Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)stersterstersterster

7Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Valras-Plage

7Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 8Hutten, D15-08-2015

Camping, echt voor jong en oud!

In de maanden juli en augustus ben ik (15) op vakantie bij camping la Yole geweest met mijn ouders (40+), broertje (13) en zusje (12).

De camping is erg netjes, goed verzorgd. 5 sterren, dat is het zeker. Je kunt zien dat er aandacht aan wordt besteed aan het uiterlijk van de camping. Met name de speeltuin, sportpark, restaurant, podium, winkel en het zwembad. Geen afval. Voor alle leeftijden is er wat te doen. Veel verschillende activiteiten. Voor ieder wat wils. De animatie spreek gebrekkig Engels. Veel Nederlands sprekende animatie. (wat fijn is) De broodjeszaak (bakkerij) is erg lekker en goed! Taste good! Ook het restaurant, snackbar zijn prima. De supermarkt is duur. In de omgeving is vrij weinig te doen.(behalve het strand) Je mag vaak al een uur rijden voor een leuke activiteit of stad die je wilt bezoeken. Kortom super camping met alles in huis, alleen heeft de omgeving vrij weinig te bieden. Wat erg jammer is!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2015

• 7M+M24-01-2007

Afgelopen september een week in een Happy Camp caravan verbleven op deze camping. Dit is ons prima bevallen. De caravan was netjes en de service van touroperator was goed. Onze zoon heeft heerlijk met de buurkinderen van zijn leeftijd kunnen spellen. Zowel in het straatje als in de speeltuinen. Wij vonden de afstand tot het strand wel goed te doen, ook met een buggy. Maar de stranden iets verderop (met de auto) zijn ook erg mooi en rustig. De bakker van de camping is zeer goed. En er is een uitgebreiden campwinkel. Zelfs aan het einde van het seizoen, niet alles wordt aangevuld maar de belangrijke zaken zijn te koop. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

• 7Tom Bakker12-01-2007

strand is aantal minuten lopen zeker savonds dan moet je helemaal omlopen via de hoofdingang. Het zwembad is niks bijzonders. Valras plage zelf is een leuk toerischtisch plaatsje. Caravans staan dicht op elkaar weinig privacy, en sanitair is een drama. De strandtent is een aanrader!

• 3Annette Stoker02-01-2007

Wij vonden het verschrikkelijk. De caravans staan vrijwel tegen elkaar aan. Bij aankomst word je aangesproken door een bewaker met knuppel. Het is een grote massale bedoeling. Ik zal het niemand aanraden.

• 8Joop26-12-2006

Camping La Yole is aan het verbouwen!!!!

In 2007 is er een nieuw zwembad met grote schitterende waterglijbanen op La Yole en de sanitairgebouwen worden allemaal gemoderniseerd.

De ligging van de camping is uitstekend te noemen, slechts 500 meter vanaf de Middellandse Zee met zandstrand in een zonzeker klimaat. Op het strand een restaurantje voor een hapje en/of drankje. Parkeren is er overal gratis en er zijn genoeg kleine strandjes waar je met de auto vlakbij zee kunt parkeren. La Yole is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen van 0-20 jaar. Veel animatie voor groot en klein. Bij het restaurant is er straks de mogelijkheid om met WIFI (draadloos internet) te internetten en je mail op te halen. Dat scheelt veel telefoonkosten! Plaatsje Valras-Plage met boulevard is erg gezellig om te bezoeken en uit eten te gaan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Zakelijk gereisd in december 2006

• 3M. Schouten25-12-2006

Veel te klein zwembad overal water omdat de afvoeren niet goed zaten. Kon niet goed bij het bad liggen dan werd alles nat. Toiletten erg vies!!!! Slechte bediening. Zou deze camping zeker aan niemand aanraden

Gereisd in december 2006

• 7Fam. Planting04-09-2006

Wij zijn net terug van 2,5 wk la yole. Een fijne camping, en inderdaad strand is wel even lopen. Mensen met al te kleine kinderen raden we aan met de fiets te gaan. Het strand is heerlijk, mooi schoon en aflopend. Je kunt er o.a. bedjes huren. Wij hebben ook geboekt via Touroperator en hierover meer dan goeds. Onze dochter van 5 jaar heeft zich prima vermaakt in de g.o.h. speeltuin. Het zwembad idd te klein voor zoveel campinggasten en water te diep voor kinderen van 4 - 6 jaar die nog geen zwemdiploma hebben. Uitstapjes naar Cap d'Agde en Beziers zijn aan te raden. We hebben erg genoten van Zuid-Frankrijk en gaan zeker nog een keer maar dan wel andere camping ivm te klein zwembad.

Gereisd in september 2006

• 7Frank en Pascalle Thomassen04-09-2006

Ook wij zijn net terug van 3 wk la yole. prima camping alleen was het strand wel vrij ver weg (en zwaar om te lopen met 2 kleine kinderen). Wij hebben een bolderkar gehuurd. Zwembad is te klein maar dat wisten we vooraf. Veel speeltoestellen voor kinderen. Wij hebben hier een prima vakantie gehad (geboekt bij Touroperator). Vooral Valras is een leuk plaatsje (het treintje is voor kinderen erg leuk).

Gereisd in september 2006

• 8U en A31-08-2006

Net terug van twee wkn La Yole..Mooie grote camping met ruime plaatsen voorzien van elec en water. Sanitair werd 2x dgs schoongemaakt. Het oogt snel vies, maar dat komt omdat het sanitair verouderd is. Leuk winkeltje, supermarkt en bakkerij op de camping. Volop (speel) materialen voor de kids (trampoline, speeltuin, draaimolen etc)..Leuke en gezellige camping buren met twee kids uit het noorden ontmoet J,J,D en S...

Kortom een geslaagde vakantie.

Groeten de meiden uit Breda U en A

Gereisd in augustus 2006

• 8Ellen23-08-2006

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Prachtige grote staanplaatsen, voor de kinderen is er geweldig veel te doen op de grote plaats in het drukke centrum van de camping. Sanitair vonden wij persoonlijk minder, daar moeten ze echt iets aan doen. Al met al kunnen wij terugkijken op een hele leuke vakantie. Is zeker een aanrader.

Gereisd in augustus 2006

Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa