Camping La Corconne

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Valleraugue (Gard)

7.9Goed

15 reviews over Camping La Corconne

• 2017
    10Vaste klant07-02-2017

mooiste camping ever

Het er erg gezelling, veel mensen komen opnieuw omdat het te leuk is!!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Tim01-09-2015

Familiecamping, zwemparadijs voor kinderen

La Corconne is een familiecamping. Kinderen kunnen er naar hartelust spelen en zich uitleven. Rust- en comfortzoekers zijn er niet op hun plaats. Wij hadden vrij laat geboekt en hadden bij toeval nog een plaats vrij (weliswaar dichtbij het sanitaire blok dus veel inkijk en wel wat rumoerig 's avonds). De magneet van deze camping is ongetwijfeld de ligging aan de rivier de Hérault. Door een dam is er een zwemstrook van +/- 300m. Je kan er ook spectaculaire duiksprongen maken van de rotsen. De camping heeft veel schaduw. De eigenaars zijn aangename mensen. Ze koken enkele avonden waarop je kan inschrijven (pizza, paela, bbq, ...).Het petanque tornooi was sfeervol en memorabel. In de buurt kan je mooie, weliswaar vrij zware, wandelingen maken met fabuleuze uitzichten op de prachtige streek. Ook met de racefiets of mountainbike (downhill Mont Aigoual !) zal je je hier niet vervelen. Bezoekjes aan de sprookjestuin van Sambuc en het stadje Sauve zijn de moeite.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 6xxxxx15-07-2010

Mooie camping maar toch ook veel nadelen

Hele vriendelijke eigenaar (Ned/Engels), mooie campingplaatsen maar algemene netheid en staat van onderhoud laat de wensen over. Begin juli werkten er slechts 2 douches helemaal aan de ingang van de camping, ook de toiletten waren niet echt proper. De staanplaatsen mogen gerust ook eens opgeruimd worden (overal klein rommel van vorige kampeerders). Eind juni - begin juli nog geen brood te verkrijgen op de camping. Wel een kleine en leuke eettent vanaf 1 juli waar je over de middag lekker kon eten. Al bij al een leuke plek om naartoe te gaan.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

1 tip over Camping La Corconne

• Ina van Wingaarden, 21-01-2015

Sanitair is laat wel eens te wensen over maar het wordt goed schoon gehouden. Inderdaad is er wel eens geen warm water, zeg het tegen Nol en hij zet nieuwe gasflessen neer! Geniet van de mooie ligging en de mooie natuur en je hebt er een wereld camping aan!!!!!

0 vragen over Camping La Corconne

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50