Géén boekingskosten

Camping Domaine La Yole (Glamping)

FrankrijkLanguedoc - RoussillonValras-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 1064 reviews
+163/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.4OnvoldoendeScore uit 1064 reviews
  • 3.7Staat v/h sanitair
  • 4.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

Contact

1064 Reviews over Domaine La Yole (Glamping)

• 6Lisanne10-09-2022

Helaas zijn geld niet waard! Gemiste kans la Yole!

Helaas waren de gelezen reviews vlak voor vertrek geen leugen. We hoopten er het beste van maar wat is deze comping ons tegengevallen! Jammer, want het heeft alles om wel een topcamping te zijn. Alles Franstalig, personeel, het animatieteam, avondprogramma. Met zoveel nationaliteiten op je camping zou je allicht moeten proberen Engels te praten of je programma te vertalen. Onze kids wilden ook niet naar de kidsclub. Het zwembad is veel te klein voor de omvang van de camping. 2 grotere baden, 1 pierenbad en een binnenbad. Beter kun je naar het strand in Valras zelf. Een van de grote baden is tijdens ons verblijf 1 week dicht geweest. Zonder tekst en uitleg. Mensen gingen massaal het pierenbad in om of te koelen. Compleet met stoel en al. Te bizar voor woorden. Niet genoeg stoelen en bedjes. Op het kunstgras lig je handdoek aan handdoek. MIERENHOOP! 45 minuten in de rij voor je drankje. Caravans dicht op elkaar. Niet het geld waard!

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Paul03-09-2022

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

We zaten in een nette caravan Prestige Lounge van Roan, was niet helemaal zuiver bij aankomst maar da's de Franse slag zeg maar. Operator hierop aangesproken en netjes te woord gestaan en geholpen. Zwembad is verouderd en te klein, glijbanen wel leuk. Strand prima te doen 10/15min lopen. Zuiver en er lopen verkopers met karren ijs en drinken. Ligging goed voor uitstapjes, Beziers (erg mooie stad, gratis parkeren bij de pont vieux), Narbonne, Carcassonne, Serignan, Waterpark aquajet. Valras plage vonden wij niet veel aan. Carrefour hypermarkt groot en compleet, lekkere verse sushi

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Evy02-09-2022

leuke vakantie gehad

Met een bang hartje op vakantie vertrokken. Zoveel negatiefs gelezen... Onze stacaravan, niets op aan te merken! Camping is iets verouderd, maar zo hebben we er al wel meer gezien, geen mankementen gezien die ons stoorden. Iedere morgen werd er in het zwembad gepoetst. Bladeren verwijderd, toiletten proper gemaakt...geen klagen over. Restaurant hebben we niet gedaan, pizza's waren heerlijk en helemaal niet lang wachten, 20 min max. Personeel bar vriendelijk, schappelijke prijzen, in buurdorpjes betaalden we alvast een stuk meer voor frisdrank. Enkel jammer dat de animatie enkel in het Frans was, gezien onze jongste kinderen de taal niet machtig zijn en amper verstaan. Desalnietemin hebben zij een zalige vakantie gehad en leuke vriendjes gemaakt op de camping! Camping is groots opgezet, veel animatie, ook 's avonds (tot 23u). Wij hebben 10 dagen genoten!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Sara31-08-2022

Zwembad niet onderhouden

Caravan van eurocamp was in orde. Camping zelf werd niet onderhouden. Liner in 1 zwembad was al hele week kapot. Toen die helemaal boven kwam drijven werd die wel redelijk snel gemaakt. Voor de rest is het zwembad verouderd, glijbanen zijn leuk voor kids, maar trapjes kapot, heel glibberige vloer. Wc's van zwembad waren uitermate smerig. Heb er op 12 dagen tijd geen schoonmaakploeg gezien, nergens trouwens. Vaak geen wc-papier, vaak uitwerpselen naast toilet. Uiteraard komt dit door gasten, maar netheid mag je wel verwachten op 5 sterren camping. Speeltuin is heel miniem, enkel Franstalig gesproken. Eetgelegenhen zijn niet voorzien op grootte van de camping en onvriendelijk. Shows en animatie waren leuk.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Niels Goos28-08-2022

Genoten

We waren voor vertrek geschrokken van alle slechte reviews, maar wij hebben het er heerlijk gehad. Eigen sanitair op de ruime kampeerplaats met een keukentje en koelkast. De camping was voor ons te groot, maar dat is een keuze en geen slechte review waard. We hebben daar ook geen last van gehad. Eerlijk is eerlijk, een en ander mag opgeknapt worden en qua snoeien beter bijgehouden maar het was geenszins vies of slecht. Eén van de zwembaden ging kapot (zeil los) maar er werd gelijk actie genomen zwembad leeg gehaald (mensen eruit) en de dag erna was het weer gemaakt. Zwembad water was netjes, behalve toen er een schuimparty was maar dat is logisch. Inderdaad waren de randen van het zwembad wat verkleurd (zou schimmel geweest kunnen zijn) maar daar moet je toch niet aan gaan likken normaal. Restaurant was te klein voor de camping, reserveren was (voor niet Fransen) niet mogelijk, altijd vol. Goede winkel en bakker aanwezig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 2Miranda Aarts26-08-2022

Onhygiënische camping

We zijn net terug. Wat een vakantie zou moeten worden vol rust en plezier is een vakantie met alleen maar zieke kinderen geworden. Twee keer bij een arts/ziekenhuis gezeten omdat ze zo ziek waren. Zwembad is slecht onderhouden, vloer in het water ligt los, vloeren buiten het bad zijn heel glad. Wc’s zijn smerig. Waarschijnlijk hebben zowel mijn kids als ik hier een bacterie opgelopen. Maar de boel sluiten of dit communiceren, ho maar!!!

Verder: Ruime maar erg zanderige kampeerplek met privé sanitair. In de douchecabine stond zoveel schimmel dat er paddenstoelen in groeiden. Na melden wel snel schoon gemaakt. Onder ons sanitair woonde een hele kolonie Aziatische hoornaren. Meerdere malen gemeld. Komen met een spuitbusje om van 2 meter afstand te spuiten en nooit meer terug te komen. Niet opgelost. Animatie niet eens in het Engels. Receptie ook nauwelijks. Één Nederlands meisje welke je chagrijnig te woord staat. Nooit meer!!!

• 5Eetgelegenheden
  • 4Tino17-08-2022

Vooral zwembad slecht

Net terug van 2,5 week op de camping. Wij zaten in een stacaravan. Leuke vakantie gehad. Veel te doen in de omgeving. Ook animatie in de avond en rondom het zwembad leuk. Twee jaar eerder ook op het park geweest. Ons viel nu op dat de kwaliteit achteruit was gegaan. Tussen de middag snackbar, restaurant en ijssalon dicht. Gaan pas in de avond weer open. Verder was het zwembad echt vervallen. Smerig en veel kapot. Vloer om te lopen heel glad. Tijdelijke mat neergelegd, maar deze was veel te kort. Zwembadtrappen 3 van de 4 afgebroken. Toilet te smerig. Zwembad 5 dagen dicht geweest zonder te communiceren waarom. Bleek uiteindelijk een kapotte pomp te zijn. Dit is dus wel opgelost.

Gehoord via onze touroperator dat ze in de winter van 2022-2023 een nieuw waterpark gaan bouwen en dat ze er daarom nu weinig meer aan deden. In mijn optiek kun je het dan wel schoonhouden. De prijs is ook niet minder dan normaal…..

• 3Staat v/h sanitair
  • 4William16-08-2022

Nooit meer, te duur, slecht onderhoud

Faciliteiten op het park zijn vrij beperkt. Speeltuin bestaat uit welgeteld vier toestellen. Diverse eetgelegenheden waren in het hoogseizoen gesloten. Voor overige speel gelegenheden moet betaald worden zoals bijvoorbeeld € 2,- voor een paar simpele trampolines.

Zwembad voldoet op zich prima maar is erg druk. Ligt letterlijk handdoek aan handdoek.

Sanitair wordt erg slecht bijgehouden. Toiletpapier is veelal op en wordt slecht aangevuld. In onze vakantie hebben we het meegemaakt dat er drie dagen geen papier was ondanks de meldingen die wij zelf gemaakt hebben bij de schoonmakers, de receptie en via de app.

Van andere gasten (diverse) die hier vaker waren geweest begrepen wij dat het park overgenomen is door een andere organisatie. Deze gasten gaven allen aan dat het hard achteruit gegaan was en hierna niet meer terug zouden keren.

Persoonlijk veel te duur en geld niet waard. Ook wij gaan niet nogmaals.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 1Melvin Ducaneaux15-08-2022

Pas op, ranzige vergane glorie!

NOOIT MEER! Wij hadden 2 weken een kampeerplek met prive sanitair. De plek zou voorzien zijn van gras, maar het leek wel een woestijn. Zand tussen je eten dus als je niet oppast en meerdere keren vegen per dag. Het water in alle zwembaden was zeer troebel, een van de baden was 4+ dagen gesloten. Het sanitair in het zwembad was RANZIG, het stonk naar de pis, alsof het echt al dagen niet schoongemaakt was en één wc was zelfs helemaal besmeurd met stront. En als je dan eindelijk iemand gevonden hebt die wel bereid is om Engels te spreken, dan verteld ze je gewoon "we zijn getraind om de schoonmakers te bellen, maar die komen eigenlijk nooit, dus meer kan ik niet doen" aan die smerige wc's. Animatie is ook alleen maar in het Frans, alsof het alleen voor het eigen volk is. Marvilla heeft deze camping overgenomen in 2021 en niets aan onderhoud gedaan, VERGANE GLORIE! Ik kan nog wel even doorgaan, maar lukt niet vanwege het limiet op karakters

• 2Eetgelegenheden
  • 1Mandy14-08-2022

Direct weer vertrokken!!

Het is dat je een ster moet aanklikken maar eigenlijk verdiend deze camping geen enkele ster. Wij zijn hier gisterochtend aangekomen na de hele nacht door te hebben gereden met onze dochter van 4 jaar. Op de camping aangekomen was de caravan nog niet gereed, we wisten dat we pas smiddags in onze caravan konden maar goed, we zouden gebeld worden indien onze caravan gereed zou zijn, we wilden even iets gaan eten maar er was niks open op de supermarkt en bakker na, dan maar gaan zwemmen, daar kwamen we al heel snel tot de ontdekking dat deze camping geen 5 sterren waard is, overal schimmel in en rondom het zwembad, het zeil van de bodem van het zwembad zit los en er lagen zelfs chloortabletten los in het voetenbad. Bedjes bij het zwembad zijn ook kapot of vol met viezigheid. Sanitair bij de wc was echt heel smerig overal wc papier op de grond, kapotte wc rol houders en alles onder urine, de geur was niet te harden. Toen zijn we een rondje

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar