KinderhotelWeer vandaag29°15°
6,9

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

36 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping) in het Nederlands

Camping, echt voor jong en oud!

Hutten, D
15-8-2015

In de maanden juli en augustus ben ik (15) op vakantie bij camping la Yole geweest met mijn ouders (40+), broertje (13) en zusje (12).

De camping is erg netjes, goed verzorgd. 5 sterren, dat is het zeker. Je kunt zien dat er aandacht aan wordt besteed aan het uiterlijk van de camping. Met name de speeltuin, sportpark, restaurant, podium, winkel en het zwembad. Geen afval. Voor alle leeftijden is er wat te doen. Veel verschillende activiteiten. Voor ieder wat wils. De animatie spreek gebrekkig Engels. Veel Nederlands sprekende animatie. (wat fijn is) De broodjeszaak (bakkerij) is erg lekker en goed! Taste good! Ook het restaurant, snackbar zijn prima. De supermarkt is duur. In de omgeving is vrij weinig te doen.(behalve het strand) Je mag vaak al een uur rijden voor een leuke activiteit of stad die je wilt bezoeken. Kortom super camping met alles in huis, alleen heeft de omgeving vrij weinig te bieden. Wat erg jammer is!

Gereisd Anders in juli 2015
2007

Afgelopen september een week in een Happy Camp caravan op

M+M
24-1-2007

Afgelopen september een week in een Happy Camp caravan verbleven op deze camping. Dit is ons prima bevallen. De caravan was netjes en de service van touroperator was goed. Onze zoon heeft heerlijk met de buurkinderen van zijn leeftijd kunnen spellen. Zowel in het straatje als in de speeltuinen. Wij vonden de afstand tot het strand wel goed te doen, ook met een buggy. Maar de stranden iets verderop (met de auto) zijn ook erg mooi en rustig. De bakker van de camping is zeer goed. En er is een uitgebreiden campwinkel. Zelfs aan het einde van het seizoen, niet alles wordt aangevuld maar de belangrijke zaken zijn te koop. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Anders in Wed Jan 24 2007 22:02:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

strand is aantal minuten lopen zeker savonds dan moet je

Tom Bakker
12-1-2007

strand is aantal minuten lopen zeker savonds dan moet je helemaal omlopen via de hoofdingang. Het zwembad is niks bijzonders. Valras plage zelf is een leuk toerischtisch plaatsje. Caravans staan dicht op elkaar weinig privacy, en sanitair is een drama. De strandtent is een aanrader!

Gereisd Anders in januari 2007

Wij vonden het verschrikkelijk

Annette Stoker
2-1-2007

Wij vonden het verschrikkelijk. De caravans staan vrijwel tegen elkaar aan. Bij aankomst word je aangesproken door een bewaker met knuppel. Het is een grote massale bedoeling. Ik zal het niemand aanraden.

Gereisd Anders in Tue Jan 02 2007 23:41:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Veel te klein zwembad overal water omdat de afvoeren niet

M. Schouten
25-12-2006

Veel te klein zwembad overal water omdat de afvoeren niet goed zaten. Kon niet goed bij het bad liggen dan werd alles nat. Toiletten erg vies!!!! Slechte bediening. Zou deze camping zeker aan niemand aanraden

Gereisd Anders in december 2006

Wij zijn net terug van 2,5 wk la yole

Fam. Planting
4-9-2006

Wij zijn net terug van 2,5 wk la yole. Een fijne camping, en inderdaad strand is wel even lopen. Mensen met al te kleine kinderen raden we aan met de fiets te gaan. Het strand is heerlijk, mooi schoon en aflopend. Je kunt er o.a. bedjes huren. Wij hebben ook geboekt via Touroperator en hierover meer dan goeds. Onze dochter van 5 jaar heeft zich prima vermaakt in de g.o.h. speeltuin. Het zwembad idd te klein voor zoveel campinggasten en water te diep voor kinderen van 4 - 6 jaar die nog geen zwemdiploma hebben. Uitstapjes naar Cap d'Agde en Beziers zijn aan te raden. We hebben erg genoten van Zuid-Frankrijk en gaan zeker nog een keer maar dan wel andere camping ivm te klein zwembad.

Gereisd Anders in september 2006

Ook wij zijn net terug van 3 wk la yole

Frank en Pascalle Thomassen
4-9-2006

Ook wij zijn net terug van 3 wk la yole. prima camping alleen was het strand wel vrij ver weg (en zwaar om te lopen met 2 kleine kinderen). Wij hebben een bolderkar gehuurd. Zwembad is te klein maar dat wisten we vooraf. Veel speeltoestellen voor kinderen. Wij hebben hier een prima vakantie gehad (geboekt bij Touroperator). Vooral Valras is een leuk plaatsje (het treintje is voor kinderen erg leuk).

Gereisd Anders in Mon Sep 04 2006 11:06:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van twee wkn La Yole

U en A
31-8-2006

Net terug van twee wkn La Yole..Mooie grote camping met ruime plaatsen voorzien van elec en water. Sanitair werd 2x dgs schoongemaakt. Het oogt snel vies, maar dat komt omdat het sanitair verouderd is. Leuk winkeltje, supermarkt en bakkerij op de camping. Volop (speel) materialen voor de kids (trampoline, speeltuin, draaimolen etc)..Leuke en gezellige camping buren met twee kids uit het noorden ontmoet J,J,D en S...

Kortom een geslaagde vakantie.

Groeten de meiden uit Breda U en A

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad

Ellen
23-8-2006

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Prachtige grote staanplaatsen, voor de kinderen is er geweldig veel te doen op de grote plaats in het drukke centrum van de camping. Sanitair vonden wij persoonlijk minder, daar moeten ze echt iets aan doen. Al met al kunnen wij terugkijken op een hele leuke vakantie. Is zeker een aanrader.

Gereisd Anders in Wed Aug 23 2006 22:21:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

net terug van 4 weken layole vieze camping

hans van polen
18-8-2006

net terug van 4 weken layole vieze camping.retaurant waardeloos,sanitair zeer ranzig tratan veel grind en zand,wel ruime plaatsen. mensen onpersoonlijk,en veel diefstalen op camping. rond uit een vacantie naar de....en weer een jaar werken. strand per fiets 5 minuten super mooi strand bedje huren en klaar het einige wat lekker was.!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Anders in augustus 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Yole (Glamping) in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Yole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.