Vakantiepark Parc Le Duc

Meer vakantiepark info

66 reviews over Vakantiepark Parc Le Duc

• 6Meiboom16-09-2020

Redelijk

Goed huisje, mooi terras, huisje was alleen niet schoon. Leuk park, wel behoorlijk gedateerd.. Oude stacaravans, kapotte wegen, en veel feestgangers met een hoop lawaai. We hebben een fijne vakantie gehad, omgeving is prachtig, mooie stranden en leuke restaurantjes bezocht, ondanks corona voelden we ons er veilig. We hebben ons laten vertellen dat er veel oudere eigenaren zijn die de boel niet allemaal even goed onderhouden, dat is jammer want de plek is byzonder en heeft absoluut potentie.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Familie Louman01-09-2020

Geweldig!

Wat een heerlijkheid! We hebben genoten van de rust, ruimte én gezelligheid die te vinden was op Parc Le Duc! We mochten onze vakantie vieren in huisje 286, wat echt super was uitgerust en heerlijk gelegen in een wat rustiger gedeelte van het park. Alles is ruim opgezet, maar toch binnen handbereik. Vriendelijk personeel bij receptie, restaurant en zwembad. Aanrader voor als je een gezellige vakantie wilt voor de kinderen die vriendjes om zich heen zoeken, maar tegelijkertijd ook rustig de dag wilt kunnen besteden zonder hutje mutje op andere parkgangers te zitten!

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9M. Lems30-08-2020

Super relaxt, qanrader!

Rustig gelegen, ruim opgezet park. Grote kavels met stacaravan of stenen bungalow. Van moderne onderkomens met alle luxe als airco, afwas- en wasmachine tot simpele en soms gedateerde onderkomens: you get what you pay for! Simpel zwembad met separaat mini-badje voor kleine kinderen en een groot bad voor een frisse duik (verwacht geen glijbanen, duikplanken e.d.), toezicht aanwezig, ook een tennisbaan en mini speeltuintje. Restaurant met eenvoudige kaart en mogelijkheid tot afhalen (beperkt) voor een hapje of drankje. Zeer veilige omgeving voor kinderen. In het hoogseizoen is er animatie, wederom: verwacht geen spectaculaire shows of volledige dagbesteding, maar simpel: 2 uurtjes knutselen, voetbalpartijtje, ruilspel, bingo, etc). Supermarkt, tankstation, winkels (bakker, apotheek) op nog geen 10 minuten rijden. Stranden, leuke plekjes langs de rivier, grote winkelcentra, dorpjes met marktjes, kanoën, klimpark op 30-40 minuten rijden.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    5Wezenberg18-10-2019

Wij niet meer

De eigenaren zijn inderdaad erg aanwezig. Wij hadden een huisje gehuurd wat tussen huisjes van eigenaren zat. Deze zaten tot in de late uurtjes bij elkaar te drinken, gitaar te spelen, of soms harde muziek aan, erg op zichzelf gericht.

Zo ook bij het zwembad en restaurant, de beste( schaduwplekken zijn vanaf de vroege uurtjes al gereserveerd, wij mochten in de volle zon zitten.

Het geeft een gevoel van niet welkom zijn. We zijn eenmaal bij de receptie geweest, verder hebben we het beheer nooit gezien. Kinderen die s,avonds met veel lawaai door het park trekken en stenen gooien op de glijbaan en niemand die ingrijpt.

Veel oude huisjes uit de jaren 70. Het viel ons zwaar tegen.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Menno12-10-2019

Was een heerlijke vakantie en goed verblijf

Er zijn veel mooie dingen te zien binnen redelijke afstand, zowel natuur als cultuur. Ook heerlijk om een dag in het park te blijven. Neem genoeg mee om te doen, spellen, boeken, speelgoed voor in het zwembad, etc.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6De Groot29-08-2019

Jammer van de kliek met eigenaren!

De huisjes zijn wat gedateerd en erg warm van binnen. We hadden ook geen horren, dus luchten was ook moeilijk. De omgeving is mooi en de stranden heerlijk. Het grootste nadeel van dit park is de grote groep eigenaren. Die zijn erg aanwezig en luidruchtig. Ook worden ze sneller geholpen in het restaurant en op het terras. Dak kan natuurlijk echt niet!

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 8koerts28-08-2019

Rust ruimte en reinheid

Wat een heerlijk rustig schoon ruim park. Het zwembad is ruim en genoeg bedjes, restaurantje erbij goed eten. Wij huurden huisje 34. Alles was top! Schoon alles aanwezig goed bed heerlijke douche wasmachine, vaatwasser, bbq, wifi en nld tv zenders. Echt van alle gemakken voorzien. Als we echt een minpuntje moeten zoeken dan is dat het stapelbed in de 2de slaapkamer. Deze had bij het bovenbed geen valbescherming en hierdoor niet geschikt voor kleine kids. Matrasje op de grond voor onze 4 jarige was prima te doen. Zoek je rust ruimte en reinheid dan is parc le duc huisje 34 de oplossing voor een heerlijk weekje frankrijk

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Rebecca27-08-2019

Een goede uitvalsbasis voor leuke vakantie

Het park ligt tussen diverse dorpen. Mooi gebied; veel te zien en te doen. Op het park is animatie met name voor jongere kinderen. Het zwembad is schoon en netjes. Badmeesters houden er toezicht. Het restaurant is gezellig en er werkt leuk personeel. Eén minpunt: de tennisbaan. Deze was zeer slecht onderhouden. Jammer! Wij huurden huis #250. Ondanks dat het geen airco had, was het aangenaam koel in huis. Dit kwam door de luiken. Het huis was verder voorzien van allerlei gemakken; vaatwasser, wasmachine, droger, voldoende keukengerei, goede bedden. Verder heeft de eigenaar ook spullen voor vermaak liggen; jeu de boules, tafeltennisbatjes, bal, strandspelletjes, leesboeken. Er zijn diverse plekken in de tuin, waar je kunt relaxen. Veel ruimte om het huis en ook veel schaduwplekjes. De schoonmaak had beter gekund.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 10Harry27-08-2019

Zeer fijne vakantie gehad op Parc le Duc

Wij hebben een fijne vakantie gehad op Paec le Duc. We verbleven in huisje 250. Dit perceel heeft een ruime tuin en veel privacy. Het huis is zeer netjes en van alle gemakken voorzien.

We hebben ons zeer goed vermaakt op het park. Het personeel is vriendelijk en er zijn voldoende faciliteiten.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Gerard bosma21-08-2019

Niet in de zo er

Eigenlijk viel het ons tegen. We hadden een mooi huisje ad buitenkant, airco en mooi uitzicht, maar voor ons te druk. Dit parc trekt in de zomer een publiek welke wij niet hadden verwacht. De eigenaar adverteerde met een natuurpark, zo ziet het er wel uit, maar die beleving hadden wij niet helaas. Het zal er buiten het seizoen heerlijk vertoeven zijn, dat geloven wij zeker. Er speelden hardrockbands zo hard dat we elkaar buiten niet eens konden verstaan. Ter compensatie mogen we er in het najaar nog eens heen, dat is natuurlijk een heel mooi aanbod van de eigenaar.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden