Camping La Corconne

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Valleraugue (Gard)

7.9Goed

• 6.5Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

15 reviews over Camping La Corconne

• 9PJJ13-08-2015

Heerlijke plek en no nonsens camping

Was opnieuw weer heerlijk bij Peg en Nol. Relaxte sfeer en heerlijk gekampeerd. Pizza's weer top en ook het andere eten prima. Gewoon kamperen zonder allerlei gedoe er om heen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9Steenvoorde22-08-2013

Magische plek!

Wij komen al jaren op deze camping en veel van onze vrienden ook. De ligging is prachtig, langs de L'herlault (heerlijk zwemwater) en de plekken zijn over het algemeen ruim en schaduwrijk. Het klimaat is er gunstig en in het voor- en najaar is het ook heerlijk toeven hier - en lekker rustig. In het hoogseizoen (juli - augustus) is de camping meestal volgeboekt, dus (op tijd) reserveren is noodzakelijk. Zelfs als de camping helemaal vol is, voelt het niet druk. Het sanitair is simpel en wordt het hoogseizoen dagelijks gereinigd. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Het winkeltje is alleen in het hoogseizoen open en tijdens deze periode worden er ook pizza's (op do en zo) verkocht en op woensdag een maaltijd met aansluitend live muziek in de tunel. Ook is er een kleine snackbar op het terrein, gerund door een Parijzenaar en zijn familie. Verwacht van La Corconne geen strak georganiseerde camping met animatie, maar een mooie plek waar je heerlijk kan ontspannen voor niet te veel geld.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Nora31-08-2011

Mooi aan een beek, veel schaduw en hippiestijl!

Wat een schattige camping! We zaten in een huisje en het was niet heel luxe maar dat was ook niet nodig! Het ligt aan een beekje waar je heerlijk in kan zwemmen en in de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes en schattige plaatsjes om te bezoeken. De huisjes zijn wel toe aan wat opknapwerk, maar het is er heerlijk vertoeven. Op de camping is veel schaduw en er zijn ruime tent plekken. Ook is er een speeltuin voor de kids en de pizza's van Nol zijn heerlijk. De eigenaren van de camping zijn echt heel erg vriendelijk!

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

1 tip over Camping La Corconne

• Ina van Wingaarden, 21-01-2015

Sanitair is laat wel eens te wensen over maar het wordt goed schoon gehouden. Inderdaad is er wel eens geen warm water, zeg het tegen Nol en hij zet nieuwe gasflessen neer! Geniet van de mooie ligging en de mooie natuur en je hebt er een wereld camping aan!!!!!

0 vragen over Camping La Corconne

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50