We hebben een aantal aanbieders voor Uzès voor je op een rij gezet:

Reviews over Uzès

Zeer goed

Gusta Stork,
    10-4-2019

Mooi huis en goed uitgeruste keuken. Mooie tuin met overdekt terras en voor een heerlijke ruimte om in de avond te zitten. Privacy en rust en toch op 10 minuten lopen van het gezellige centrum. Zeker nog een keer naar toe. Dit jaar ook weer weg met touroperator. Al gereserveerd voor half september.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje

Sabine,
    28-5-2017

Leuk dorpje met een gezellig plein. In het midden een fontein. Eromheen winkeltjes of restaurants. Verwacht niet al te veel van de restaurants zoals je wellicht hier in NL gewend bent. Het zijn meer kleine kaartgerechten en salades. Hier en daar een patatje/pizza voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Toeristische trekpleister

Schoute,
    7-1-2017

Uzes vort het aangename hart van een regio waar het Romeinse aquaduct over de rivier de Gard het historische hoogtepunt vormt. Verder zijn steden als Nimes en Avignon betrekkelijk dichtbij. Ook een uitstapje met de auto naar de Camarque en de Middellandse Zee is mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie middeleeuwse stad.

M. le Duc,
    27-8-2014

Uzes staat in de weide omtrek bekend om zijn zaterdagse markt. Hier komen de fransen hun streekproducten verkopen of kopen. Het kan tijdens het hoogseizoen wel druk zijn. Wanneer er geen markt is, worden de gezellige restaurantjes op het plein zichtbaar en kun je hier heerlijk vertoeven met een glaasje wijn of een heerlijke maaltijd. Maar met een ijsje in je hand door de smalle oude straatjes slenteren is ook geen straf.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Typisch Frans plattelandsstadje

Heuvelmans,
    21-8-2014

Gezellig centrum en verschillende bezienswaardigheden. De veel geprezen markt op zaterdag is rommelig en onoverzichtelijk.(de auto's rijden gewoon langs de marktkramen omdat de weg niet wordt afgesloten)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Uzès scoort een 8,5 uit 10, op basis van 50 reviews