Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 10Els21-07-2019

Plaats 3103 in Lavende is een zeer goede plek.

Ik hoop dat de resterende kampeerplaatsen op Lavende blijven bestaan. Verlichtingspalen aan de kant van de weg, volledige straat vanaf plaats 3103 werken niet. Is 3 x meegedeeld en werd niet opgelost. Dit is onveilig als het donker is.

• 10Staat v/h sanitair

• 7Van den Hoek20-07-2019

Goede vakantie gehad, maar nooit meer terug

Leuke camping waar genoeg te doen is voor jong en oud, onze kids hebben zich prima vermaakt, enige wat we hebben gemist waren speeltuintjes voor de 'kleintjes'.helaas heeft het gedrag van het winkelpersoneel op de camping, en de beveiliging ( de kale man in uniform) een nare nasmaak bij ons achter gelaten waarbij we zeer onrespectvol zijn behandeld. Na het ruilen van een gekochte tas aangezien deze een kapotte rits had,lieten bij de nieuwe tas ook direct alle sticksel los waarop wij terug zijn gegaan naar de winkel en vriendelijk vroegen of wij ons geld terug konden krijgen. Wij zijn daar direct als leugenaar uitgemaakt en ons zelfs verteld dat wij de tas moedwillig kapot hebben gemaakt en dat we op moesten rotten (letterlijk vertaald)! Verkoopster haalde de beveiliger er direct bij nadat ze ons nog even verder schoffeerde waarna hij op de zelfde toon verder ging. Wij wensen zo niet behandeld te worden en komen dan ook nooit meer terug!

• 7Eetgelegenheden

• 1Frits27-05-2019

Nooit meer layole

Waardeloze camping met een hypocriet management. Layole misbruikt hun machtspostitie tegenover hun touroperators en dit is duidelijk zichtbaar voor de klanten. Telkens bij het betreden van de camping werd ik als een crimineel behandeld door de beveiliging.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Opmodok27-04-2019

Mooi zwembadcomplex, matig sanitair.

Hier kwamen we terecht omdat ik toevallig een aanbieding zag voor 16 euro per dag en we toch in de buurt waren. Een plek mochten we gewoon zelf uitzoeken. Het sanitair viel ons eigenlijk tegen voor een camping met deze uitstraling. Voor mensen met kleine kinderen lijkt ons dit een leuke camping. Speeltuin, speelhal, trampoline, minigolf, tafeltennis, sportvelden, jeu de boules, tennisbanen, supermarkt, campingwinkel, bakker, slager, wasserette, restaurant, ijssalon. Er is een mooi zwembadcomplex met ook een overdekt gedeelte, maar het strand is 500 meter van de camping vandaan en erg smal en vol. Valras-plage stelt overigens weinig voor.

• 6Staat v/h sanitair

• 8van Bergen13-03-2019

Geweldige camping.

Heerlijke camping,wij stonden op een campingplaats met eigen privé sanitair....fantastisch...heerlijk weer gehad,strand op loopafstand. Vriendelijk personeel ook de mannen van de security. Fietsend naar het dorp en boulevard. Afhaalmaltijden prima en animatie ook....Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen 2019 weer terug....Tot snel.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 10Elke Schuermans11-03-2019

Fantastische vakantie voor het hele gezin!

Zeer kindvriendelijk en vlakbij strand

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Melissa11-01-2019

Fantastisch! Wij komen terug.

Super vakantie gehad. We zaten in een caravan van een touroperator welke goed was onderhouden en goede voorzieningen had, er is een enorm verschil met andere touroperators waarmee je vakantie er al heel anders uit ziet. We hadden een mooie houten verranda en half overdekt met afdekzeil, dus geen parasol, echt ideaal. Daarnaast gewoon het heerlijke camping leventje. Er is voor iedereen wel iets te doen. Op de camping kan je ook heerlijk eten tegen een betaalbare prijs, tip ga ook eens in valras-plage nabij de haven eten. Er is een gratis parkeerplaats speciaal voor camping gasten. Wat ook er fijn was, met een dochter van 1,5 is dat het hekje van de verranda op slot kon zodat ik haar met een gerust hart kon laten spelen. Ik heb al gezien dat er weer nieuwe speeltoestellen zijn gekomen. Wij kunnen niet wachten op de zomer van 2019.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 4Gezin met jonge kinderen07-01-2019

Eenmalig

Als je van groot, druk, onpersoonlijk en hitte wil gaan, zit je hier goed. Gigantische camping, waar wij waarschijnlijk ook nog het slechtste plekje troffen aan de asfaltweg. Constant voetverkeer langs de plaats, wat (logischerwijs) ook allemaal even ‘binnen’ keek. Met handdoeken zelf iets opgelost. Camping was volledig volgeboekt werd ons verteld na de vraag of we een andere plek konden krijgen. Frustrerend dan een plaats schuin achter ons te zien leeg staan die wel 1 struikje bij de plaats had staan (maar deze was verkocht, dus niet te gebruiken😬). Heet, klam, luchtvochtigheid van boven de 96%, tja, werd buiten slapen. Minidisco leuk, avondanimatie professioneel (maar ga vast om 17.00u een plekje zoeken op het terras). Strand ver weg (15min doorstappen), zwembad vies warm (afkoelen is daarin niet te doen). Bakker en slager een 10! Restaurant goed, maar onvriendelijk. Een bedankje en goede reis terug bij uitchecken was fijn geweest.

• 5Eetgelegenheden

• 2018
    7Fam. H.29-11-2018

Zeer grote camping, mooie zwembaden.

Wij zijn hier geweest met twee kinderen van 2 en 5 jaar. We verbleven op veld Menthe, in een stacaravan van touroperator. Dit veld ligt erg centraal t.o.v. winkeltjes, speeltuin en zwembaden. Vanaf veld Menthe ben je ook zo bij de uitgang naar het strand (nog een behoorlijk eind lopen overigens, door mul zand). De camping is zeer groot, vanaf een aantal velden is het vrij ver lopen naar de faciliteiten. Wij misten een speeltuintje op het veld zelf (was voor zover wij gezien hebben op geen van de velden), onze kinderen zijn nog te klein om zelfstandig naar de centrale speeltuin van de camping te lopen. Onze stacaravan lag ook nog eens vrij geïsoleerd/ongezellig (geen buren, uitzicht op achterkant volgende caravan), waardoor onze kinderen op het veld zelf niets te doen hadden. De faciliteiten zijn overigens ruim, prima campingwinkel(tje), fijne bakker, winkeltje voor souvenirs/speelgoed/badkleding, wijnwinkel, etc. De zwembaden: super!

• 7Eetgelegenheden

• 8Anoniem07-09-2018

Hele mooie en nette camping direct aan het strand. Wij hadden een chalet gehuurd via touroperator zeer netjes en goed geholpen door mark.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa