Camping Lou Vincen

35 reviews over Camping Lou Vincen in het Nederlands

Gewoon super

Ron Stolk
27-10-2017

Een kleine gemoedelijke camping waar zelfs aan de kleintjes gedacht is d.m.v een kleine speelplaats en een zwembad waar we gezien het jaargetijde geen gebruik van gemaakt hebben maar t zag er zeer schoon uit. Het Sanitair is wel wat gedateerd maar schoon en lekker warm water. De eigenaressen Helene en Myriam doen hun best en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook brood kun je bij de receptie bestellen maar in t dorp is ook een supermarkt aanwezig. De rustige staanplaatsen zijn ruim, vlak en stroom en water aanwezig met een aantal schaduw rijke plaatsen. Deze camping is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan oa. Avignon en Nimes en Beaux .

Van ons krijgen ze een dikke 8 en wij komen zeker nog eens terug.

Ala Bonneheure

Een prima camping waar je zeker terugkomt

Tom en Hanneke
21-10-2017

Al jaren hier in de buurt gekampeerd en nu pas ontdekt.

Aanvankelijk voor een week, maar het werden 6 weken! Fijne camping, erg aardige dames van de receptie die niets teveel is. Het klopt dat het sanitair gedateerd is maar het wordt wel elke dag minstens 1 x schoongemaakt.

Veel uitstapjes mogelijk en er kan ook veel gefietst worden.

In de nacht is de uil het enige wat je hoort.

Een aanrader voor mensen die in het voor of najaar in Zuid-Frankrijk willen zijn; een heerlijk klimaat. Vandaag 21 oktober is het nog 25 gr!

Prima WIFI voor 12 euro per week.

Wij komen terug als het sanitair is vernieuwd

Madeleine
1-10-2017

Super, super vriendelijke eigenaresse. Mooie en ruime plaatsen. Het sanitair is echter echt niet meer van deze tijd.

Rustige camping, gemoedelijke sfeer

Edwin
24-9-2017

Kleine camping aan de Rhone dijk met plaatsen als Nimes, Avignon, Arles etc. op korte afstand. Ruime plaatsen met water aan- en afvoer en super vriendelijke campingbeheerders. Werkelijk niets is ze te veel. 's Morgens stokbroodjes afhalen die je de dag ervoor hebt besteld. Sanitairblok is geschakeld met douche-, was- en afwasmogelijkheden. Toiletten zijn verouderd, worden goed schoon gehouden maar het viel me op dat er veel spinnenwebben hingen in de douches, een kleine moeite om dat weg te halen. Voor mij neemt de camping in kwaliteit toe als het gehele sanitairblok wordt vernieuwd. Klein zwembad met een paar stoelen, was voldoende voor de tijd dat wij er waren. Verder zeer tevreden over ons verblijf. Met regelmaat blusvliegtuigen laag over/langs de camping. Kleine supermarkt in Vallabrègues maar geen pinautomaat in de buurt. Prima fietsmogelijkheden, op 90 km wegen, kleinere wegen en soms op aparte fietspaden die volgens mij recent zijn aangelegd.

Heerlijke vakantie gehad, gemoedelijke sfeer.

Joke Beek
5-8-2017

Eenvoudige camping met zwembadje waar je niet buiten kan als het warm is. Wat handig is om te weten dat er op onregelmatige tijden blusvliegtuigen tijdens oefeningen vlak naast de camping vliegen. Als je dat de eerste keer meemaakt, schrik je je wezenloos. Daarna is het alleen nog een sport om ze op de foto te krijgen, aangezien je altijd te laat bent.

4 semaines Lou Vincen

Families Pol en Nijstad
13-7-2017

Perfecte camping met bijzonder vriendelijke leiding door en van Hélène en Myriam.

Restauratie niet open in deze periode

Heerlijk ontspannen vertoeven.

Johan
4-7-2017

Onze eerste kennismaking met deze camping is al 30 jaar geleden. Tegenwoordig "wonen" we hier de hele zomer.

Een heerlijke, rustige camping. Het sanitair is wat verouderd (nostalgisch) maar voldoet prima. De plaatsen zijn ruim en voorzien van water, elektra en een afvoer. Een niet al te groot zwembad, wat altijd goed wordt verzorgd. In Vallabrègues zijn voldoende mogelijkheden om je eerste levensbehoeften te kopen. Het ligt centraal voor allerlei bezoeken in de omgeving.

En nu met Hélène en Myriam is het helemaal voortreffelijk. Vernieuwde receptie en de mobile homes zijn voorzien van airco. Niets is hun teveel. We "wonen" hier niet voor niets 3 maanden.

Prachtig

Walter en Veerle
2-7-2017

De ontvangst door Helene was supervriendelijk. Als je een vraag had dan was voor beide dames niets te veel en maakte ze enorm veel tijd voor jou. Zo horen een camping en zijn uitbaters te zijn. Mooi zwembad en de sanitaire blok was zeker ook ok. Als je op enorm veel luxe gesteld bent, dan moet je hier niet zijn, maar voor ons was het fantastisch. De mensen die hier naartoe komen zijn op rust uit en de contacten die we daar mee hadden waren ook dik in orde. Je merkt dat in zulke kleine dorpjes het personeel echt wel veel vriendelijker is dan in de toeristische oorden. In het dorpje is een restaurantje waarvan Helene ook eigenares is. Hier hebben we 15 euro een hele lekkere driegangen menu voorgeschoteld gekregen. Het winkeltje in het dorpje is enorm proper en mooi georganiseerd. Ook hier is het personeel enorm vriendelijk. Superleuk verblijf gehad.

Kleine camping relaxte sfeer

klm-ster
1-7-2017

Het is een kleine gemoedelijke camping. Sanitair is oubollig maar schoon. Kampeerplaatsen zijn groot en per twee voorzien van stroom en water. Met afscheidingen ertussen. Zwembad wordt keurig onderhouden. De beheerders Myriam en Helene zijn hele prettige dames die je met alles helpen. Wij moesten naar de dierenarts met de hond en de dames hebben alles tot en met de afspraak voor ons geregeld. Voor honden is dit ook een fijne camping De wandel-en fietsmogelijkheden in de nabijheid van de camping zijn legio. de Rhône stroomt langs de camping. Veel vogels en cicaden. 's Nachts wel de vuilnisbak binnengehaald vanwege de brutale zwerfkatten. Dit was de eerste keer dat wij hier verbleven, maar zeer zeker niet de laatste keer. En dat er mensen zijn die hier al tientallen jaren komen zegt natuurlijk ook een heleboel over deze camping!

Heerlijk, rustige camping.

Frans
24-6-2017

Camping ligt aan de rand van het dorp tegen de Rhonedijk en wordt geleid door de dames Helene en Myriam. Zij doen er alles aan om het je naar de zin te maken, zijn uiterst sympathiek en hulpvaardig. De relatief goedkope camping heeft grote plaatsen met zon en schaduw en is opvallend rustig maar daar zal het grote aantal pensionado's debet aan zijn.Klein, schoon zwembad.Het sanitair is sterk verouderd maar schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Vincen in Vallabrègues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Vincen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.