FamiliehotelWeer vandaag34°17°
Camping Domaine La Yole (Glamping)

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

107 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping) in het Nederlands

Mooi zwembadcomplex, matig sanitair.

Opmodok
27-4-2019

Hier kwamen we terecht omdat ik toevallig een aanbieding zag voor 16 euro per dag en we toch in de buurt waren. Een plek mochten we gewoon zelf uitzoeken. Het sanitair viel ons eigenlijk tegen voor een camping met deze uitstraling. Voor mensen met kleine kinderen lijkt ons dit een leuke camping. Speeltuin, speelhal, trampoline, minigolf, tafeltennis, sportvelden, jeu de boules, tennisbanen, supermarkt, campingwinkel, bakker, slager, wasserette, restaurant, ijssalon. Er is een mooi zwembadcomplex met ook een overdekt gedeelte, maar het strand is 500 meter van de camping vandaan en erg smal en vol. Valras-plage stelt overigens weinig voor.

Gezellige camping

Tineke
7-8-2018

Leuke camping met ruime plaatsen. Wc & douches waren redelijk schoon. Zandstrand op ca 500 meter. Animatie is goed , winkel met verse groente en een goede slager en een warme bakker ontbreekt hier ook niet. In de omgeving is er genoeg te doen. Wij hebben op de meeste omliggende plaatsen gebruik gemaakt van het treintje, dan zie je net iets meer. Klein minpuntje: met zo'n grote camping is met name het grote bad te klein.

Mooie belevenis

Claude COTTYN
30-7-2018

Heel vriendelijk onthaal, proper en welvoorzien van alle faciliteiten. Minder; rookzones zouden meer afgebakend mogen; overal waar men een ijsje at of een drankje dronk kwam je wel irritante sigarettenrook tegen...

Carazur.nl

Het was weer goed ook dit jaar

Cees Kort
14-7-2018

Het verblijf was door de zon goed, ruime plaatsen en omdat we op twee plaatsen hebben gestaan is het heerlijk om een schaduw rijke plek te kiezen, we hebben ook veel plezier aan de avond voorstellingen met muziek en ook het voetbal en genoten Wij hebben ons verblijf van 17 dagen aansluitend verlengd met 6 nachten op de factuur zagen we pas dat dat €30 extra kosten

Voor verlenging zijn we diverse keren bij het Buro geweest en daar troffen we een of twee lange rijen aan; vraag: waarom zijn er op drukke momenten geen extra medewerkers bij de balie aanwezig

In de laatste week van ons verblijf op de camping heb ik diverse keren de beveiliging moeten waarschuwen omdat we zowel niet naar binnnen of naar buiten konden veroorzaakt slechte kenteken herkenning van het nieuwe toegangssysteem

Gereisd Met partner in juli 2018

Te veel kinderen of schreeuwende families

Marco
      13-7-2018

Veel faciliteiten ideaal voor kinderen ondanks de vele vrije plaatsen geen eigen keus inbreng, was fijn geweest als je een rustiger plekje kon kiezen maar helaas zitten de "families" overal. Een kinderloos deel zou fijn zijn. Goede sanitaire voorzieningen. Onduidelijk over honden op het strand, de eerste dag was prima de volgende dag stond er plotseling een bord dat ook bij dit stranddeel honden al dan aangelijnd niet welkom zijn.

Gereisd Met partner in juli 2018

Touroperatorgasten worden als uitschot gezien.

Dick Wassink
      28-6-2018

Over de camping wil ik niet al te veel zeggen, het gaat me meer over het verschil dat gasten van de touroperators en de gasten die rechtstreeks bij La Yole boeken. Bij de stacaravans van La Yole o.a. op het veld Lavande licht de grasmat er prima bij, regelmatig gemaaid etc terwijl wij op 5 mei 2018 aankwamen in een stacaravan van touroperator, we hadden voor 7 weken geboekt en verbleven op Menthe vlak bij het toiletgebouw ( wat de hele 7 weken gesloten was ) Het gras stond rondom de caravan behoorlijk hoog en werd pas aan het eind van de zesde week gemaaid toen het inmiddels ongeveer 1 meter hoog stond. Ik heb daar wat foto's van gemaakt. Wat ik werkelijk stuitend vond is dat la yole het presteerde om het gloednieuwe toiletgebouw op veld cassis gewoon tot eind juni dicht te houden. Al de tenthuurders van touroperator zaten dus zonder toiletgebouw op hun veld en moesten een behoorlijk stuk lopen naar een ander veld .

Gereisd Met partner in mei 2018
      Lindsay, Responsable Commercial, 12-2-2019

Beste Meneer Wassink, De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit, daarom wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen uw mening te delen. Het spijt ons heel erg dat u zich verschillend heeft gevoeld, want dat is duidelijk niet ons doel. De touroperators zijn onze partners en hun gasten zijn even belangrijk voor ons. Het grote verschil is dat wanneer gasten die direct bij ons hebben geboekt een probleem hebben, ze naar ons toe komen en we kunnen reageren. We vragen onze partners om ons op de hoogte te houden van de voortgang van hun bezigheden, om de reinigings- of maaischema's nauwkeurig te plannen. Blijkbaar hadden we een communicatieprobleem met betrekking tot uw verblijf. Wat betreft het sanitair gebouw van het gebied Cassis, waren onze partners op de hoogte gebracht van de sluiting ervan, dus als ze ervoor kozen hun tenten te verhuren, was dat bewust. Toch hoop ik dat u tijdens uw lange verblijf hebt kunnen genieten van de infrastructuur die de camping biedt. Met vriendelijke groet, Lindsay

Voor herhaling vatbaar, wij keren er ooit terug.

Nemo 3680
      27-6-2018

Leuke camping. Wij zaten op "citron", een goede locatie voor ons. Propere mobilhome. Spijtig geen kussens voor tuinstoelen. Alle voorzieningen aanwezig zoals winkel met een zéér uitgebreid assortiment en slagerij met vers niet voorverpakt of -gesneden vlees. Véél voorzieningen voor kids (zwembad, speeltoestellen...). Goed restaurant aan zéér democratische prijzen. De snackbar ok voor snelle hap of afhaal pizza, frietjes... Hebben zelfs frikandellen (aka curryworst 😋). Camping ligt op wandelafstand van zee met zeer fijn zandstrand en verschillende drank- en eettentjes. Eigenlijk niets negatiefs over deze camping. Het enige minpuntje is (zoals op de meeste campings), het gebrek aan een trap(je) om uit het water te geraken van het binnenzwembad. Enkel de klassieke ladders waarvan de onderste trede veel te hoog staat voor wat oudere mensen. Enkele treden meer en vooral dieper in het water aanbrengen zou al een grote verbetering zijn.

Gereisd Met partner in juni 2018

fijne vakantie

mk
      21-8-2017

Een leuke grote camping. Door de ruime opzet met bomen en afzetting heb je niet echt in de gaten dat hij zo groot is. Behalve in het zwembad, daar zit je met veel man op elkaar en de hygiene in het zwembad laat te wensen over. Cassis heeft mooie grote plekken, met wat schaduw. In het weekend zijn er andere schoonmakers, dit is te merken. Het sanitair is dan veel minder schoon en ook het toiletpapier wordt niet voldoende aangevuld. Het sanitair gebouw is verder wel netjes, mooie wc's en ruime douches met wastafel. Leuke animatie voor kinderen, maar ook voor jongeren en volwassenen. Jammer dat de animatie voornamelijk in het Frans was, waardoor het voor jonge Nederlandse kinderen nauwelijks te volgen is. Wij hebben hier een fijne 2 weken gehad, lekker weer, heerlijk strand en alles op goede loopafstand!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heel erg veranderd, nog steeds een mooie camping

Dick
      20-7-2017

Wat u moet weten is dat met name de velden Lavande en Menthe nu voor 100% vol staan met mobile homes. Ik heb daar tijdens een wandeling foto,s van gemaakt. Ook wil ik vermelden dat op veld Cassis nu veel ruime plaatsen zijn voor caravans en tenten etc. Er is een nieuw toilet gebouw opgetrokken wat echt schitterend is. Ook daar heb ik foto,s van gemaakt. De verklaring van La Yole voor de verhuizing is de hoogteverschillen op de camping waardoor vroeger de tenten op Menthe en Lavande bij regenval wateroverlast hadden. Dat klopt als een bus.Wat ik zorgelijk vond is de geparkeerde auto,s bij de mobile homes. Bij een eventuele brand of andere catastrofe kan bijvoorbeeld een brandweer auto op sommige plekken er nooit door. Met name op Menthe tussen de mobile homes. Verder vond ik € 80,00 vrij veel voor 7 weken WIFI wat er ook nog vaak uit lag. Positief is het grote aantal ligbedden bij het zwembad. Over de bakker en de wijnwinkel kan ik kort zijn; subliem.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker rustig

Jasper
      26-9-2016

Wij zaten in een stacaravan van touroperator. Erg netjes en (je moet er van houden) heerlijk rustig in september! Rob en Anja waren onze gastheer en gastdame en die maakten er echt een beleving van. Goede tips voor activiteiten en steden in de omgeving en altijd vriendelijk. De camping zelf is erg groot maar wel mooi ingedeeld. Elke dag vers brood op de campingbakkerij en verse artikelen in de supermarkt. En tot op de laatste dag (24 september sloot de hele camping) was er nog animatie, ook voor volwassenen! Een klein minpuntje zijn de muggen waardoor we 's avonds niet erg lang buiten konden zitten. Wij zijn zeer te spreken over deze camping!

Gereisd Met partner in september 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand500 m
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Yole (Glamping) in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Yole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.