Vakantiepark Parc Le Duc

• Activiteiten5,2
  • Onderkomen8,0

43 reviews over Vakantiepark Parc Le Duc in het Nederlands

Prachtig vernieuwd.

oud, maar niet verpauperd. Bovendien veel vernieuw
2-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

😍Parc is aardig vernieuwd de laatste jaren. Restaurant /Pizzeria nieuw beheer vanaf 6 April, Heropend. Ziet er geweldig uit.

Nooit meer

Van de Linden
2-1-2018
  • Activiteiten2

Verouderd park, veel lawaai geen controle, verpauperd restaurant en saai zwembad

Wij huurde chalet 174, wat een mooie en gezellige caravan.

Het was van alle gemakken voorzien , binnen én buiten.

De veranda is heerlijk comfortabel en echt een meerwaarde !!

Wij waren met 2 stellen op het park,hebben veel bekeken en genoten

Het park is zeer ruim en je ondervind het last van de andere vakantie hangers.

Het zwembad is heerlijk,wel wat druk maar het was natuurlijk zomervakantie.

Het restaurant is zeer betaalbaar en heerlijk eten.

In een woord was het Geweldig!!!

Oude reviews (archief)

Fantastisch in gezellig + zeer compleet huisje 232

Fam. van Engelen
9-6-2016

Huisje 232 van familie de Roos is ons zeer goed bevallen. Het is gezellig ingericht, netjes en zeer compleet. Er onrbreekt werkelijks niets en je kunt zelfs de was doen. Dus aanrader en voor ons de volgende keer weer. Lekkere stoelen en alle zenders oa NL, vaatwasser, een goed bed. Geen minpunten te vinden. Omgeving voor ons al wat jaren bekend. Zwembad op park, zelfs bitterbal te krijgen in restaurant, elke dag de bakker die vrolijk brood en croissants komt bezorgen, zelfs op zondag en niet duur. Montpellier, Sommieres, strand, lekker weer, tuinen van Mazet, Cirq du navacelles en nog veel meer alles binnen half uur of uurtje te bereiken en er heen rijdend genieten van mooie natuur en leuke franse dorpjes.

Heerlijk vrij, knus plekje, midden in de natuur!

Trudy van den Deijssel
6-5-2016

Je zit écht heel vrij en kunt er heerlijk relaxen midden tussen het groen of op de knusse veranda! De grond rondom het chalet is zo groot dat het je het gevoel geeft dat je ergens alleen midden in de natuur zit. Die buitendouche is helemaal top. Verder is de chalet van alles voorzien zoals bijv. ligbedden waarop je heerlijk tussen het groen in de schaduw kunt wegsoezen. Het zwembad op het park is super, daar staan ook lekkere ligbedden tot je beschikking. We hebben er ook nog eens heerlijk gegeten op het terras. Aardige mensen allemaal.

's Ochtends komt er een bakkertje langs met heerlijk verse stokbroden en gebak, superleuk.

Er zijn genoeg mogelijkheden om in de omgeving te bekijken, leuke typisch Franse plaatsjes en marktjes en strand. Neem vooral je fiets mee, want je kunt er heerlijk fietsen.

Ik heb samen met m'n man en vrienden geweldig genoten van het verblijf in het chalet van Robert en Sophia Oosterhof! Je kunt er heerlijk tot rust komen en er is van alles in de omgeving te doen. Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar!

Komen al 6 jaar op dit park is geweldig

Jan Steggink
10-1-2016

Voor elk wat wils, er is voor elke leeftijdscategorie wel wat te doen, Stranden op 40 minuten rijden, natuur is ook geweldig.

Er is animatie voor de kleinste vakantiegangers, heb uit betrouwbare bron gehoord dat er voor de oudere kinderen ook animatie komt. Zwembad is top voor de grote van het park

Wij hadden chalet / mobilhome nr. 95, we waren niet voor de eerste keer. Het chalet voldoet aan de verwachting, de bedden zijn goed, dit chalet is breder dan andere houten chalets en dat is duidelijk merkbaar, vooral de overkapping en de airco zijn in de hete zomermaanden een uitkomst. Bij ons was de airco bij de prijs inbegrepen. Prima.

Ook de schaduwrijke plekken rond het chalet zijn fijn.

Het zwembad vonden we te heet, te veel zon en te weinig schaduw.

Het restaurant blijft qua bediening en beleefdheid steken op een klein 6 je.

De menu-tjes en de patat zijn niet hoogstaand, maar er zijn genoeg restaurantjes in de buurt waar je prima kunt eten, gezellig onder de Fransen.

Toch zullen we hier weer terugkomen.

Heerlijke vakantie

Mireela
      31-8-2015

Mooi, gemoedelijk park, mooi zwembad, en gemiddeld niveau mensen is prima.

De charme van de houten caravans die van binnen vaak paleisjes zijn is geweldig!

Airco, en genoeg schaduw.

Receptie vriendelijk, restaurant viel tegen.

Niet kindvriendelijk, en chaotisch, eten niet byzonder en borden gebult met vette patat en of rijst, maar genoeg leuke restaurantjes in de buurt!

Wij komen zeker terug!

Fijn verblijf!

Karin van Laer
        23-8-2015

Het park zit vol Nederlanders. Het restaurant viel ons wat tegen. Vooral vriendelijkheid was ver te zoeken,tegen de mensen die elk jaar er zijn werd meer aandacht aan besteed. Prettig zwembad wel veel jeugd zodat baantjes trekken niet echt ging. Bij de receptie ligt veel info over wat er te doen is in de buurt. Ook een bieb vol met nederlandse boeken en tijdschriften. Het huisje waar wij in zaten (nr 34) was heerlijk! Lekker prive en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

De auto kan fijn bij het huisje worden geparkeerd. Strand van Carnon vonden wij heerlijk een half uur rijden vanaf het park.

Wij zijn hier op vakantie geweest in juni 2011 met een kleine baby van 8 mnd oud. Prima park, rustig, het zwembad is klein (en koud), lekker voor frisse duik, maar verder niets bijzonders. Het zwembad was ook een paar dagen gesloten omdat er iets mis mee was. (slang was stuk , dus met gevolg giftige dampen).

Wij hebben een paar keer afgehaald van restaurant, patat was niet zo lekker helaas.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Le Duc in Vacquières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Le Duc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc Le Duc scoort een 8.23 uit 10 op basis van 43 reviews.