FamiliehotelWeer vandaag28°21°
Camping Domaine La Yole (Glamping)

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

144 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping) in het Nederlands

Camping, echt voor jong en oud!

Hutten, D
15-8-2015

In de maanden juli en augustus ben ik (15) op vakantie bij camping la Yole geweest met mijn ouders (40+), broertje (13) en zusje (12).

De camping is erg netjes, goed verzorgd. 5 sterren, dat is het zeker. Je kunt zien dat er aandacht aan wordt besteed aan het uiterlijk van de camping. Met name de speeltuin, sportpark, restaurant, podium, winkel en het zwembad. Geen afval. Voor alle leeftijden is er wat te doen. Veel verschillende activiteiten. Voor ieder wat wils. De animatie spreek gebrekkig Engels. Veel Nederlands sprekende animatie. (wat fijn is) De broodjeszaak (bakkerij) is erg lekker en goed! Taste good! Ook het restaurant, snackbar zijn prima. De supermarkt is duur. In de omgeving is vrij weinig te doen.(behalve het strand) Je mag vaak al een uur rijden voor een leuke activiteit of stad die je wilt bezoeken. Kortom super camping met alles in huis, alleen heeft de omgeving vrij weinig te bieden. Wat erg jammer is!

Gereisd Anders in juli 2015
2008

Leuke camping met veel activiteiten voor kinderen

Sanne
21-11-2008

Camping La Yole is erg leuk voor kinderen. Mooi zwembad, groot peuterbad met veel speeltoestellen en elke dag kids club en kinderdisco. Enig nadeel (komt waarschijnlijk doordat wij een kruipend kind bij ons hadden)was dat de plekken waar de stacaravans staan nogal zanderig zijn. Verder helemaal super.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige, maar wel erg grote camping

Familie De Bok
15-11-2008

Grote camping met winkel met ruim assortiment voor de dagelijkse boodschappen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime plaatsen met over het algemeen voldoende bomen voor schaduw. Voorzieningen zijn goed maar niet voldoende voor het maximaal mogelijk aantal gasten. Afstand tot aan het strand is net iets te ver, maar wel lekker zandstrand met een ondiepe zee vlakbij het strand. Veel rumoer van dichtbij gelegen campings maar 's-nachts is alles stil. Een treintje rijdt langs alle campings naar Valras-Plage gedurende het grootste deel van de dag. Grote supermarkt zit in Serignan. De camping heeft een eigen wijngaard en produceert wijn van eenvoudige, maar zeer smakelijke kwaliteit. Leuk zwembad, maar de glijbanen mogen wel wat spectaculairder zijn. Net als voor de overige voorzieningen geldt dat de capaciteit niet voldoende is ten opzichte van de omvang van de camping. Het was niet onze 1e keuze camping, maar heeft wel een prettige vakantie opegleverd, echter geen 2e keer.

Gereisd Familie in augustus 2008

Rust en ontspanning

H.Bontekoe
21-9-2008

Voor de vijfde keer met 2 jeugdigen van 16 en 19. Heerlijk rustige vakantie met veel vertier ook vor de iets grotere kinderen. Mooi strand op loopafstand en mooie ruime plek met voldoende schaduw

H.Bontekoe

Gereisd Familie in juli 2008

leuke vakantie gehad

Sabrina
18-9-2008

mooie vakantie, mooi zwembad enkel spijtig dat de bar van zwembad sluit in september en dat vanaf de tweede week van september het zwembad maar opengaat vanaf 12u

Gereisd Familie in september 2008

leuke camping

linn
17-9-2008

we werden omwijs leuk ontvangen door het echtpaar van carazur.... leuke , grote camping.. groot zwembad,erg druk. wij hadden ons hondje meegenomen,en hadden een strandje gevonden waar ze ook mee mocht. maar daar moest je wel heen met de auto. ook hebben ze daar vlakbij een lidel waar je fijn boodschappen kan doen, en niet zo duur is als de anderen supermarkten. Valras was niet veel aan qua winkeltjes en shoppen wel veel eetgelegenheden.. De marktjes zijn wel leuk vooral de schoenen voor 5 a 8 euro.. Een lange maar saaie boulevard.

Leuke camping alleen.....

fee
14-9-2008

Leuke camping, wel groot maar door goede indeling heb je niet het gevoel dat je met zo veel mensen op de camping bent..... tot je naar het zwembad gaat! Pfffff, geen tegels zichtbaar alleen maar mensen en handoeken. Wel leuk zwembad zeker voor kleintjes! Sanitair viel mee, wordt goed schoongemaakt alleen wordt zo intensief gebruikt dat het snel weer vies is en een hele hoop mensen maken er gewoon een smeerboel van. Verder leuke animatie, mini disco erg leuk. Strand was super, wel even hobbelige weg over (500 meter) niet prettig met buggy. Maar strand was heerlijk. Camping zelf niet lawaaierig maar camping verder op erg irritante animatie... veel te hard! Tweede helft van onze vakantie werd het rustiger omdat vakantie van de fransen voorbij was. Leuke tijd gehad maar voor ons wel iets te groot en massaal verder prima!

Gereisd Familie in augustus 2008

Voor kleine kinderen is het een super camping

Patricia
3-9-2008

We hebben vanaf 14 aug hier 2 weken doorgebracht in een stacaravan via een verhuurorg.. Ontzettend leuk ontvangen door Ned. echtpaar. Camping is inderdaad erg groot, maar erg leuk voor de kinderen, veel speelgelegenheden. Zwembad is super. Campingplaatsen waren aan de kleine kant, maar je went er snel aan. Wij hadden de fietsen mee voor de kinderen en dat is wel erg makkelijk. Zijn haast elke dag naar het strand geweest, is wel een stuk lopen, maar wij vonden het goed te doen.

Gereisd Familie in september 2008

gewoon goed, niet meer, niets minder

runderkamp
1-9-2008

hadden stacaravan. staan erg dicht op elkaar. Had een beetje een opgesloten gevoel. En aan een weg. Weinig speelruimte voor de kids. Zwembad prima. Super schoon. Begrijp niet dat er mensen het smerig vonden. Elke morgen werd alles schoongemaakt. Restaurants lekker. Snackbar prima alleen moest je heel lang wachten.

Prima camping

Mulder
27-8-2008

Prima camping. Maar niet aan de weg gaan staan(veld 2) jeeminee, wat een verkeersoverlast ......gelukkig zaten we overdag niet veel op onze plek en 's avonds viel de drukte op de weg wel mee(je went er aan?), maar toen konden we meegenieten van 3 verschillende soorten muziek! Rond 23.00uur was het wel rustiger. Wijn is heerlijk(1,20 euro voor 1 liter) brood was vers, krantje verkrijgbaar, restaurant hebben heerlijk gegeten..... Toiletgebouw schoon/douches lauw, zwembad groot en onze kids vonden het daar geweldig! Ook het strand was prima, heerlijk gezwommen en de wandeling er naartoe was heel goed te doen. Leuke uitstapjes gemaakt: o.a. grottes demoiselles(indrukwekkend!) en op terugweg zwemmen in rivier..... Volgend jaar gaan wij voor een camping met iets minder lawaai...of een rustige plek op deze camping als dat mogelijk is!

Gereisd Familie in juli 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Yole (Glamping) in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Yole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.