Appartement Alizea Beach

Tonen op kaart

39 reviews over Appartement Alizea Beach

• 5petra04-08-2016

nooit meer

veel te kleine slaapkamer met klein 2 persoonsbed, te kort. Geen ventilator of airco aanwezig bij temperaturen van 33 graden niet prettig slapen. Geen WIFI, alleen beneden in de receptie die 's avonds gesloten is dus buiten lekgeprikt worden om je mail binnen te halen, bij veel mensen tegelijk erg trage verbinding. Zwembad klein en te weinig ligbedden, waar mensen hele dag bedden bezet houden met hun handdoekje, Op strand geen strand tent aanwezig. Wel strandwacht die geregeld iets omroept maar dan wel alleen in het frans :-( .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Ria Haakma25-06-2016

Direct aan ruim strand.

Appartement redelijk, douche klein. Groot balkon met uitzicht op zee. Paar kleine winkeltjes in de naaste omgeving. Bushalte voor de deur. Voor € 0,50 kan je al naar Béziers, leuke stad, mooie Kathedraal.

Alleen gereisd in mei 2016

• 9Liesa04-09-2015

Helemaal geweldig

Ruim appartement, heerlijk rustig, alles was goed onderhouden. WiFi was zelfs goed beschikbaar. Prachtige omgeving

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Frank19-09-2014

Leuk appartement op mooie lokatie

Alizea Beach staat op een mooie locatie met diverse winkeltje en restaurants op loop afstand. Het echte centrum is op 3 km maar de boulevard op 1,5 km. De appartementen zijn functioneel ingericht. De slaapkamer en de badkamer zijn niet groot maar wel goed bruikbaar en praktisch. Het overdekte terras van het appartement is groot en heeft goed tuinmeubilair. De vaatwasser is een uitkomst maar dat geldt ook voor je eigen parkeerplaats. Wifi is er alleen bij de receptie en die gaat s 'avonds dicht , de wifi blijft wel aan ;-) De ligging top inclusief het bijbehorende uitzicht. Het zwembad werd netjes bijgehouden en er was altijd plek op de ligstoelen. Kortom een locatie waar we zeker een keer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Naro14-09-2011

Heerlijk appartement pal aan het strand

Wij zijn hier in sept 2011 geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi 3 kamer appartement met een super groot balkon en uitzicht op zee. iid de stoelen op het balkon hadden beter gekund. De slaapkamer is aan de kleine kant, maar als je slaapt merk je daar niets van. We hebben heerlijk gegeten in Valras Plage. Je loopt zo naar het strand en naar het centrum is ong een half uurtje, maar dat staat ook in de brochure. (je kan evt fietsen meenemen en die op het balkon zetten!!!) Wij hebben het nogmaals SUPER gehad en de kans dat wij hier nog eens heen gaan is heel groot!!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9mavero_127-05-2011

zeer goede apartementen

we hebben een heel goede vakantie gehad .de receptie was vlot meertalig en vriendelijk(heel vriendelijk zelfs).Het apartement was redelijk goed uitgerust,gebruiksvriendelijk en proper.Op twee weken slechts 1 keer last gehad van nachtlawaai.We overwegen om in deze residentie een apartement te kopen,zo goed is het ons bevallen.Ideaal qua ligging,priveparking is mooi meegenomen.Tv en pcruimte is om 18.00 u gesloten wat wel spijtig is.volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd met partner in september 2010

• 9van buggenhout11-10-2010

aanrader

Gereisd met partner in september 2010

• 9Symoens Marc06-08-2010

Fantastische plek

We zijn er vorige maand geweest. Heel goed weer. Ongeveer 50 m van strand. Strand is er niet druk, altijd formidabele plaatsen en dit halverwege juli. Omdat we een appartement van 6 personen huurden, kregen we er een garage bij. Het appartement was goed onderhouden en volledig ingericht. In de nabijheid kunnen winkelen. Rustig gelegen. Geen lawaai noch overlast. Te voet naar centrum geweest. Ongeveer 40 min. wandelen langs dijk. Plaats om naar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Tessa31-07-2010

De moeite waard!

Een appartement in de residentie Alizea beach is echt een aanrader! Zeer kind vriendlijk, mooi inrichting en rechtstreeks op het strand. We hebben een groot appartement gekregen voor 4 personen en het was geweldig, vriendlijk onthaal ( ook in het Nederlands ). Het zwembad was proper maar een beetje te klein voor de vele appartementen! Dit werd goedgemaakt omdat je rechtsstreeks van de residentie naar het strand kon, dit was zeer goed onderhouden en was veilig voor kinderen. Wij gaan ZEKER terug !

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Isabelle23-07-2010

Rust en vooral geschikt voor gezinnen met kinderen

Appartement: - heel ruim - modern ingericht - afhankelijk van de eigenaar voorzien met microgolfoven en afwasmachine - kleine badkamer (zeker met twee grote dochters, maar dat is dan een kwestie van afspreken) - alle appartementen hebben een ruim terras - weinig kapstokken aanwezig

Ligging: Het is 35 min wandelen naar het centrum van Valras Plage. Er rijden toeristentreintjes van het centrum naar het appartementgebouw en omgekeerd voor 2€/persoon per rit (3€/persoon heen én terug). Het laatste treintje vertrekt om 24.00u. Valras Plage is gezellig wat betreft restaurantjes, maar heel toeristisch (met de bijhorende souvenierwinkeltjes). Om te winkelen is het aangeraden de auto te nemen en één van de omliggende steden te bezoeken. Samengevat is de ligging ideaal voor mensen die graag 's avonds nog iets gaan eten of gaan wandelen, maar 's nachts geen last willen hebben van nachtlawaai.

Zwembad: - proper - steeds redder aanwezig (waarschijnlijk alleen in hoogseizoen)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

0 tips over Appartement Alizea Beach

1 vraag over Appartement Alizea Beach

• theo, 28-12-2014

uitzicht/zeezicht.

Kan iemand mij vertellen of alle app. zeezicht hebben?

Via de aanbieders word ik niet veel wijzer.

Appartement Alizea Beach info

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Magnetron, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen, Waterskiën, Zeilen