Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 1Frits27-05-2019

Nooit meer layole

Waardeloze camping met een hypocriet management. Layole misbruikt hun machtspostitie tegenover hun touroperators en dit is duidelijk zichtbaar voor de klanten. Telkens bij het betreden van de camping werd ik als een crimineel behandeld door de beveiliging.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2017
    6willem04-09-2017

mooie vakantie met een rare na smaak.

de camping is veel te groot voor het zwembad en het strand is veel verder weg dan 500 meter . als je een bijzettent neer zet krijg je een rekening van 100,-euro. of de bijzet tent moet weg .verder ging alles goed , maar wel erg druk en vol .

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Elle16-09-2016

Fijne camping met top restaurant

Zwembad was druk maar wel fijn en schoon. Restaurant was Top. Snelle bediening, zorg wel dat je er voor 20 uur bent.

• 9Eetgelegenheden

• 7Anne20-08-2016

Prima camping

Sanitair beneden in de buurt van receptie is prima nieuw netjes en schoon. Sanitair gebouw in anis is vies en oud. Maar goed de schoonmakers werken hard zat en kunnen er ook niets aan doen dat mensen het nodig vinden om naast de pot te poepen! De zooi maken de mensen zelf kan de camping niets aan doen. Zwembad druk maar vind juist dat er wel goed wordt opgelet! En altijd wel een plekje te vinden. Handdoekje leggen is niet nodig. Onze plek was wat minder we stonden namelijk naast de kinderboerderij die dag en nacht herrie geeft (dieren schreeuwende kinderen harde muziek) bakker heerlijk en geen lange rijen meegemaakt. Slager ook super! Winkeltje natuurlijk prijzig maar op kleine 10 minuten rijden grote Carrefour en Lidl. jammer dat alles heel erg Franstalig is Kinderen bij de animatie snapten er weinig van omdat het allemaal in het Frans was mooie shows maar ook allemaal Frans ipv Engels. Al met al prima camping en voor ons wellicht ooit voor herhaling vatbaar.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Hutten, D15-08-2015

Camping, echt voor jong en oud!

In de maanden juli en augustus ben ik (15) op vakantie bij camping la Yole geweest met mijn ouders (40+), broertje (13) en zusje (12).

De camping is erg netjes, goed verzorgd. 5 sterren, dat is het zeker. Je kunt zien dat er aandacht aan wordt besteed aan het uiterlijk van de camping. Met name de speeltuin, sportpark, restaurant, podium, winkel en het zwembad. Geen afval. Voor alle leeftijden is er wat te doen. Veel verschillende activiteiten. Voor ieder wat wils. De animatie spreek gebrekkig Engels. Veel Nederlands sprekende animatie. (wat fijn is) De broodjeszaak (bakkerij) is erg lekker en goed! Taste good! Ook het restaurant, snackbar zijn prima. De supermarkt is duur. In de omgeving is vrij weinig te doen.(behalve het strand) Je mag vaak al een uur rijden voor een leuke activiteit of stad die je wilt bezoeken. Kortom super camping met alles in huis, alleen heeft de omgeving vrij weinig te bieden. Wat erg jammer is!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Anders

• 8familie Groesbeek27-07-2014

mooie en gezellige camping

Zeer tevreden en een heerlijke vakantie gehad. Tent mooi en in goede staat. Bedden ook prima.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7familie Sekeris24-06-2014

Prettige camping

De camping is goed. De voorzieningen zijn geschikt voor kleine kinderen. Het strand is goed aan te lopen.

• 9Danielle 21-08-2013

Echt een top tijd!

Ons reisgezelschap bestond uit 2 gezinnen. Ik schrijf vanuit mijn persoonlijke mening, ik ben 18 jaar oud. Ik was samen met mijn ouders, broertje, zusje en mijn vriend. Mijn persoonlijke mening is, ik heb hier echt een top tijd gehad. Er was ontzettend veel te doen, elke avond was er wel een show, kwamen er dansers, zangers, goochelaars, of was er een discofeest. Hier waren ook veel kleinere kinderen aanwezig, maar dat was goed te mengen samen. Verder is er een uitgebreid schema op te sporten, zumba, aerobics enz. De camping is onwijs uitgebreid, het zwembad was echt nooit te koud, wel was het niet erg groot. De zee is makkelijk aan te lopen, toch als je wat kleinere kinderen hebt, is het huren van een fiets wel een aanrader. Het sanitair valt niet tegen, wel als je gaat douche rond een uur of 5 ligt er erg veel zand. Het eten uit het restaurant is erg aan te raden! Kortom deze camping is echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

• 8larissabraam03-08-2013

Leuke camping, vooral voor kinderen!

Veel commentaar over te grote camping. Camping is ingedeeld in zones, wij hebben op het plek nooit last gehad van het gevoel van een te grote camping. Het zwembad is vrij groot maar omdat het zo'n grote camping is, is het inderdaad altijd druk, hoewel wij wel lekker aan het zwembad hebben gehangen. En het commentaar over te weinig bedjes vind ik onterecht. Als je een bedje wil moet je op tijd naar het zwembad gaan, anders staat het er vol van bedjes. Daarnaast merk je de drukte pas als je savonds naar de show gaat dan komt iedereen bij elkaar, dus ook erg gezellig!!

De camping had ruime campingplaatsen en wij hadden een heerlijke plek onder de schaduw. De grond was alleen erg hard waardoor goede spijkerharingen een must waren.

Het sanitair is wat verouderd maar vaak wel schoon, je moet alleen even door de oude staat heen kijken.

Wij hebben ook geen last van lawaai gehad, alles houd om half 12 precies op. Daarnaast was het stuk naar het strand prima te lopen!

• 8Eetgelegenheden

• 7Familie06-09-2011

Mooie plek

We hebben een prachtige vakantie gehad. Strand is goed af te lopen en het zwembad is erg schoon. Helaas verder niet veel bijzonders in de omgeving. Het sanitair was buiten gewoon slecht! Echt jammer van zo'n goede camping. Geen brillen op de toiletten, mannen en vrouwen door elkaar, altijd koude douches en niet schoon etc.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

LUX-camp

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

275 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• Tatiana Jautze, 11-04-2019

Openbaar vervoer omgeving

Hoi, wij willen met het vliegtuig naar deze camping. Hoe is het gesteld met het openbaar vervoer? Zoals trein en bus ?

Want bezier heeft geen vliegveld toch? Je land dam een uurtje Verder op. Even naam vergeten.

En of je auto niet nodig heb daar in de omgeving?

Mvg tatiana

J. Diepeveen, 27-06-2019

Je landt inderdaad op Montpellier, dit is een uur verderop. Qua boodschappen en uitjes in de buurt is een huurauto wel handig. We regelen dit altijd zo dat we landen op Montpellier en dat de huurauto daar klaar staat.

Sanne, 17-04-2019

Ov is prima. Met boodschappen is een auto wel handig

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa