Vakantiepark Club Lou Villagesterstersterster

Tonen op kaart

425 reviews over Vakantiepark Club Lou Village

• 4Ed11-08-2019

Tegenvallende camping, geen aanrader

We hadden deze camping geboekt op basis van de website van Lou Village met bijbehorende reviews. Deze camping was een enorme tegenvaller; heel veel mobilehomes die in particulier bezit zijn en daardoor geen camping sfeer. Hele kleine kampeerplaatsen, eigenlijk niet geschikt voor een caravan. Animatie is in het Frans, weinig Nederlandstalige pubers. Geen aanrader dus voor een Nederlands gezin met kinderen. Verder veel lawaai van naast gelegen campings. Zeer onvriendelijk personeel in het winkeltje

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Ed11-08-2019

Zeer kleine kampeerplaatsen

We hadden dit voor 2 weken geboekt maar we zijn na 3 dagen vertrokken. Hele kleine kampeerplaatsen, in de avond en nacht heel veel lawaai van naast gelegen camping, niet geschikt voor Nederlandse pubers! Erg teleurstellend

Gereisd in augustus 2019

• 10Schreursjes09-08-2019

Fantastisch!

Hele mooie sfeervolle camping! Schoon sanitair. Mooie plaatsen (vele met schaduw) Vriendelijk personeel. Avondprogramma van Top kwaliteit!!! Kinderen van alle leeftijden kunnen zich hier prima vermaken! Strand echt dichtbij en ook erg netjes. Centraal gelegen bij de leuke badplaatsen en dichtbij mooie steden.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Arnoud Schipper23-08-2018

Volgend jaar weer een fantastische vakantie

Zeer geslaagde vakantie op deze camping. Het mobil home was keurig met een nieuw terras en goede bedden. De zwembaden waren oké. De animatie was uitstekend. De receptie was vriendelijk en bij vragen werd het gelijk opgelost. Volgend jaar weer.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Monique07-08-2016

Mooie camping, maar Fransen onbeschoft volk

Mooie camping maar her personeel is te beroerd om een poging te wagen Engels of Nederlands te spreken! Op zo'n camping hoor je gewoon meerdere talen te spreken. In het zwembad is het voor de mannen tevens verboden om een zwemshort te dragen. Ligging is prima, aan het strand en stadje met treintje of op de fiets goed bereikbaar. Voor ons de laatste keer hier.

• 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8germ huizing25-06-2016

bij probleem met buurman prima begeleiding

Waardering voor de beveiliging. Jammer van de luide muziek van andere naast liggende campings

Gereisd in juni 2016

• 6Arjan27-07-2013

Niet weer helaas

In mijn jeugd 6 of 7 keer geweest met mijn ouders. Helaas is het niet meer wat het geweest is. Veel mobile-homes, toiletgebouw afgesloten, weinig nederlanders, slecht engels sprekend personeel.

Het strand is wel direct aan de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Rob02-07-2013

Perfecte camping voor Zee, Strand en Zon.

Vriendelijk personeel, dat er geklaagd word dat er veel Fransen zijn vind ik vreemd. We zijn toch in Frankrijk? Toiletten gedateerd maar worden perfect schoongehouden, 2 tot 3 maal per dag. Mooie zwembaden en het strand om de hoek, wat wil je nog meer. Voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 4Rob11-01-2013

teleurstelling

In mijn jeugd deze camping jaren bezocht en prima vakanties gehad. Het is in mijn ogen geen camping meer maar een mobielhome verzameling. Door de week is het merendeel van deze mobielhomes niet bezet. Het merendeel van de mobielhomes zijn eigendom van mensen die een plaats pachten voor een jaar. Ook de gemiddelde leeftijd is daar door zeer hoog. Nog maar enkele campeer plaatsen die klein zijn en weinig schaduw. Zeer weinig Nederlanders aanwezig, in de periode juli 4 a 5. Dit maakt het voor de jeugd niet aantrekkelijk.

• 4Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Gezin met kinderen (11-13)27-08-2012

Leuke franse camping

Leuke camping met redelijk ruime plaatsen. Het sanitair was verouderd, maar werd erg goed schoon gehouden. Erg staan inderdaad erg veel mobil homes op de camping, maar daar hebben wij geen last van gehad. Camping aan het strand was erg prettig! Er stonden zeer veel fransen op de camping waardoor onze kinderen niet veel aanspraak hadden, maar ze hebben zich erg goed vermaakt in het leuke zwembad met glijbanen. We waren vooraf wat sceptisch, mede door enkele onderstaande beoordelingen, maar het is ons 100% meegevallen. Wij vonden het een leuke camping.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

1 tip over Vakantiepark Club Lou Village

• Henriette, 15-04-2012

Ga hiervandaan naar Carcassone. Daar moet je geweest zijn.

2 vragen over Vakantiepark Club Lou Village

• Nikki, 27-10-2017

Recencies 2017

Hoi Zijn er ook nog bezoekers in 2017 geweest? Zijn de plekken wel een beetje ruim minimaal 90m2?

• marloes, 19-12-2014

staanplaatsen en dorp

weet iemand hoeveel m2 de staanplaatsen zijn? wij hebben wel een plek van 90/100 m2 nodig

kan je vanuit de camping zo naar het dorp lopen?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan