Vakantiepark Parc Le Duc

Willem en Sonja
17-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heerlijk rustig gelegen park, zeer goed verzorgd en compleet huisje (250).

Prima restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening.

Fijn. Toezicht en meer voorzieningen zijn een must

Bianca Redmond
31-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Het is erg mooi gelegen. Veel groen en veel ruimte tussen de huisjes. Fijn dat Nederlanders het beheren, als er dan iets is, vormt de taal geen barriere. De receptie is wel beperkt geopend maar problemen worden direct en vakkundig opgelost. In de directe omgeving is ontzettend veel leuks te doen!

Minder fijn waren de belachelijk hoge kosten voor een lakenpakket a 16 euro per persoon. Dat kan echt niet. Er zijn wasmachines voor algemeen gebruik maar schoon werd je was er niet van. De openbare toiletten/douches bij t restaurant waren smerig. Hou het schoon! Tip: bij de Intermarche is een wasserette. Wachttijden op bestelde eten inderdaad enorm lang. Restaurant ook niet zo proper. Zwembad eenvoudig en vol. Te weinig parasols en hanďdoekje leggen. Vaste kliek was erg luid aanwezig. Ongebegrijpelijk want daar zitten toch ook mensen bij die graag hun huisje willen verhuren? Ga als 1e toezicht op overlast invoeren. Je komt ook voor rust!

Een heerlijk park en een mooie omgeving!

Oussies
18-8-2018
  • Onderkomen7

We zijn net terug van een heerlijke vakantie op Parc Le Duc! We hebben genoten van het weer, de prachtige omgeving en het park. De huisjes zijn wat gedateerd, maar verder prima. Het zwembad en het restaurant zijn ook super. Kortom, een leuk en gezellig park!

Voordelen:

-iedere morgen vers brood van de bakker aan de deur.

-veel Nederlandse kinderen, dus leuk als je kinderen hebt.

-behulpzame receptie.

-prachtige omgeving met mooie steden en natuur.

-lekker eten in het restaurant en Judith is erg vriendelijk in de bediening!

-dichtbij het strand en de rivier L`herault (erg mooi per kano of om te zwemmen.

Nadelen:

-lange wachttijden in het restaurant ivm te weinig personeel.

-wat ik al las op Zoover over "de vaste kliek" is helaas bevestigd. Ze worden voorgetrokken in het restaurant (sneller geholpen) en zitten met hele groepen bij elkaar. Er was zelfs een oudere meneer, van de vaste kliek, die een bed opeiste van ons bij het zwembad.

Theo Groen
16-8-2018
  • Onderkomen7

Geweldige vakantie gehad op parcleduc wij zaten in chalet 174 en was prima

Omdat je buiten leeft is de veranda zeker een meerwaarde het parc is rustig en zeker niet lawaaierig zoals anderen zeggen maar dat zal Mischien ook aan de tijd liggen wanneer je hier bent .

Wel is er een ons kent ons sfeertje onder de eigenaren maar verders een mooi parc

Eenmalig

Anne Veldman
3-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Mooi huisje, alles compleet zelfs airco en vaatwasser.

Mooie omgeving, stranden, de Herault.

Maar wifi onbetrouwbaar, eigenaren houden ligbedden bezet, en er zijn ook veel Fransen die op het park zwemmen, zwembad is saai, weinig zonwering, en in de avond zorgen vaste eigenaren voor veel kabaal.

Volgens onze buren is dat alleen in de zomer zo.

Het merendeel is wel behoorlijk verouderd.

In het zwembad is toezicht, in het park niet.

Wel is er animatie voor jonge kinderen, onze kids vonden dit erg leuk.

Wij zelf hadden er wat meer van verwacht, met name door het publiek of eigenaren die er vertoeven, die zijn op an zachts uitgedrukt nog al aanwezig

Nooit meer

Thomas Straver
1-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Een paar mooie huisjes, verder oude caravans uit de jaren 70

We dachten een natuurpark te vinden, maar het een een parc van asiocale eigenaren die klitten, handdoekje leggen in het zwembad en hun schreeuwende kinderen met gettoblasters al vloekend over het park laten zwerven, terwijl ze zelf in de avond dronken bij de buren zitten.

Het beheer van dit park is totaal onzichtbaar.

Het zwembad is mooi, maar geen schaduwplekken genoeg.

Het restaurant is ongezellig, en je moet er een dik uur wachten voor je pizza klaar is.

We hadden een mooi,schoon verzorgt huisje met airco, maar eens maar nooit weer

Héérlijk!

Petra
28-7-2018
  • Onderkomen10

Een heerlijk rustig park om gezellig met elkaar te zijn. We hadden huisje 250 gehuurd. Werkelijk alles was bij de hand. Een vaatwasser, vriezer, wasmachine wat toch erg gemakkelijk is. Zelfs bv. waspoeder en boterham zakjes en koel elelementen, familie spelletjes en buitenspel atributen lagen er om te gebruiken! Het zwembad was heerlijk en alles keurig verzorgd. Pizza's waren ook lekker voor een normale prijs. In de buurt hebben we een markt bezocht en kano gevaren op de le Herault. Verder zijn er genoeg mogelijkheden om leuke stadjes te bezoeken. Ik en mijn zonen van 19 en 21 hebben genoten!

Redelijk park

Arjen
21-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Parc le Duc ligt midden tussen de wijnranken en redelijk ver van enig atractie of winkel. Dit is minimaal 30 minuten rijden. Het park bestaat voor 99% uit nederlandse gasten. Alle accommodaties zijn prive bezit en dat maakt wel dat er een vaste kliek aanwezig is i.c.m. een ons kent ons sfeertje. Hier moet je van houden......

Het is rustig op het park, zowel overdag als s avonds. Twee keer per week is er een avondprogramma. Bijzonder is dat wel dat veel fransen uit de omgeving gebruik komen maken van het restaurant / bar én het zwembad. Hierdoor is het extra druk wat ten koste gaat van de eigen gasten. Ook wordt er op gezette tijden zwemles gegeven waardoor een gedeelte van het bad is afgezet. Wifi op het park is prima. Dat moet wel want met je gsm heb je geen bereik. 😁

Elke ochtend komt de bakker op het park. Receptie is alleen op ma tm vr geopend van 9.30 tot 12.30 uur. Dit is wel een beetje erg mager.

Prachtig vernieuwd.

oud, maar niet verpauperd. Bovendien veel vernieuw
2-4-2018
  • Onderkomen8

😍Parc is aardig vernieuwd de laatste jaren. Restaurant /Pizzeria nieuw beheer vanaf 6 April, Heropend. Ziet er geweldig uit.

Nooit meer

Van de Linden
2-1-2018
  • Activiteiten2

Verouderd park, veel lawaai geen controle, verpauperd restaurant en saai zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Le Duc in Vacquières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Le Duc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.