Camping Lou Vincen

Camping Lou Vincen
8,4

78 reviews over Camping Lou Vincen in het Nederlands

tres bon accueil toujours a l'ecoute des clients

deregnaucourt daniel
30-7-2018

mobil home très propre et spacieux

Bon séjour

Hamonic liliane
29-7-2018

Accueil toujours aussi agréable

Camping ombragé avec de beaux emplacements mais attention à l'entretien des arbres qui commence à perdre leurs branches

Quel bonheur !

De Wandelaer
18-7-2018

Calme, propre,un accueil formidable et chaleureux. Très bonne ambiance entre campeurs. Restauration impeccable à très bon prix. Gens du village très chaleureux. Proche de nombreux sites touristiques. Bungalows impeccables. Sanitaires un peu anciens mais très propres. Que du bonheur!

Gewoon super

Ron Stolk
27-10-2017

Een kleine gemoedelijke camping waar zelfs aan de kleintjes gedacht is d.m.v een kleine speelplaats en een zwembad waar we gezien het jaargetijde geen gebruik van gemaakt hebben maar t zag er zeer schoon uit. Het Sanitair is wel wat gedateerd maar schoon en lekker warm water. De eigenaressen Helene en Myriam doen hun best en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook brood kun je bij de receptie bestellen maar in t dorp is ook een supermarkt aanwezig. De rustige staanplaatsen zijn ruim, vlak en stroom en water aanwezig met een aantal schaduw rijke plaatsen. Deze camping is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan oa. Avignon en Nimes en Beaux .

Van ons krijgen ze een dikke 8 en wij komen zeker nog eens terug.

Ala Bonneheure

Een prima camping waar je zeker terugkomt

Tom en Hanneke
21-10-2017

Al jaren hier in de buurt gekampeerd en nu pas ontdekt.

Aanvankelijk voor een week, maar het werden 6 weken! Fijne camping, erg aardige dames van de receptie die niets teveel is. Het klopt dat het sanitair gedateerd is maar het wordt wel elke dag minstens 1 x schoongemaakt.

Veel uitstapjes mogelijk en er kan ook veel gefietst worden.

In de nacht is de uil het enige wat je hoort.

Een aanrader voor mensen die in het voor of najaar in Zuid-Frankrijk willen zijn; een heerlijk klimaat. Vandaag 21 oktober is het nog 25 gr!

Prima WIFI voor 12 euro per week.

ALLEZ Y TOUS !!

MARYLINE
4-10-2017

Très bon accueil chaleureux. Merci Hélène et Myriam pour votre accueil et votre gentillesse. Camping très agréable. Propreté irréprochable.

Que du bonheur.

Wij komen terug als het sanitair is vernieuwd

Madeleine
1-10-2017

Super, super vriendelijke eigenaresse. Mooie en ruime plaatsen. Het sanitair is echter echt niet meer van deze tijd.

Rustige camping, gemoedelijke sfeer

Edwin
24-9-2017

Kleine camping aan de Rhone dijk met plaatsen als Nimes, Avignon, Arles etc. op korte afstand. Ruime plaatsen met water aan- en afvoer en super vriendelijke campingbeheerders. Werkelijk niets is ze te veel. 's Morgens stokbroodjes afhalen die je de dag ervoor hebt besteld. Sanitairblok is geschakeld met douche-, was- en afwasmogelijkheden. Toiletten zijn verouderd, worden goed schoon gehouden maar het viel me op dat er veel spinnenwebben hingen in de douches, een kleine moeite om dat weg te halen. Voor mij neemt de camping in kwaliteit toe als het gehele sanitairblok wordt vernieuwd. Klein zwembad met een paar stoelen, was voldoende voor de tijd dat wij er waren. Verder zeer tevreden over ons verblijf. Met regelmaat blusvliegtuigen laag over/langs de camping. Kleine supermarkt in Vallabrègues maar geen pinautomaat in de buurt. Prima fietsmogelijkheden, op 90 km wegen, kleinere wegen en soms op aparte fietspaden die volgens mij recent zijn aangelegd.

Super !!!

Mensior Alain
10-9-2017

Nous avons une fois de plus passé de très belles vacances dans ce camping formidable où règne la gentillesse, la convivialité avec un esprit familial.

Situé à proximité des plus beaux endroits de la Provence et pas très loin des plages de Camargue ce camping est tenu par Hélène et Myriam, deux jolies jeunes dames super sympa qui font le maximum pour vous rendre service avec leurs sourires aux lèvres ainsi que les habitants du village pour qui nous avons un très grand respect et une sincère amitié !

Je vous conseille ce camping pour vos prochaines vacances !!!

Encore merci à vous pour ces bons moments en votre compagnie.

Sejour trés agreable

Deregnaucourt Daniel
31-8-2017

accueil très agréable et très chaleureux en compagnie de Myriam et Hélène ainsi que leurs maris camping convivial rien a reprocher mobil home très propre réservation déjà faite pour 2018.Piscine super ,snack impeccable;

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Vincen in Vallabrègues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Vincen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lou Vincen scoort een 8.4 uit 10 op basis van 78 reviews.