Vakantiepark Club Lou Village

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,8

38 reviews over Vakantiepark Club Lou Village in het Nederlands

Anders

Volgend jaar weer een fantastische vakantie

Arnoud Schipper
23-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Zeer geslaagde vakantie op deze camping. Het mobil home was keurig met een nieuw terras en goede bedden. De zwembaden waren oké. De animatie was uitstekend. De receptie was vriendelijk en bij vragen werd het gelijk opgelost. Volgend jaar weer.

Mooie camping, maar Fransen onbeschoft volk

Monique
7-8-2016
  • Onderkomen6

Mooie camping maar her personeel is te beroerd om een poging te wagen Engels of Nederlands te spreken! Op zo'n camping hoor je gewoon meerdere talen te spreken. In het zwembad is het voor de mannen tevens verboden om een zwemshort te dragen. Ligging is prima, aan het strand en stadje met treintje of op de fiets goed bereikbaar. Voor ons de laatste keer hier.

bij probleem met buurman prima begeleiding

germ huizing
25-6-2016

Waardering voor de beveiliging. Jammer van de luide muziek van andere naast liggende

campings

Niet weer helaas

Arjan
      27-7-2013
      • Activiteiten6

In mijn jeugd 6 of 7 keer geweest met mijn ouders. Helaas is het niet meer wat het geweest is. Veel mobile-homes, toiletgebouw afgesloten, weinig nederlanders, slecht engels sprekend personeel.

Het strand is wel direct aan de camping.

• Activiteiten6

Vriendelijk personeel, dat er geklaagd word dat er veel Fransen zijn vind ik vreemd. We zijn toch in Frankrijk?

Toiletten gedateerd maar worden perfect schoongehouden, 2 tot 3 maal per dag. Mooie zwembaden en het strand om de hoek, wat wil je nog meer.

Voor herhaling vatbaar.

teleurstelling

Rob
      11-1-2013
      • Onderkomen4

In mijn jeugd deze camping jaren bezocht en prima vakanties gehad.

Het is in mijn ogen geen camping meer maar een mobielhome verzameling.

Door de week is het merendeel van deze mobielhomes niet bezet. Het merendeel van de mobielhomes zijn eigendom van mensen die een plaats pachten voor een jaar. Ook de gemiddelde leeftijd is daar door zeer hoog.

Nog maar enkele campeer plaatsen die klein zijn en weinig schaduw.

Zeer weinig Nederlanders aanwezig, in de periode juli 4 a 5. Dit maakt het voor de jeugd niet aantrekkelijk.

Leuke franse camping

Gezin met kinderen (11-13)
      27-8-2012
      • Onderkomen7

Leuke camping met redelijk ruime plaatsen. Het sanitair was verouderd, maar werd erg goed schoon gehouden. Erg staan inderdaad erg veel mobil homes op de camping, maar daar hebben wij geen last van gehad.

Camping aan het strand was erg prettig!

Er stonden zeer veel fransen op de camping waardoor onze kinderen niet veel aanspraak hadden, maar ze hebben zich erg goed vermaakt in het leuke zwembad met glijbanen.

We waren vooraf wat sceptisch, mede door enkele onderstaande beoordelingen, maar het is ons 100% meegevallen. Wij vonden het een leuke camping.

hier komen wij nooit meer

wiersma
      3-6-2012
      • Activiteiten4

Club Lou Village is niet meer aan ons besteed, kleine plekken voor de caravan(eifelland 395), veel te veel mobilehomes, de gezelligheid van een caping is daardoor voor ons gevoel op de achtergrond gekomen.

De camping is te massaal en 's avonds lang veel lawaai.

Zwembad en de ligging bij het strand is wel erg mooi, alleen het zeewater was er erg koud, de kinderen wouden niet eens zwemmen.

Wij hadden voor 21 nachten besproken maar moesten na 17 nachten plotseling huiswaarts i.v.m. moeder naar zieken huis, dit alles uitgelegd bij de receptie en was geen probleem om eerder weg te gaan en ze zouden de resterende nachten terugstorten (€ 250,00)als we even een email zouden sturen, na menige emails nog nooit meer wat van hen gehoord, terwijl je een email stuurd om te boeken/vragen dan wordt er wel gereageerd.......

Kortom een vakantie waar we zo naar uitzagen is voor ons niet uitgekomen, wij komen niet weer naar Club Lou Village.

Camping aan het strand

Henriette
      15-4-2012
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

De camping was netjes, had veel bomen voor beschutting. Het zwembad was klein, maar de camping heeft een eigen strand. En wat is er lekkerder dan zo de zee in lopen. Het sanitair was schoon, de winkels waren goed voorzien van alles.

Pal aan zee en bruisend leuk

Driebergs gezin
      27-7-2011
      • Activiteiten10
      • Onderkomen8

Club Lou Village is een fantastische camping als je met 2 kinderen van 10 en 11 jaar een afwisselende bestemming zoekt. Direct aan zee, veel animatie van hele goede kwaliteit. Echt een vakantiebestemming om langer te vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club Lou Village in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club Lou Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.