Villa

2 reviews over Villa Rue des Amoureux in het Nederlands

Het was weer heerlijk

Annette
11-7-2013

Net zoals vorig jaar 3 weken in dit vakantiehuis verbleven. Eén ding is in positieve zin veranderd en dat is, dat er nu een douchegordijn hing. Splinternieuw, net aangeschaft. Was wel een stuk relaxter douchen.

Gereisd met partner in Sat Jun 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

perfect gelegen vakantiehuis

Annette
16-7-2012

Dit vakantiehuis heeft een perfecte ligging: op een kleine 15 min. lopen van het centrum van Uzès. Het huis heeft een zwembad en de tuin is geheel omheind. De tuin is niet echt mooi te noemen, maar je ligt er wel lekker privé aan het zwembad. Er is een garage binnen het af te sluiten terrein. Het huis heeft 4 slaapkamers, waarvan één met een 1-pers. bed. M.i. is er echter niet met 7 personen in het huis te wonen. Er is maar plaats voor max. 3 pers. in de zithoek, er is maar 1 badkamer en er zijn maar 3 ligbedden. De keukeninrichting is denk ik wel compleet (wij hebben niet thuis gekookt), alleen ontbreekt er een waterkoker. Het enige wat niet prettig is aan het huis, is de badkamer. Je moet douchen in het bad en er is geen gordijn/wand, waardoor alles drijfnat wordt. Ook kun je de handdouche niet aan de muur ophangen, waardoor je redelijk staat te klungelen. Verder hier perfect naar ons zin gehad, mede door de perfecte ligging, het schitterende weer en het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2012

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Rue des Amoureux in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Rue des Amoureux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.