op cassis staat en daardoorcver weg van alle activiteiten (en dus herrie) wordt je tot minimaal 12 uur s’nachts getrakteerd op de herrie van de camping er naast. Soms zelfs zo hard dat het lijkt of de dj naast je tent staat. Meeste plekken liggen in de volle zon. Wij stonden toevallig in de schaduw anders waren we al na 2 dagen vertrokken. Zwembad is belachelijk druk, wil je van de glijbaan dan sta je wel even in de rij. Stoelen zijn altijd bezet en het naastgelegen kunstgras zo heet dat je er bijna niet op kunt gaan liggen. Sanitair wordt s’ochtends om 7 uur schoongemaakt. Daarna zie je niemand meer. Het stinkt, toiletpapier ligt overal, zeep is leeg etc. WiFi kost 17,50 per week. Op tijden belachelijk traag en zelf momenten gehad dat het helemaal niet werkte. De betonnen bakken waar je water tapt zijn slecht onderhouden en stinken. Kranen lekken.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Lindsay, Responsable Commercial, 12-02-2019

Beste Familie,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring op Camping La Yole te delen. De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit en uw opmerkingen kunnen helpen aan het verbeteren van onze diensten.

Onze camping is inderdaad groot, de grootte en positionering worden duidelijk weergegeven op onze website. Wij zijn een van de grootste campings in Zuid-Frankrijk en hebben volgende zomer het plezier om ons 50e seizoen te vieren.

De grootte van onze camping verklaart waarom op bepaalde momenten het drukker is in het zwembad als op anderen. Het voordeel dat onze camping dicht bij de kust is gelegen is dat op die momenten van drukte het strand een goed alternatief is.

Houd er rekening mee dat alle sanitaire voorzieningen 3 keer per dag worden schoongemaakt door onze teams met geschikte reinigingsproducten: ontsmettingsmiddelen, ontkalkers, ontvetters. We gebruiken in feite geen producten op bleekbasis, maar producten op basis van chloor die even effectief zijn. Vergeet niet het gebrek aan respect van sommige kampeerders die gedeeltelijk verantwoordelijk zijn voor de staat waarin u het sanitair kunt vinden.

Het Cassis gebied is volledig gewijd aan de kampeerders, en gedurende drie jaar hebben we dit gebied verbeterd, we hebben de sanitaire voorzieningen in 2017 volledig gerenoveerd, we hebben uitgebreid met openlucht sanitair in het jaar 2018 en dit jaar herbeplanten we de heggen die als afscheiding dienen en veranderen we de benoemde betonnen bakken.

Ondanks de door u aangegeven verbeterpunten, waarmee we rekening houden, hoop ik al met al dat u van de rest van ons resort heeft genoten en er leuke herinneringen aan over heeft gehouden.

Met vriendelijke groet,

Lindsay

Met oudere kinderen

• 2Fam. de Haan31-07-2018

Ga niet naar la yole!!!

Bij aankomst ruim een uur staan wachten voor we konden inchecken. half jaar van te voren gereserveerd en worden met baby helemaal achteraan op de camping gedumpt (cassis) op een plek die vol in de zon ligt. Bij verzoek om een andere plek wordt aangegeven dat alles is volgeboekt maar dat we best een paar dagen her en der mogen staan. Tijdens ons verblijf hebben we plekken gezien die leeg zijn gebleven! Het sanitair ziet er erg mooi uit maar wordt maar 1x p. Dag schoon gemaakt in de ochtend als juist iedereen zijn behoefte komt doen. Verder is regelmatig het wc papier op, de zeepdispenser is dagen achtereen leeg, er liggen plukken haar in de douche, ik heb poep in douche aangetroffen en bloed. Echt te smerig voor woorden! Zwembad ziet er mooi uit, alleen is het vergeven van de pislucht. De waterkraan werd afgenomen bij aankomst van andere kampeerder door servicemonteur. Ik kan nog wel doorgaan maar heb geen ruimte meer. Niet naar la yole gaan

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Laurence, Responsable COmmercial, 04-08-2018

Hallo, de familie van Haan,

Het spijt me echt dat je niet van je verblijf bij ons hebt genoten. Wat uw site betreft, had u op het moment van uw reservering de mogelijkheid om uw voorkeuren te specificeren, zo dicht mogelijk bij de zwembaden, of de handel, met de schaduw of de zon en voor zover mogelijk beantwoorden wij uw wachttijden. Als de receptie u vertelde dat er geen beschikbaarheid was, is dat omdat we geen plaats beschikbaar hadden voor de duur van uw verblijf, omdat onze eerste wil is om onze klanten tevreden te stellen. Onze sanitaire voorzieningen worden 3 keer per dag schoongemaakt: 's ochtends 3,5 uur door 2 personen (7 uur werken) in de namiddag 2 uur en 's avonds 1 uur. Het werk van deze mensen wordt helaas niet gerespecteerd door alle vakantiegangers die veel meer vervuilen dan ze thuis zouden doen. Het hele team van de camping blijft tot uw beschikking voor elke vraag en ik hoop van harte dat ik het genoegen om u weer te verwelkomen in betere omstandigheden.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

• 9Claude COTTYN30-07-2018

Mooie belevenis

Heel vriendelijk onthaal, proper en welvoorzien van alle faciliteiten. Minder; rookzones zouden meer afgebakend mogen; overal waar men een ijsje at of een drankje dronk kwam je wel irritante sigarettenrook tegen...

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 7David22-07-2018

Nachtlawaai

Elke avond feest tot na 12 uur. Niet ideaal met kleine kinderen. Aantal gasten is te groot voor de faciliteiten die ze aanbieden.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Andy vdn15-07-2018

Alles top !!animatie zwembad

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Cees Kort14-07-2018

Het was weer goed ook dit jaar

Het verblijf was door de zon goed, ruime plaatsen en omdat we op twee plaatsen hebben gestaan is het heerlijk om een schaduw rijke plek te kiezen, we hebben ook veel plezier aan de avond voorstellingen met muziek en ook het voetbal en genoten Wij hebben ons verblijf van 17 dagen aansluitend verlengd met 6 nachten op de factuur zagen we pas dat dat €30 extra kosten

Voor verlenging zijn we diverse keren bij het Buro geweest en daar troffen we een of twee lange rijen aan; vraag: waarom zijn er op drukke momenten geen extra medewerkers bij de balie aanwezig

In de laatste week van ons verblijf op de camping heb ik diverse keren de beveiliging moeten waarschuwen omdat we zowel niet naar binnnen of naar buiten konden veroorzaakt slechte kenteken herkenning van het nieuwe toegangssysteem

• 8Marco13-07-2018

Te veel kinderen of schreeuwende families

Veel faciliteiten ideaal voor kinderen ondanks de vele vrije plaatsen geen eigen keus inbreng, was fijn geweest als je een rustiger plekje kon kiezen maar helaas zitten de "families" overal. Een kinderloos deel zou fijn zijn. Goede sanitaire voorzieningen. Onduidelijk over honden op het strand, de eerste dag was prima de volgende dag stond er plotseling een bord dat ook bij dit stranddeel honden al dan aangelijnd niet welkom zijn.

• 8Staat v/h sanitair
      • 7Eetgelegenheden

• 5Dick Wassink28-06-2018

Touroperatorgasten worden als uitschot gezien.

Over de camping wil ik niet al te veel zeggen, het gaat me meer over het verschil dat gasten van de touroperators en de gasten die rechtstreeks bij La Yole boeken. Bij de stacaravans van La Yole o.a. op het veld Lavande licht de grasmat er prima bij, regelmatig gemaaid etc terwijl wij op 5 mei 2018 aankwamen in een stacaravan van touroperator, we hadden voor 7 weken geboekt en verbleven op Menthe vlak bij het toiletgebouw ( wat de hele 7 weken gesloten was ) Het gras stond rondom de caravan behoorlijk hoog en werd pas aan het eind van de zesde week gemaaid toen het inmiddels ongeveer 1 meter hoog stond. Ik heb daar wat foto's van gemaakt. Wat ik werkelijk stuitend vond is dat la yole het presteerde om het gloednieuwe toiletgebouw op veld cassis gewoon tot eind juni dicht te houden. Al de tenthuurders van touroperator zaten dus zonder toiletgebouw op hun veld en moesten een behoorlijk stuk lopen naar een ander veld .

• 6Eetgelegenheden
      • 2Staat v/h sanitair

Lindsay, Responsable Commercial, 12-02-2019

Beste Meneer Wassink, De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit, daarom wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen uw mening te delen. Het spijt ons heel erg dat u zich verschillend heeft gevoeld, want dat is duidelijk niet ons doel. De touroperators zijn onze partners en hun gasten zijn even belangrijk voor ons. Het grote verschil is dat wanneer gasten die direct bij ons hebben geboekt een probleem hebben, ze naar ons toe komen en we kunnen reageren. We vragen onze partners om ons op de hoogte te houden van de voortgang van hun bezigheden, om de reinigings- of maaischema's nauwkeurig te plannen. Blijkbaar hadden we een communicatieprobleem met betrekking tot uw verblijf. Wat betreft het sanitair gebouw van het gebied Cassis, waren onze partners op de hoogte gebracht van de sluiting ervan, dus als ze ervoor kozen hun tenten te verhuren, was dat bewust. Toch hoop ik dat u tijdens uw lange verblijf hebt kunnen genieten van de infrastructuur die de camping biedt. Met vriendelijke groet, Lindsay

Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand500 m
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
    • Privé sanitair mogelijkJa