Appartement Domaine de la Plage

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Valras-Plage

7.1Goed

• 6.1Inrichting
  • 5.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Plage voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Domaine de la Plage

• 8Pascale02-08-2011

De moeite waard.

Vanwege het slechte weer verhuisd van de westkust naar de oostkust. Ooit in de meivakantie op "La Yole" gestaan maar dat zagen we in het hoogseizoen niet zitten. Dus op de bonnefooi naar de buurman "Domaine de Plage et au bord du mer" Een camping die ik van te voren nooit zou kiezen maar waar we zeker geen spijt van hebben. Vriendelijk ontvangst bij de receptie en we hadden een keuze uit twee plekken. Beide waren ruim met enige schaduw. Zoals de meeste plekken. Geweldig zwembad met glijbanen en voldoende ligbedjes. Verschillende winkeltjes net om de hoek van de ingang van de camping met een bakker die heerlijk stokbrood verkoopt! Schuin tegenover de ingang een pizzeria die niet zo geweldig oogt maar wel geweldig eten serveert, echt lekker! Rechtstreeks aan het strand met een kalme, ijskoude zee, dit jaar! (watertemp van 14 gr. Brrr)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7vrancken29-08-2010

goed gelegen en kort bij het strand

villa 8pers. eerste villa was de tuin piep klein, gaan melden direct villatje met groter tuintje gekregen. De villa's zijn proper, maar aan de kleine kant. Weinig kookgerief (je kan lekker eten tegenover het domain), dampkap stuk(gemeld maar nooit gemaakt, alsook de buitenverlichting aan de deur van het huisje niet gemaakt), wel vaatwasmaching altijd gemakkelijk. Zwembad is klein maar het strand ligt supper dicht bij. Bij aankomst lange wachttijden voor je de sleutel hebt. wij waren met 5pers en vonden de villa groot genoeg, maar voor 8 is ze wel krap (1badkamertje en ook maar 1wc)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 6An Martin05-10-2009

Niet wat we verwacht hadden

3/9 tot 26/9/09 in "villa" 6 p. Eerst hadden we een huisje temidden van het domein: overal waar je keek muren om je heen, tuinTJE vooraan omgeven door grote dikke hagen; je kon er geen 6 p. rond de tafel zetten (de tafel kon er amper staan). Een ander huis gevraagd en ook gekregen (zeer vriendelijk onthaal)! Een vaatwas is m.i. niet echt nodig. Een microwave is aanwezig maar geen oven! De schuif met het bestek bevond zich dan weer in de woonkamer. Boven 2 slpk. en een badk., maar niet genoeg opbergruimte! 1 toilet beneden. De zetel in woonkamer was een clic-clac. Mensen, aub als u naar dit domein gaat met 6 p. vraag een huis voor 8 tot 10 p.!! Strand is vlakbij! We hebben veel bezocht o.a. Carcasonne, Collioure, Bouzigues, Béziers, Marseignan, les écluses (sluizen), Sète.. Kortom vakantie maak je zelf!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9**21-09-2009

Zeer ontspannend

Wij hebben een fantastische vakantie achter de rug in Domaine de la Plage! We hebben een villa van 6 pers gehuurd. We waren met 2 pers en een hond (labrador). Wij hadden zeker voldoende ruimte. De villa was zeer netjes. Alle keukengerei aanwezig. Vaatwasser, koffie apparaat, magnetron-oven. De bedienden aan het onthaal zijn zeer vriendelijk en behulpzaam! Toegang tot internet 24/24u. Toffe steden: Narbonne, aigunes-mortes. Ook Spanje is de moeite, vlakbij Roses, Llança, Cadaques. Zeer fijn met de hond!!!! Wij gaan volgend jaar 3 weken!!!!

Gereisd met partner in september 2009

• 7Provost Christophe09-06-2009

Doenbaar indien promotie

• Best aankomen tussen 9u en 12u of tussen 16u en 20u. Anders is de receptie en toegang tot het domein gesloten.
    • Bedden zijn langs de kleine kant, 2 personen groter dan 1m80 passen amper in een bed.
    • Bar aan het zwembad is nooit open.
    • Bestek op de kamer was niet echt aangenaam om met te eten (roestvlekken).
    • Goed onderhouden strand, op amper 50m van het domein.
    • Parking (betalend) is gesloten met poort op afstandsbediening.
    • Zwembad is kleiner dan op de foto.
    • Veel winkels in de omgeving (Lidl, Carrefour, HyperU, ...)

Gereisd met partner in juni 2009

• 7stefaan04-02-2009

vlak aan zee

vonden dit wel een goede keuze en het huisje was ruim en netjes , alleen spijtig dat het tuintje zo klein was dat je er niet kon buiten zitten , gelukkig kortbij het strand

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8Christine Leemans05-07-2008

Fam. Leemans 16-06-08

Naar aanleiding van wat we hadden gelezen in Zoover hebben wij geopteerd voor een villa van 6 personen. Wij zelf waren met drie volwassen personen. Dus plaats genoeg. De 2 slaapkamers op het verdiep zijn klein en de kleerkasten waren te klein. Beneden was er nog een stapelbed waar alleen maar kinderen in kunnen slapen. Keuken was in orde, alsook de badkamer en de woonkamer. We hadden ook een tuintje. Het domein zelf had een tropische look. Valras zelf heeft een mooie promenade. Na wat zoeken hebben wij enkele eetgelegenheden gevonden waar het eten niet te duur was. Driegangen menu van ca.14 € (Le Phare op het einde van de promenade). Te vermelden waaed is ook de eetgelegenheid "Le Fritkot" waar je voor 10 € heel goed kunt eten. Het strand is prachtig en ideaal voor kinderen. Uitstappen de moeite waard: Carcasson, Pevenaz, Sête en Gruissan. Wij hebben een heel goede vakantie gehad en het is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Fam. Landerloos02-09-2007

Voor 9 personen is er weinig slaapgelegenheid, er waren twee bedden in de keuken die men moest uittrekken , dus s'avonds opzetten en s'morgens weer opruimen.... Voor de rest viel het allemaal goed mee.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 5de schepper31-07-2006

veel te klein voor 10 personen, in de keuken te weinig gerief, bar aan het zwembad was nooit open

Gereisd met familie in juli 2006

• 5Van Holsbeek23-07-2006

Oogt mooier aan de buitenkant dan het werkelijk is. De ontvangst was alles behalve vriendelijk. In de keuken is heel weinig keukengerief aanwezig. Er is een bar aan het zwembad, maar is nooit open. De regeles aan het zwembad zijn streng (niet duiken, niet eten, niet spatten, ... wat mag wel??). Onderhoud van de tuin kan beter.

Gereisd met familie in juli 2006

0 tips over Appartement Domaine de la Plage