Vakantiepark Club Lou Villagesterstersterster

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

425 reviews over Vakantiepark Club Lou Village

• 4wiersma03-06-2012

hier komen wij nooit meer

Club Lou Village is niet meer aan ons besteed, kleine plekken voor de caravan(eifelland 395), veel te veel mobilehomes, de gezelligheid van een caping is daardoor voor ons gevoel op de achtergrond gekomen. De camping is te massaal en 's avonds lang veel lawaai. Zwembad en de ligging bij het strand is wel erg mooi, alleen het zeewater was er erg koud, de kinderen wouden niet eens zwemmen.

Wij hadden voor 21 nachten besproken maar moesten na 17 nachten plotseling huiswaarts i.v.m. moeder naar zieken huis, dit alles uitgelegd bij de receptie en was geen probleem om eerder weg te gaan en ze zouden de resterende nachten terugstorten (€ 250,00)als we even een email zouden sturen, na menige emails nog nooit meer wat van hen gehoord, terwijl je een email stuurd om te boeken/vragen dan wordt er wel gereageerd....... Kortom een vakantie waar we zo naar uitzagen is voor ons niet uitgekomen, wij komen niet weer naar Club Lou Village.

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Henriette15-04-2012

Camping aan het strand

De camping was netjes, had veel bomen voor beschutting. Het zwembad was klein, maar de camping heeft een eigen strand. En wat is er lekkerder dan zo de zee in lopen. Het sanitair was schoon, de winkels waren goed voorzien van alles.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2005

• 9Driebergs gezin27-07-2011

Pal aan zee en bruisend leuk

Club Lou Village is een fantastische camping als je met 2 kinderen van 10 en 11 jaar een afwisselende bestemming zoekt. Direct aan zee, veel animatie van hele goede kwaliteit. Echt een vakantiebestemming om langer te vertoeven.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 7Leentje02-09-2010

Aanrader voor strandgangers

Plaatsen tourcaravans/tenten liggen dicht bij het strand. Ongeveer nog 2 paden met caravans en tenten, rest is mobilehomes. Wij hadden toevallig 2 grote plekken naast elkaar, maar wel met uitzicht op alle verschoten tenten van een Deense touroperator (zag er vrij armoedig uit). Zwembad is leuk voor kinderen. De glijbanen sluiten wel rond bepaalde tijden. Goede bakker op de camping en ook een aardig restaurant en snackbar. Winketjel is duur, maar in de buurt (wel met auto) zit een Lidl. Met het treintje naar Valras Plage is erg leuk. Leuke restaurantjes, ijstentje en kermis. Wij hadden volgens mij wel 10 amp (koelkast, senseo en verlichting deden het prima). Bij de receptie waren ze tegen ons wel vriendelijk. Schuimparty voor kinderen was erg leuk, rest van de animatie is in het Frans. Neem waterschoentjes mee, zitten Pietermannen (vive) in zee. Toevallig 2 reisgezelschappen op gaan staan. Gelijk met je voet in warmwater ± 40graden (20 min) en dan is er niets aan de han

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Deliane & Albert19-06-2010

Mooie camping

Leuke camping met direct toegang tot de zee (let wel op, het hek vanaf het strand gat om 21.30 uur op slot).Vriendelijk ontvangst met een Engels sprekende dame die overigens wel gelijk een paspoort wilde hebben al gingen we eerst even kijken voor een plaatsje (blijkbaar willen ze goed zicht houden op welke mensen er op de camping zijn)Mooie ruime plaatsen met 10 amp. Stroom en hier en daar een watertappunt.Het sanitair werd bijna de gehele dag door schoongemaakt en zag er dan ook keurig uit en het rook er fris.Mooi aangelegd en zeer ruim zwembad met 2 leuke glijbanen en voldoende ligstoelen.Een snackbar, pizzeria, discotheekje, speelhal, winkeltje en vers brood, alles is er aanwezig (ook de telegraaf) Het bruisende Valraz Plage zelf ligt op ongeveer 15 minuten fietsen en de dichtstbijzijnde winkel op ongeveer 20 minuten (een zeer kleine Lidl) en wil je naar de dichtstbijzijnde Hyper U, dan moet je toch een goed half uur stevig op de pedalen.Prima camping.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5Mirjam23-08-2009

Twee nachten best uit te houden

Op de bonnefooi gegaan en dus blij nog een plaatsje te kunnen bemachtigen, al was het maar voor 2 nachten. In augustus sta je dan dus tussen bijna alleen fransen. Direct aan zee, echt maar een paar minuten lopen. Kleine plaatsen, maar voor onze vouwwagen groot genoeg (al zouden sommige plaatsen problemen op hebben kunnen leveren). Toiletgebouw schoon maar veel te ver lopen want een dichterbij gelegen gebouw was gesloten (wegens al die vaste caravans enzo eromheen, dachten wij). In de avond een enorme herrie van de eigen camping en drie andere eromheen. Zelfs s'nachts is het nog een drukte van jewelste in het toiletgebouw. Vreemd dat er vantevoren betaald moet worden, als je niet weet waar je terecht komt kan dat flink tegenvallen. En voor ons maar goed dat er maar 2 nachten plaats was. Wij zijn snel weer verder getrokken.

• 4Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 6William16-08-2009

onvriendelijk, kleine plekken, anti Nederlanders

Lou Village is geen camping meer, maar een groot Frans mobile-home park. Nog een paar stukjes met meest kleine kampeerplekken plekken en verder meer dan 300 mobile-homes. De camping-sfeer is ver te zoeken. De kleine plekken voor de Nederlanders, de grote voor de Fransen. veel lawaai van animatieprogramma's zowel van de eigen camping als van de omliggende. Alles wordt luidkeels door de speakers geblérd.personeel wel aardig, maar eigenaresse is zeeeer onvriendelijk, bij het onbeschofte af. Sanitair net voldoende schoon, wel ruim voor de hoeveelheid kampeerplaatsen. Eigen strandopgang, maar na 21:30 gesloten. Ver van Valras-Plage, zeker 10 minuten met de auto. voor ons geen succes geweest.

• 5Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 4j.07-08-2009

veel te druk vooral fransen

We zijn er met ons gezin met drie kinderen van 10, 7 en 6 jaar geweest. Strand is mooi, hier loop je vanaf de camping zo heen. Veel mobil-homes. Camping is in onoverzichtelijke straten verdeeld. Na half 10 begint de herrie of van deze camping of van omliggende campings en dat mag je uitzitten tot half twaalf, dan kunnen de kinderen gaan slapen. Kinderen treffen weinig vriendjes. Wij zullen deze camping niet meer bezoeken. Maar zijn alle campings gedurende het hoogseizoen aan de Middelandse Zee geen herrie-campings? Toen we weg gegaan zijn camping gevonden een eindje van de kust, en hier een heerlijke rustige vakantie gehad.

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7maas12-09-2008

lekker tot rust komen

een camping die direct gelegen is aan zee, en ook nog eens een zwembad, alleen jammer dat de animatie op de fransen is gericht. Verder zijn de plaatsen wel wat klein voor de trekkers maar verder best goed te doen

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7jansen24-08-2008

sávonds te druk, mooie ligging,

Mooie ligging, direct aan het strand. Schoon sanitair, tot 0.00 uur erg veel herrie van omliggende campings. Mobil homes erg hutje mutje.

Gereisd met familie in augustus 2008

1 tip over Vakantiepark Club Lou Village

• Henriette, 15-04-2012

Ga hiervandaan naar Carcassone. Daar moet je geweest zijn.

2 vragen over Vakantiepark Club Lou Village

• Nikki, 27-10-2017

Recencies 2017

Hoi Zijn er ook nog bezoekers in 2017 geweest? Zijn de plekken wel een beetje ruim minimaal 90m2?

• marloes, 19-12-2014

staanplaatsen en dorp

weet iemand hoeveel m2 de staanplaatsen zijn? wij hebben wel een plek van 90/100 m2 nodig

kan je vanuit de camping zo naar het dorp lopen?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan