Vakantiepark Parc Le Ducstersterster

63 reviews over Vakantiepark Parc Le Duc

• 2019
    5Wezenberg18-10-2019

Wij niet meer

De eigenaren zijn inderdaad erg aanwezig. Wij hadden een huisje gehuurd wat tussen huisjes van eigenaren zat. Deze zaten tot in de late uurtjes bij elkaar te drinken, gitaar te spelen, of soms harde muziek aan, erg op zichzelf gericht.

Zo ook bij het zwembad en restaurant, de beste( schaduwplekken zijn vanaf de vroege uurtjes al gereserveerd, wij mochten in de volle zon zitten.

Het geeft een gevoel van niet welkom zijn. We zijn eenmaal bij de receptie geweest, verder hebben we het beheer nooit gezien. Kinderen die s,avonds met veel lawaai door het park trekken en stenen gooien op de glijbaan en niemand die ingrijpt.

Veel oude huisjes uit de jaren 70. Het viel ons zwaar tegen.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Menno12-10-2019

Was een heerlijke vakantie en goed verblijf

Er zijn veel mooie dingen te zien binnen redelijke afstand, zowel natuur als cultuur. Ook heerlijk om een dag in het park te blijven. Neem genoeg mee om te doen, spellen, boeken, speelgoed voor in het zwembad, etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6De Groot29-08-2019

Jammer van de kliek met eigenaren!

De huisjes zijn wat gedateerd en erg warm van binnen. We hadden ook geen horren, dus luchten was ook moeilijk. De omgeving is mooi en de stranden heerlijk. Het grootste nadeel van dit park is de grote groep eigenaren. Die zijn erg aanwezig en luidruchtig. Ook worden ze sneller geholpen in het restaurant en op het terras. Dak kan natuurlijk echt niet!

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 8koerts28-08-2019

Rust ruimte en reinheid

Wat een heerlijk rustig schoon ruim park. Het zwembad is ruim en genoeg bedjes, restaurantje erbij goed eten. Wij huurden huisje 34. Alles was top! Schoon alles aanwezig goed bed heerlijke douche wasmachine, vaatwasser, bbq, wifi en nld tv zenders. Echt van alle gemakken voorzien. Als we echt een minpuntje moeten zoeken dan is dat het stapelbed in de 2de slaapkamer. Deze had bij het bovenbed geen valbescherming en hierdoor niet geschikt voor kleine kids. Matrasje op de grond voor onze 4 jarige was prima te doen. Zoek je rust ruimte en reinheid dan is parc le duc huisje 34 de oplossing voor een heerlijk weekje frankrijk

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Rebecca27-08-2019

Een goede uitvalsbasis voor leuke vakantie

Het park ligt tussen diverse dorpen. Mooi gebied; veel te zien en te doen. Op het park is animatie met name voor jongere kinderen. Het zwembad is schoon en netjes. Badmeesters houden er toezicht. Het restaurant is gezellig en er werkt leuk personeel. Eén minpunt: de tennisbaan. Deze was zeer slecht onderhouden. Jammer! Wij huurden huis #250. Ondanks dat het geen airco had, was het aangenaam koel in huis. Dit kwam door de luiken. Het huis was verder voorzien van allerlei gemakken; vaatwasser, wasmachine, droger, voldoende keukengerei, goede bedden. Verder heeft de eigenaar ook spullen voor vermaak liggen; jeu de boules, tafeltennisbatjes, bal, strandspelletjes, leesboeken. Er zijn diverse plekken in de tuin, waar je kunt relaxen. Veel ruimte om het huis en ook veel schaduwplekjes. De schoonmaak had beter gekund.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 10Harry27-08-2019

Zeer fijne vakantie gehad op Parc le Duc

Wij hebben een fijne vakantie gehad op Paec le Duc. We verbleven in huisje 250. Dit perceel heeft een ruime tuin en veel privacy. Het huis is zeer netjes en van alle gemakken voorzien.

We hebben ons zeer goed vermaakt op het park. Het personeel is vriendelijk en er zijn voldoende faciliteiten.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Gerard bosma21-08-2019

Niet in de zo er

Eigenlijk viel het ons tegen. We hadden een mooi huisje ad buitenkant, airco en mooi uitzicht, maar voor ons te druk. Dit parc trekt in de zomer een publiek welke wij niet hadden verwacht. De eigenaar adverteerde met een natuurpark, zo ziet het er wel uit, maar die beleving hadden wij niet helaas. Het zal er buiten het seizoen heerlijk vertoeven zijn, dat geloven wij zeker. Er speelden hardrockbands zo hard dat we elkaar buiten niet eens konden verstaan. Ter compensatie mogen we er in het najaar nog eens heen, dat is natuurlijk een heel mooi aanbod van de eigenaar.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 9Familie Gerick12-08-2019

Fantastisch!

Wij komen al jaren op Parc le Duc. Wij vinden het daar altijd heerlijk. Prachtige omgeving, mooi zwembad en rustig gelegen tussen de wijnvelden. Dit jaar verbleven wij in huisje 250. Dit is ons erg goed bevallen. Het huisje heeft een mooie inrichting, een nieuwe keuken met vaatwasser en een goede badkamer met fijne douche en met een wasmachine en een droger. Ook zijn er 2 fietsen aanwezig. Het huis heeft een mooi groot terras met zonnescherm en parasol. Er is genoeg plek in de zon en in de schaduw. Kortom het was een heerlijk huis waar graag nog een keer terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Patricia10-08-2019

Mooi park, gaf ons echter een camping gevoel

Park is ruim van opzet, veel privacy, wel wat afgelegen. Huisje 279 gehuurd. Ruim huis, ongeveer 65m2 op groot stuk grond met meerdere terassen. Woning voorzien van airconditioning, wasmachine en goed ingerichte keuken met afwasmachine. Nadeel is dat de deuren van de douchecabine niet goed sluiten, dus dweilen na het douchen. Schoonmaak was matig, vond een verfrommelde onderbroek en sokken in een kastje...ieuww...keukenkastjes en deuren waren plakkerig dus eerst zelf maar aan de sop gegaan. Eigenaar heeft een hoop spullen van zichzelf in en op de kasten staan, dus je kunt je eigen spullen niet goed kwijt. Kussens en dekbedden zijn groezelig. Gehuurde lakenpakketten zijn mooi schoon maar aan de dure kant (€16,- p.p.) park is ruim van opzet, veel privacy, fijn zwembad, auto parkeren bij het huisje

• 7Onderkomen

• 9Monica05-02-2019

Ik kom volgend jaar weer terug

Heerlijk vakantiepark, met voornamelijk chalets en huisjes van Nederlandse eigenaren

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

3 tips over Vakantiepark Parc Le Duc

• bbbzaken, 08-06-2013

De markten in Anduze, Ales en Ganges. Voor de lunch is BBB in Montpellier op weg naar het strand een aanrader (erg goed verzorgd allemaal) . Voor strandgangers is Le Petit Travers bij Carnon Plage een aanrader (neem wel een parasol mee); wanneer je op het strand LouLou hoort roepen dan zijn de heerlijke (grote) beignets binnen bereik. Voor eten met kinderen is Buffalo Grill in Lattes een aanrader (in de buurt van de Carrefour)

• Toine , 19-05-2013

Prima uitvalbasis voor uitstapjes naar het strand, Montpellier, Nîmes en de prachtige Cevennes (bergen, grotten, kanoën). Mijn topper: de beklimming van Pic Saint-Loup.

• Kim, 12-08-2014

Bamboe park is leuk uitje

1 vraag over Vakantiepark Parc Le Duc

• Julianapa, 09-04-2016

Wat is er op loop/fietsafstand

Wij hebben geen zin om elke dag met de auto weg te gaan. Is er ook iets op loop of fietsafstand? Gemarkeerde wandelingen, een leuk watertje, een dorpje?

Peter, 26-04-2016

Er zijn veel wandelingen direct vanuit het parc te maken. In de meeste huisjes liggen wel beschrijvingen, maar ook in de mappen bij de receptie zijn veel wandelingen en andere tips te vinden.

Peter, 26-04-2016

Dit geldt overigens niet alleen voor wandelen, maar ook voor fietsen b.v. naar het meertje in St Matthieu of iets verder weg naar de rivier de L'Herault. Hier kan je b.v. heerlijk zwemmen of wildwater varen. Eten in Vacquieres bij La Baronnes is vijf minuten rijden. Net als in het restaurant op het Parc bij Jos. Mooie menu's voor redelijke prijzen. Als je meer wilt weten komen jullie maar langs bij nr.042

Vakantiepark info

• Overige servicesHanddoeken(service)