Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 5rob05-08-2008

hoe krijg je dit zo mooie op de foto

De huisjes zijn gewoon getransporteerde 2e wereldoorlog bunkers goor slecht schimmel stinkt en vooral oud. Verder is de camping gewoon te groot het zwembad is berekend op 500 man en je bent 5200 man op de camping als de buurvrouw zich omdraaide ben je direct ingesmeerd, de afwerking in het kinderbad gevaarlijk het zeil op de boden in het zwembad is zo hobbelig dat je er terrein rijden op kan. En het eten in het restaurant is alleen vulling zonder smaak als de eerste te eten heeft kunnen de andere nog 1/2 uur wachten wil je s`avonds na 12 uur de camping op word je lastig gevallen door een dronken bewaker. Vanaf eind juli geen ijs meer bij het zwembad de vrachtwagen moet nog steeds komen je kan merken dat deze camping van investment groep is geld interesseert alleen maar een betere naam was i.p.v. la yole de joker er staat je steeds een andere verassing te verwachten. Niet te geloven dat deze camping 4 sterren heeft de gene die dit heeft beoordeeld heeft zich er 2 verekend.

• 2Staat v/h sanitair

LUX-camp
LUX-camp
Go4Holiday.nl
Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa