Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 7Monique Witteveen18-08-2019

Leuke camping, maar niet voor herhaling vatbaar

Grote camping. Natuurlijk het zwembad overvol. Staanplaats niet afgeschermd door heg o.i.d . Na klacht over schoonmaken toiletgebouw is dit snel opgepakt en na die tijd regelmatig schoon gemaakt. Animatie s'avonds was goed. Jammer dat je wel moest betalen om naar de boerderij te kunnen en ook voor het klimpark. Moet niet kunnen voor een best wel dure camping.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Els21-07-2019

Plaats 3103 in Lavende is een zeer goede plek.

Ik hoop dat de resterende kampeerplaatsen op Lavende blijven bestaan. Verlichtingspalen aan de kant van de weg, volledige straat vanaf plaats 3103 werken niet. Is 3 x meegedeeld en werd niet opgelost. Dit is onveilig als het donker is.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Opmodok27-04-2019

Mooi zwembadcomplex, matig sanitair.

Hier kwamen we terecht omdat ik toevallig een aanbieding zag voor 16 euro per dag en we toch in de buurt waren. Een plek mochten we gewoon zelf uitzoeken. Het sanitair viel ons eigenlijk tegen voor een camping met deze uitstraling. Voor mensen met kleine kinderen lijkt ons dit een leuke camping. Speeltuin, speelhal, trampoline, minigolf, tafeltennis, sportvelden, jeu de boules, tennisbanen, supermarkt, campingwinkel, bakker, slager, wasserette, restaurant, ijssalon. Er is een mooi zwembadcomplex met ook een overdekt gedeelte, maar het strand is 500 meter van de camping vandaan en erg smal en vol. Valras-plage stelt overigens weinig voor.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    7Tineke07-08-2018

Gezellige camping

Leuke camping met ruime plaatsen. Wc & douches waren redelijk schoon. Zandstrand op ca 500 meter. Animatie is goed , winkel met verse groente en een goede slager en een warme bakker ontbreekt hier ook niet. In de omgeving is er genoeg te doen. Wij hebben op de meeste omliggende plaatsen gebruik gemaakt van het treintje, dan zie je net iets meer. Klein minpuntje: met zo'n grote camping is met name het grote bad te klein.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Claude COTTYN30-07-2018

Mooie belevenis

Heel vriendelijk onthaal, proper en welvoorzien van alle faciliteiten. Minder; rookzones zouden meer afgebakend mogen; overal waar men een ijsje at of een drankje dronk kwam je wel irritante sigarettenrook tegen...

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Cees Kort14-07-2018

Het was weer goed ook dit jaar

Het verblijf was door de zon goed, ruime plaatsen en omdat we op twee plaatsen hebben gestaan is het heerlijk om een schaduw rijke plek te kiezen, we hebben ook veel plezier aan de avond voorstellingen met muziek en ook het voetbal en genoten Wij hebben ons verblijf van 17 dagen aansluitend verlengd met 6 nachten op de factuur zagen we pas dat dat €30 extra kosten

Voor verlenging zijn we diverse keren bij het Buro geweest en daar troffen we een of twee lange rijen aan; vraag: waarom zijn er op drukke momenten geen extra medewerkers bij de balie aanwezig

In de laatste week van ons verblijf op de camping heb ik diverse keren de beveiliging moeten waarschuwen omdat we zowel niet naar binnnen of naar buiten konden veroorzaakt slechte kenteken herkenning van het nieuwe toegangssysteem

• 8Marco13-07-2018

Te veel kinderen of schreeuwende families

Veel faciliteiten ideaal voor kinderen ondanks de vele vrije plaatsen geen eigen keus inbreng, was fijn geweest als je een rustiger plekje kon kiezen maar helaas zitten de "families" overal. Een kinderloos deel zou fijn zijn. Goede sanitaire voorzieningen. Onduidelijk over honden op het strand, de eerste dag was prima de volgende dag stond er plotseling een bord dat ook bij dit stranddeel honden al dan aangelijnd niet welkom zijn.

• 8Staat v/h sanitair
      • 7Eetgelegenheden

• 5Dick Wassink28-06-2018

Touroperatorgasten worden als uitschot gezien.

Over de camping wil ik niet al te veel zeggen, het gaat me meer over het verschil dat gasten van de touroperators en de gasten die rechtstreeks bij La Yole boeken. Bij de stacaravans van La Yole o.a. op het veld Lavande licht de grasmat er prima bij, regelmatig gemaaid etc terwijl wij op 5 mei 2018 aankwamen in een stacaravan van touroperator, we hadden voor 7 weken geboekt en verbleven op Menthe vlak bij het toiletgebouw ( wat de hele 7 weken gesloten was ) Het gras stond rondom de caravan behoorlijk hoog en werd pas aan het eind van de zesde week gemaaid toen het inmiddels ongeveer 1 meter hoog stond. Ik heb daar wat foto's van gemaakt. Wat ik werkelijk stuitend vond is dat la yole het presteerde om het gloednieuwe toiletgebouw op veld cassis gewoon tot eind juni dicht te houden. Al de tenthuurders van touroperator zaten dus zonder toiletgebouw op hun veld en moesten een behoorlijk stuk lopen naar een ander veld .

• 6Eetgelegenheden
      • 2Staat v/h sanitair

Lindsay, Responsable Commercial, 12-02-2019

Beste Meneer Wassink, De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit, daarom wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen uw mening te delen. Het spijt ons heel erg dat u zich verschillend heeft gevoeld, want dat is duidelijk niet ons doel. De touroperators zijn onze partners en hun gasten zijn even belangrijk voor ons. Het grote verschil is dat wanneer gasten die direct bij ons hebben geboekt een probleem hebben, ze naar ons toe komen en we kunnen reageren. We vragen onze partners om ons op de hoogte te houden van de voortgang van hun bezigheden, om de reinigings- of maaischema's nauwkeurig te plannen. Blijkbaar hadden we een communicatieprobleem met betrekking tot uw verblijf. Wat betreft het sanitair gebouw van het gebied Cassis, waren onze partners op de hoogte gebracht van de sluiting ervan, dus als ze ervoor kozen hun tenten te verhuren, was dat bewust. Toch hoop ik dat u tijdens uw lange verblijf hebt kunnen genieten van de infrastructuur die de camping biedt. Met vriendelijke groet, Lindsay

• 9Nemo 368027-06-2018

Voor herhaling vatbaar, wij keren er ooit terug.

Leuke camping. Wij zaten op "citron", een goede locatie voor ons. Propere mobilhome. Spijtig geen kussens voor tuinstoelen. Alle voorzieningen aanwezig zoals winkel met een zéér uitgebreid assortiment en slagerij met vers niet voorverpakt of -gesneden vlees. Véél voorzieningen voor kids (zwembad, speeltoestellen...). Goed restaurant aan zéér democratische prijzen. De snackbar ok voor snelle hap of afhaal pizza, frietjes... Hebben zelfs frikandellen (aka curryworst 😋). Camping ligt op wandelafstand van zee met zeer fijn zandstrand en verschillende drank- en eettentjes. Eigenlijk niets negatiefs over deze camping. Het enige minpuntje is (zoals op de meeste campings), het gebrek aan een trap(je) om uit het water te geraken van het binnenzwembad. Enkel de klassieke ladders waarvan de onderste trede veel te hoog staat voor wat oudere mensen. Enkele treden meer en vooral dieper in het water aanbrengen zou al een grote verbetering zijn.

• 9Eetgelegenheden

• 2017
      7mk21-08-2017

fijne vakantie

Een leuke grote camping. Door de ruime opzet met bomen en afzetting heb je niet echt in de gaten dat hij zo groot is. Behalve in het zwembad, daar zit je met veel man op elkaar en de hygiene in het zwembad laat te wensen over. Cassis heeft mooie grote plekken, met wat schaduw. In het weekend zijn er andere schoonmakers, dit is te merken. Het sanitair is dan veel minder schoon en ook het toiletpapier wordt niet voldoende aangevuld. Het sanitair gebouw is verder wel netjes, mooie wc's en ruime douches met wastafel. Leuke animatie voor kinderen, maar ook voor jongeren en volwassenen. Jammer dat de animatie voornamelijk in het Frans was, waardoor het voor jonge Nederlandse kinderen nauwelijks te volgen is. Wij hebben hier een fijne 2 weken gehad, lekker weer, heerlijk strand en alles op goede loopafstand!

• 8Staat v/h sanitair
      • 7Eetgelegenheden

Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand500 m
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
    • Privé sanitair mogelijkJa