We hebben een aantal aanbieders voor Vallabrègues voor je op een rij gezet:

vakantie Vallabrègues

We hebben een aantal aanbieders voor Vallabrègues voor je op een rij gezet:

Reviews over Vallabrègues

Gemoedelijk dorp met veel festiviteiten in juni

klm-ster
    1-7-2017

Om de hoek van de camping Lou Vincen ligt het kleine dorpje Vallabreques. Er worden veel festiviteiten georganiseerd, maar daar heb je op de camping geen last van. Er is een klein supermarktje, bakker, slager. Voor de grote boodschappen zijn er in de omgeving veel grote supermarkten. Aan het dorpsplein zijn twee cafe's gevestigd waar je kunt eten en drinken.

Gereisd Met partner in juni 2017

Klein, typisch provencaal dorpje aan de Rhone in de Nîmes

J&J de Wolf
    25-7-2007

Klein, typisch provencaal dorpje aan de Rhone in de driehoek Avignon, Nîmes en Arles, op berijdbare afstand van Montpellier, de Gard, de Provence, Alpilles, Marseille, Middelandse Zee, etc.etc. Supermarktje, bakkertje, Tabac en 2 café-restaurants, camping Lou Vincen en...de Arena in het dorpje. In juni plaatselijke festiviteiten in Vallabrègues en nabij gelegen Tarascon-Beaucaire. Prima uitvalplaats om de wijde omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Vallabrègues scoort een 9,6 uit 10, op basis van 21 reviews