Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

Carazur.nl

1003 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 6Leentje02-09-2019

Veranderd in het nadeel

We zijn net thuis van 3 weken La Yole, dit was ons 3e jaar achtereen volgend op deze camping. Ik schrijf niet gauw een recensie, maar kan het nu niet laten. Na 2 super jaren is er het één en ander veranderd in het nadeel. Ik wil niet zeggen dat we nooit meer terugkomen, maar we hadden een andere nasmaak na dit jaar ..

We hadden een plek van te voren uitgekozen op gebied cassis (zoals ook de andere jaren) we dachten mooi tegenover het grote speelveld waar kinderen lekker kunnen spelen. Helaas was dit veld verdwenen en staan er 8 grote safaritenten. Er is nergens op deze grote camping een speelplekje voor kinderen, ze moeten dus op straat spelen of op een lege plek als die er toevallig is. Mijn dochter is te klein om alleen na voren te laten lopen om daar te laten spelen (op de enige speelplek). Dit vonden wij erg jammer dat er niet meer aan de kleintjes word gedacht .. Het sanitair werd veel minder goed schoongemaakt.

Kinderanimatie was veel minder dan eerdere jaren, weinig nederlanders, waardoor mijm dochter dit jaar geen 1x bij het animatiehuisje is geweest.

Badmeesters lette niet goed op, eerdere jaren ging goed op de groene glijbaan, dit jaar werd er door sommige helemaal niet opgelet waardoor er te snel mensen achter elkaar gingen, mijn dochter heeft 2x over een trap in haar rug gehad onderaan omdat de volgende te snel mocht. 2x aangegeven en niks aan gedaan, dus als diegene er zat ging ze niet.

Belachelijk dat je moet 'zoveel' moet betalen voor boerderij en klimbos. Doe het voor de bezoekers vd camping wat goedkoper.

De waardebonnen uit het boekje konden we niet inleveren, was afgelopen. Er stond geen datum op?!

De camping is geen 5 sterren waard en de website doet mooier voor dan de werkelijkheid. Hoop niet dat er nog meer kampeerplekken verdwijnen voor nieuwe stacaravans .. nietgezellig

• 5Staat v/h sanitair

• 8Esther30-08-2019

Mooie camping

Mooie camping met faciliteiten, mooi zwembad voor kleine kinderen. Stacaravan was mooi en groot. Je kan gebruik maken van de centrale douche en toilet ruimtes op de camping. Het pad naar strand is wat lastig begaanbaar met een buggy, maar strand op Valrage plage is een prima alternatief met een mooie boulevard, wel betaald parkeren! Als je via touroperator boekt is een minipuntje de aparte receptie, deze is niet altijd bezet. Advies als je bij touroperator boekt ga niet de schoonmaak zelf doen, want dan is het achteraf niet goed en krijg je geen borg terug.

• 5Jolanda21-08-2019

Voor ons niet meer...

Grote Camping, verouderd ,erg druk bij het zwembad. Plaatjes doen er mooier voor dan het is. Dicht bij zee. Klimpark achter de camping is Super leuk. Kanovaren op de Orb, geweldig,45 min rijden vanaf de camping, je kan via de site(canoe) reserveren.

• 5Eetgelegenheden

• 7Monique Witteveen18-08-2019

Leuke camping, maar niet voor herhaling vatbaar

Grote camping. Natuurlijk het zwembad overvol. Staanplaats niet afgeschermd door heg o.i.d . Na klacht over schoonmaken toiletgebouw is dit snel opgepakt en na die tijd regelmatig schoon gemaakt. Animatie s'avonds was goed. Jammer dat je wel moest betalen om naar de boerderij te kunnen en ook voor het klimpark. Moet niet kunnen voor een best wel dure camping.

• 8Henriët Schippers18-08-2019

Leuke camping

Vaak schoonmakers in toilet gebouw.veel nederlandse tieners.veel ligbedden kapot bij zwembad. Wij hebben een top vakantie gehad

• 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Natasja13-08-2019

Heerlijke camping!

Camping la Yole is een plek waar alles bij de hand is, zonder dat het massaal wordt. Fijne camping, vriendelijk personeel en de ligging is geweldig zo vlak bij zee.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 5Fam Peters07-08-2019

Leuk voor de kids niet voor de ouders

De website laat een mooier plaatje zien dan de realiteit. De positionering van wineresort en spa is erg overdreven. Helaas zijn de huisje zwaar verouderd en vies. Ook het tuinmeubilair is goedkoop plastic zonder kussens. We hadden meer comfort verwacht op een 5 sterren camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8Gezin uit Rotterdam06-08-2019

Volgend jaar weer

Hele fijne camping. Voor elke leeftijd geschikt, dreumes tot peuter, t/m tieners. Kinderen zoeken elkaar op in de speeltuin Maken makkelijk contact, winkeltjes alles te krijgen, verse bakker, vis, slager in de supermarkt. Als ik reviews lees over personeel, tuurlijk spreken ze slecht Engels of doen ze alsof ze je niet begrijpen, maar doe je zelf moeite een Frans woordje te zeggen? Dan doen ze al heel anders tegen je! Slecht sanitair of vies, bedank dan de vakantiegangers en niet de camping! Je beleeft een vakantie ook anders in een tent of caravan toch?! Wat zijn je verwachtingen, als ze niet voldoen klagen mensen al gauw! Wij hadden stacaravan dichtbij het 'centrum'. Ligbedjes probleem, heb je overal in hoogseizoen, daar mag de camping wel iets meer aan doen en mensen op aanspreken, handdoeken weghalen bijv. Een leuke vakantie maak je zelf en de camping is van alle gemakken voorzien, zwembad voor elke leeftijd leuk! Veel activiteiten!

• 7Eric Faber 30-07-2019

Leuke familie camping

Leuke camping voor het gezin ( met jongere kids). Zwembad mag wel groter, meer glijbanen zou ook wat leuker zijn. Personeel vriendelijk alleen bij het zwembad, zit 1 super strenge badjuf. Daar mag niks van en helaas word er soms onderscheid gemaakt tussen gasten. Franse gasten mogen alles en de andere niks. Leuke en veel animatie. Schoonmakers van het sanitair doen hun best, alleen jammer dat sommige gasten er een puinhoop van maken.

• 7fam de leeuw25-07-2019

leuke camping

leuke camping voor jong en oud veel animatie voor de kinderen. Wij waren met de camper veel overlast van mieren gehad de eerste dag zat heel de camper vol in alle kastjes. En dat was bij de sanitaire voorziening ook het geval veel ongedierte. Het was een leuke vakantie maar de camping voldoet niet aan *

• 6Staat v/h sanitair

Go4Holiday.nl

57 tips over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• rob, 27-06-2014

Restaurant strandtent Les Canassis! Ziet er niet uitnodigend uit, maar echt top eten en voor weinig geld! Goede gastheer die weet hoe het moet!

• Esther, 02-06-2014

De amandelcroissantjes van de bakker, om je vingers bij op te eten en de Muscatwijn van de camping, heerlijk!!

• Dick, 01-07-2012

Als je een excellent stacaravan van Roan huurt dan is het misschien raadzaam, als je nog plek in de auto hebt, een oprolbaar matrasje mee te nemen want de matrassen zijn echt knoerhard. Een directielid van Roan moet dit zelf ervaren hebben want op het 5 sterrenfeest van La Yole heeft die in een caravan geslapen. Ik meen ongeveer 14 juni.

276 vragen over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• Bianca, 16-10-2019

Veld Citron foto’s of opmerkingen?

We kunnen hier op Zoover niets over het veld Citron vinden, maar op de site ook niet. Heeft iemand hier foto’s van of opmerkingen (positief/negatief) over?

• Mark PU, 13-10-2019

Vakantie voor juni 2020

Hoe is deze camping in juni qua drukte? En is het een goede camping voor kids van 1,5 jaar en 3 jaar? Hoe is de ervaring met de stacaravan van Roan Excellent? Tip over de ligging van de stacaravan?

Graag hoor ik van u.

• Bianca, 12-07-2019

Mag je op deze camping met shorts zwemmen?

Shanna, 13-07-2019

Nee dat staat ook ergens op de eigen website

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa