Camping Domaine La Yole (Glamping)

Camping Domaine La Yole (Glamping)

7.6Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Valras-Plage

7.6Goed

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Yole (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Een luxe glamping met alles erop en eraan, dat is camping Domaine de la Yole in de Languedoc-Roussillon. Mooie zwembaden, enthousiaste kinderanimatie en luxe glampingaccommodaties vind je hier. Verken de natuur en cultuur van de Languedoc-Roussillon in de Grot van Clamouse of de Abdij van Frontfroide. Vertier voor iedereen.

1009 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping)

• 5Gwen30-07-2020

Nooit meer

Tegenvaller... vieze toiletgebouwen, slecht schoongemaakt. Bah! Gigantisch druk bij het zwembad...zwembad te klein voor deze grote camping. Geen NLD animatie.. Als vegetariër heb je pech op camping...op de pizza en frietjes na. Mooi dat de zee zo dichtbij is!

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Frans28-07-2020

Erg leuk gehad

Superleuke camping waar veel te doen is voor kinderen en leuke zwembaden ook voor de allerkleinsten. Er is elke avond genoeg te beleven bij het pleintje met de bar en bij het zwembad zijn ligbedden en een kunstgrasveldje met rieten parasols. Wij waren er heen met een kind van 3 jaar en baby en we zaten in een petit bouchon, is een soort stacaravan deze was heel netjes en hebben we een fijn verblijf in gehad. We zijn er ruim 2 weken geweest en waren het zeker nog niet zat. Ik zou deze camping zeker aanraden.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Hylke28-07-2020

Super camping

Echt een super camping, je kan hier alles krijgen en een prima winkeltje. Er was zelfs plaksel voor je luchtbed in de winkel! De corona maatregelen merk je weinig tot niks van! Alleen mondkapje op in de winkel. Het zwembad was erg vol, is eigenlijk te klein voor de grote camping, maar als je ruimte wil kan je altijd op het schone strand terecht. Savonds is er altijd wat te beleven, grote shows of live muziek. De sanitairgebouws zien er netjes en verzorgd uit! De ligging van de camping is ook mooi, vlakbij leuke plaatsen zoals valres plage en cap de agde, je kan lekker shoppen bij beziers! Top vakantie hier beleefd ondanks de corona!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Lieke24-06-2020

Top camping!

Wij zitten nu op deze geweldige camping. Van de genomen maatregelen merk je eigenlijk niets, het is allemaal erg goed en professioneel georganiseerd. Het personeel is heel vriendelijk en hebben het erg druk om de klanten een top akantie te geven, respect voor het personeel! Je kunt overal gebruik van maken. Alleen in het kleine winkeltje waar het niet mogelijk is om 1m afstand te houden wordt verwacht dat je een mondkapje draagt (Alle buitenruimtes, grotere binnenruimtes, etc geen mondkapje nodig). In de praktijk merk je er weinig van. In de omgeving gaat het leven van de Fransen gewoon weer verder zoals altijd is geweest. De mensen zijn uitgelaten en extra vriendelijk. De camping is zeer netjes en de sanitaire voorzieningen zijn goed. Mooie kampeerplekken en huuraccommodaties. De camping ligt op loopafstand van het prachtige strand. Wij hebben een top vakantie en ik zou zeggen geniet deze zomer van deze geweldige camping zoals altijd!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Familie die deze camping erg leuk vond!13-05-2020

Hele tropische palmbomen bij ingang! Vriendelijk personeel! Kinderanimatie en daarna geweldige optredens van beroemde en minder beroemde mensen, zeer spectaculair! Ik was erg jaloers op de mensen die in het boomhutje verbleven haha heel leuk dat huisje!!! Zwembad top! Erg druk wel! Altijd een ligstoeltje of 3/4 te vinden wel, als je s’avonds gaat heel rustig en heb je het zwembad samen met meestal een luidruchtig Hollands gezin voor jou alleen. Coole glijbanen! Je mag geen lange zwembroek dragen, wel vervelend, iedereen deed het gewoon en als ik het deed moest ik hem uitdoen!!! Heerlijke bakker oooooh ik wil terug en die ijsjes!!! Heerlijk!!!! Al met al geweldig + alles op 2 dingen na - korte zwembroek en geen slippers als je het zwembad terrein wilt betreden/Er staat direct aan de kust maar dat is nog wel en stuk lopen Groetjes van iemand die het heel erg mist in deze coronatijden dus ga ik maar een review schrijven,ik wil terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2019
    10Fam. Berger16-12-2019

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar

Het is een heerlijk en geweldige camping, voor jong en oud. Super animatie elke avond en eigenlijk de heledag door met dansen, minidisco, schuimparty, voetbal live muziek, goochelaar en ga zo maar door. De camping is groot, maar gezellig en alles is centraal gelegen van supermarkt, wasruimte souvenirwinkel, bakker etc. Het zwembad is een zwembad( 5 stuks) van jong tot oud, en als het wat minder weer is, is er een overdekt zwembad waar je Ook heerlijk kan vertoeven. Dichtbij zit een geweldig stadje met een enorm winkel centrum. Met de h&m zeeman tot de newyorker. We hebben het hier 2 weken geweldig naar ons zin gehad met een gezin van 6 tussen de leeftijden van 3 tot 13 jaar. Gaan helaas 2020 niet op vakantie maar 2021 gaan wij zeker weer. Ook was het sanitair goed onderhouden en modern. Goed eten ook. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het vrij prijzig was. Maar ja dat is Frankrijk sowieso. echt een aanrader

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Leentje02-09-2019

Veranderd in het nadeel

We zijn net thuis van 3 weken La Yole, dit was ons 3e jaar achtereen volgend op deze camping. Ik schrijf niet gauw een recensie, maar kan het nu niet laten. Na 2 super jaren is er het één en ander veranderd in het nadeel. Ik wil niet zeggen dat we nooit meer terugkomen, maar we hadden een andere nasmaak na dit jaar ..

We hadden een plek van te voren uitgekozen op gebied cassis (zoals ook de andere jaren) we dachten mooi tegenover het grote speelveld waar kinderen lekker kunnen spelen. Helaas was dit veld verdwenen en staan er 8 grote safaritenten. Er is nergens op deze grote camping een speelplekje voor kinderen, ze moeten dus op straat spelen of op een lege plek als die er toevallig is. Mijn dochter is te klein om alleen na voren te laten lopen om daar te laten spelen (op de enige speelplek). Dit vonden wij erg jammer dat er niet meer aan de kleintjes word gedacht .. Het sanitair werd veel minder goed schoongemaakt.

Kinderanimatie was veel minder dan eerdere jaren, weinig nederlanders, waardoor mijm dochter dit jaar geen 1x bij het animatiehuisje is geweest.

Badmeesters lette niet goed op, eerdere jaren ging goed op de groene glijbaan, dit jaar werd er door sommige helemaal niet opgelet waardoor er te snel mensen achter elkaar gingen, mijn dochter heeft 2x over een trap in haar rug gehad onderaan omdat de volgende te snel mocht. 2x aangegeven en niks aan gedaan, dus als diegene er zat ging ze niet.

Belachelijk dat je moet 'zoveel' moet betalen voor boerderij en klimbos. Doe het voor de bezoekers vd camping wat goedkoper.

De waardebonnen uit het boekje konden we niet inleveren, was afgelopen. Er stond geen datum op?!

De camping is geen 5 sterren waard en de website doet mooier voor dan de werkelijkheid. Hoop niet dat er nog meer kampeerplekken verdwijnen voor nieuwe stacaravans .. nietgezellig

• 5Staat v/h sanitair

• 8Esther30-08-2019

Mooie camping

Mooie camping met faciliteiten, mooi zwembad voor kleine kinderen. Stacaravan was mooi en groot. Je kan gebruik maken van de centrale douche en toilet ruimtes op de camping. Het pad naar strand is wat lastig begaanbaar met een buggy, maar strand op Valrage plage is een prima alternatief met een mooie boulevard, wel betaald parkeren! Als je via touroperator boekt is een minipuntje de aparte receptie, deze is niet altijd bezet. Advies als je bij touroperator boekt ga niet de schoonmaak zelf doen, want dan is het achteraf niet goed en krijg je geen borg terug.

• 5Jolanda21-08-2019

Voor ons niet meer...

Grote Camping, verouderd ,erg druk bij het zwembad. Plaatjes doen er mooier voor dan het is. Dicht bij zee. Klimpark achter de camping is Super leuk. Kanovaren op de Orb, geweldig,45 min rijden vanaf de camping, je kan via de site(canoe) reserveren.

• 5Eetgelegenheden

• 7Monique Witteveen18-08-2019

Leuke camping, maar niet voor herhaling vatbaar

Grote camping. Natuurlijk het zwembad overvol. Staanplaats niet afgeschermd door heg o.i.d . Na klacht over schoonmaken toiletgebouw is dit snel opgepakt en na die tijd regelmatig schoon gemaakt. Animatie s'avonds was goed. Jammer dat je wel moest betalen om naar de boerderij te kunnen en ook voor het klimpark. Moet niet kunnen voor een best wel dure camping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa