Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 8Henriët Schippers18-08-2019

Leuke camping

Vaak schoonmakers in toilet gebouw.veel nederlandse tieners.veel ligbedden kapot bij zwembad. Wij hebben een top vakantie gehad

• 8Natasja13-08-2019

Heerlijke camping!

Camping la Yole is een plek waar alles bij de hand is, zonder dat het massaal wordt. Fijne camping, vriendelijk personeel en de ligging is geweldig zo vlak bij zee.

• 9Eetgelegenheden

• 8van Bergen13-03-2019

Geweldige camping.

Heerlijke camping,wij stonden op een campingplaats met eigen privé sanitair....fantastisch...heerlijk weer gehad,strand op loopafstand. Vriendelijk personeel ook de mannen van de security. Fietsend naar het dorp en boulevard. Afhaalmaltijden prima en animatie ook....Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen 2019 weer terug....Tot snel.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 2018
    7Hans15-08-2018

Goed, maar is wel afhankelijk waar je staat

Voldoende te doen. Groot en massaal maar er zijn ook voldoende rustige en grote plekken. Zwembad in hoogseizoen te klein. Wel verzorgd. Winkel is goed alternatief voor de grote supetmarche voor de meeste basis zaken. Waar wij staan 8219 is rustige plaats maar de hele dag door ruik je riool in vlagen. Soms echt onaangenaam. Ze komen na klacht even kijken en vertrekken weer want dan ruilen ze niets, als ze de tijd zouden nemen ..... ( maar ja hoogseizoen). Alle buren ruiken het ook maar of ze er wat van zeggen weet ik niet. Beetje jammer. Is iig niet het afvoerputje bij de tent 😊 Maakt cijfer zeker lager.

• 7Sandra van Criekingen13-08-2018

Leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Er zijn erge strenge regels bij het zwembad, wat minder leuk is voor de wat oudere kinderen. Het volgende mag er niet: Geen ballen, geen speelgoed, geen opblaasbare speelgoed, geen snorkels. Je mag niet op elkaar klimmen, elkaar in het water duwen. Je mag er niet eten en roken( niet dat wij daar last van hadden). Daar waar de zonnebedden staan, heb je geen schaduw, geen parasols. Daar waar parasols zijn, mogen geen zonnebedden of stoelen, vanwege het kunstgras.

Het water was lekker om zo in te springen, maar ik vond na 10 minuten het te warm, voor een verfrissend buiten bad. Somt te druk om te kunnen zwemmen.

• 6Eetgelegenheden

• 7H.08-08-2018

Leuke camping met veel animatie voor de jeugd .

In het hoogseizoen is het zwembad te “klein” voor het aantal gasten. Sanitair mag wel wat beter worden schoongemaakt, toiletpapier vaak op!

• 6Staat v/h sanitair

• 5Jolanda03-08-2018

Nooit meer

Enorm grote camping met een hoog hoempapa gehalte. Wanneer je op cassis staat en daardoorcver weg van alle activiteiten (en dus herrie) wordt je tot minimaal 12 uur s’nachts getrakteerd op de herrie van de camping er naast. Soms zelfs zo hard dat het lijkt of de dj naast je tent staat. Meeste plekken liggen in de volle zon. Wij stonden toevallig in de schaduw anders waren we al na 2 dagen vertrokken. Zwembad is belachelijk druk, wil je van de glijbaan dan sta je wel even in de rij. Stoelen zijn altijd bezet en het naastgelegen kunstgras zo heet dat je er bijna niet op kunt gaan liggen. Sanitair wordt s’ochtends om 7 uur schoongemaakt. Daarna zie je niemand meer. Het stinkt, toiletpapier ligt overal, zeep is leeg etc. WiFi kost 17,50 per week. Op tijden belachelijk traag en zelf momenten gehad dat het helemaal niet werkte. De betonnen bakken waar je water tapt zijn slecht onderhouden en stinken. Kranen lekken.

Lindsay, Responsable Commercial, 12-02-2019

Beste Familie,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring op Camping La Yole te delen. De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit en uw opmerkingen kunnen helpen aan het verbeteren van onze diensten.

Onze camping is inderdaad groot, de grootte en positionering worden duidelijk weergegeven op onze website. Wij zijn een van de grootste campings in Zuid-Frankrijk en hebben volgende zomer het plezier om ons 50e seizoen te vieren.

De grootte van onze camping verklaart waarom op bepaalde momenten het drukker is in het zwembad als op anderen. Het voordeel dat onze camping dicht bij de kust is gelegen is dat op die momenten van drukte het strand een goed alternatief is.

Houd er rekening mee dat alle sanitaire voorzieningen 3 keer per dag worden schoongemaakt door onze teams met geschikte reinigingsproducten: ontsmettingsmiddelen, ontkalkers, ontvetters. We gebruiken in feite geen producten op bleekbasis, maar producten op basis van chloor die even effectief zijn. Vergeet niet het gebrek aan respect van sommige kampeerders die gedeeltelijk verantwoordelijk zijn voor de staat waarin u het sanitair kunt vinden.

Het Cassis gebied is volledig gewijd aan de kampeerders, en gedurende drie jaar hebben we dit gebied verbeterd, we hebben de sanitaire voorzieningen in 2017 volledig gerenoveerd, we hebben uitgebreid met openlucht sanitair in het jaar 2018 en dit jaar herbeplanten we de heggen die als afscheiding dienen en veranderen we de benoemde betonnen bakken.

Ondanks de door u aangegeven verbeterpunten, waarmee we rekening houden, hoop ik al met al dat u van de rest van ons resort heeft genoten en er leuke herinneringen aan over heeft gehouden.

Met vriendelijke groet,

Lindsay

• 9Andy vdn15-07-2018

Alles top !!animatie zwembad

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7John09-06-2018

Leuke camping.

Leuke grote camping met veel en goede animatie. Restaurant is eenvoudig. Zee is best een stukje lopen in de warme temperaturen. Het dorp Valras is leuk. De omgeving is niet bijzonder.

• 5Eetgelegenheden

• 2017
    7Marien liesbeth23-08-2017

Zeer slecht ontvangst en staanplaatsen

Plaats geboekt van 80/100 vierkante meter en maar juist een plekje van 40 vierkante meter gekregen. Zeer onvriendelijk personeel aan de receptie. Antwoord : camping is vol moet je maar doen met wat je hebt. Recht tegenover de plaats een grote plaats vrij tot 4 dagen dat we er waren en OH ja zoals het was een Frans koppel met tentje van 3 op 3. Groot onderscheid tussen Fransen en buitenlanders kwa plaats. Verouderd sanitair. Maar wat een verschil 100 procent draaiend de animatie, de bar, het restaurant, de winkel wauw dikke pluim vriendelijk een echte vakantiegevoel geven ze je. Nooit meer naar de camping waar zo het onderscheid is kwa plaats met een receptie die echt zo slecht is. Ook buitenlanders betalen de volle pot voor een plaats van 80 vierkante meter

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa