KinderhotelWeer vandaag27°16°
6,9

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Eurocamp

2006

Camping La Yole is aan het verbouwen!!!! In 2007 is er op

Joop
26-12-2006

Camping La Yole is aan het verbouwen!!!!

In 2007 is er een nieuw zwembad met grote schitterende waterglijbanen op La Yole en de sanitairgebouwen worden allemaal gemoderniseerd.

De ligging van de camping is uitstekend te noemen, slechts 500 meter vanaf de Middellandse Zee met zandstrand in een zonzeker klimaat. Op het strand een restaurantje voor een hapje en/of drankje. Parkeren is er overal gratis en er zijn genoeg kleine strandjes waar je met de auto vlakbij zee kunt parkeren. La Yole is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen van 0-20 jaar. Veel animatie voor groot en klein. Bij het restaurant is er straks de mogelijkheid om met WIFI (draadloos internet) te internetten en je mail op te halen. Dat scheelt veel telefoonkosten! Plaatsje Valras-Plage met boulevard is erg gezellig om te bezoeken en uit eten te gaan.

Gereisd Zakelijk in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Yole (Glamping) in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Yole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.