Camping La Corconne

Camping La Corconne
7,9

1 review over Camping La Corconne in het Nederlands

Gezellige camping in een geweldige omgeving

Robert van der Weerden
23-8-2009

La Corconne is een rustige camping met ca 30 mooie grote plaatsen, gelegen aan een rivier waar je heerlijk kan zwemmen in prachtig schoon water. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijke mensen (Nederlands/engels). Je kunt er ook heerlijk eten en er is een winkeltje aanwezig waar je elke dag je brood kan bestellen en andere producten kopen.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 23 2009 01:16:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Corconne in Valleraugue (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Corconne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.