Géén boekingskosten

Parc Le Duc

Vakantiepark
FrankrijkLanguedoc - RoussillonVacquières

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Parc Le Duc voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 69 reviews

• 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Wouter28-09-2022

Mooi park

Mooi park! Accommodaties veelal van Nederlandse eigenaren. Mooi zwembad en een goed restaurant. Schitterend en rustig gelegen tussen de wijngaarden van de Languedoc, maar toch de middellandse zee; mooie steden en de Cevennen binnen handbereik. In september alle rust, maar in het hoogseizoen lekker druk en is er animatie.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6Huren in mei20-05-2022

Meivakantie 2022

Nederlands Parc met een gesloten zwembad in de meivakantie. Volgend jaar Argeles sur mer!

• 6Hier niet zijn in de zomer24-08-2021

Niet prettig

Er is een groep die behoorlijk aanwezig is.Waarschijnlijk eigenaren.Hier moet je niet zijn als je rust zoekt in de zomer.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Wiersma20-02-2021

Leuk park, leuke caravans, well aardige verhuurder

Perfect, schoon, flesje wijn stond klaar, frisse bedden, sleutel lag in kluisje👍

Beheer was gesloten, dus maar goed ook

• 2Eetgelegenheden
  • 6Meiboom16-09-2020

Redelijk

Goed huisje, mooi terras, huisje was alleen niet schoon. Leuk park, wel behoorlijk gedateerd.. Oude stacaravans, kapotte wegen, en veel feestgangers met een hoop lawaai. We hebben een fijne vakantie gehad, omgeving is prachtig, mooie stranden en leuke restaurantjes bezocht, ondanks corona voelden we ons er veilig. We hebben ons laten vertellen dat er veel oudere eigenaren zijn die de boel niet allemaal even goed onderhouden, dat is jammer want de plek is byzonder en heeft absoluut potentie.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 10Familie Louman01-09-2020

Geweldig!

Wat een heerlijkheid! We hebben genoten van de rust, ruimte én gezelligheid die te vinden was op Parc Le Duc! We mochten onze vakantie vieren in huisje 286, wat echt super was uitgerust en heerlijk gelegen in een wat rustiger gedeelte van het park. Alles is ruim opgezet, maar toch binnen handbereik. Vriendelijk personeel bij receptie, restaurant en zwembad. Aanrader voor als je een gezellige vakantie wilt voor de kinderen die vriendjes om zich heen zoeken, maar tegelijkertijd ook rustig de dag wilt kunnen besteden zonder hutje mutje op andere parkgangers te zitten!

• 8Activiteiten
  • 9M. Lems30-08-2020

Super relaxt, qanrader!

Rustig gelegen, ruim opgezet park. Grote kavels met stacaravan of stenen bungalow. Van moderne onderkomens met alle luxe als airco, afwas- en wasmachine tot simpele en soms gedateerde onderkomens: you get what you pay for! Simpel zwembad met separaat mini-badje voor kleine kinderen en een groot bad voor een frisse duik (verwacht geen glijbanen, duikplanken e.d.), toezicht aanwezig, ook een tennisbaan en mini speeltuintje. Restaurant met eenvoudige kaart en mogelijkheid tot afhalen (beperkt) voor een hapje of drankje. Zeer veilige omgeving voor kinderen. In het hoogseizoen is er animatie, wederom: verwacht geen spectaculaire shows of volledige dagbesteding, maar simpel: 2 uurtjes knutselen, voetbalpartijtje, ruilspel, bingo, etc). Supermarkt, tankstation, winkels (bakker, apotheek) op nog geen 10 minuten rijden. Stranden, leuke plekjes langs de rivier, grote winkelcentra, dorpjes met marktjes, kanoën, klimpark op 30-40 minuten rijden.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Wezenberg18-10-2019

Wij niet meer

De eigenaren zijn inderdaad erg aanwezig. Wij hadden een huisje gehuurd wat tussen huisjes van eigenaren zat. Deze zaten tot in de late uurtjes bij elkaar te drinken, gitaar te spelen, of soms harde muziek aan, erg op zichzelf gericht.

Zo ook bij het zwembad en restaurant, de beste( schaduwplekken zijn vanaf de vroege uurtjes al gereserveerd, wij mochten in de volle zon zitten.

Het geeft een gevoel van niet welkom zijn. We zijn eenmaal bij de receptie geweest, verder hebben we het beheer nooit gezien. Kinderen die s,avonds met veel lawaai door het park trekken en stenen gooien op de glijbaan en niemand die ingrijpt.

Veel oude huisjes uit de jaren 70. Het viel ons zwaar tegen.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Menno12-10-2019

Was een heerlijke vakantie en goed verblijf

Er zijn veel mooie dingen te zien binnen redelijke afstand, zowel natuur als cultuur. Ook heerlijk om een dag in het park te blijven. Neem genoeg mee om te doen, spellen, boeken, speelgoed voor in het zwembad, etc.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden