Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Le Mas Des Oliviers voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Résidence Le Mas Des Oliviers in het Nederlands

Fijn appartement met een goede ligging

Dennis
25-10-2015

Met nog geen 2 minuten wandelen in het mooie Uzès. Goed appartement met airco, vaatwasmachine en een ligbad. Goede en vriendelijke service, Man van de receptie spreekt ook engels! Complex heeft een zwembad en een parkeergarage! Buiten de parkeergarage is er niet zoveel plek maar tegen een kleine meerprijs staat je auto wel veilig in hun parkeergarage! Uzès is een prachtig plaatsje en erg centraal: je bent zo in Nimes, Montpelier en genoeg andere steden en bezienswaardigheden zoals grotten, leuke marktjes en kleine pittoreske dorpjes.

Gereisd met partner in oktober 2015

Geslaagd verblijf !

Edouard
20-1-2012

Het appartement was modern en proper, en al het nodige voor het dagelijkse leven was aanwezig. Op 200 meter ben je in het centrum van Uzès en op ongeveer 400 meter stap je de volle natuur in, wat wil je nog meer ? Het onthaal en de diensten van de verantwoordelijke ter plaatse (Nicolas) waren voorbeeldig. Dit alles heeft bijgedragen tot een voor mij aangenaam en geslaagd verblijf. Zeker een aanrader !

Gereisd alleenreizend in december 2011

voor herhaling vatbaar

Ginette Vandendorpe
9-8-2010

Perfecte ligging vlakbij het zeer mooi Uzès. Zeer goede uitvalsbasis om vanalles te bezoeken. Complex is moelijk te vinden maar het was er proper, alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf.De lift was defect bij aankomst, 1 week later bij terugkeer nog steeds. De receptie laat soms te wensen over, deze was niet altijd open op de vermelde uren, zelfs niet de vrijdagavond voor ons vertrek.Met kinderen zou ik hier niet komen, dan is een vakantiedomein beter. De ondergrondse parking is een pluspunt voor mensen zoals wij die graag hebben dat hun auto veilig staat.Op TV kun je nu ook de zender BVN nemen, zo kun het het nieuws van thuis blijven opvolgen.Ons terras keek uit op de parking, ik kan me voorstellen dat diegenen waar het terras langs de drukke straat gelegen was dit minder leuk vonden. Al bij al een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in Sat Jul 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

elvire
14-9-2009

Zeer degelijk complex, alles netjes en een vriendelijke service aan de info balie. Zeer goede ligging, lawaai valt wel mee, met de airco aan kan je de ramen dichthouden 's nachts en overdag ben je er toch niet want het loont de moeite om het stadje en de omgeving te ontdekken.

Gereisd met partner in september 2009

Net een week verbleven in een apartement type 300 met 5 personen. Het was wat klein voor 5 personen, zeker voor 7 personen af te raden. Het terras keek uit op de drukke weg naast het gebouw. Tijdens de nacht moesten de ramen toe om niet te veel last te hebben van het lawaai van de weg. Er was wel airco.

Bij het zwembad was de zon idd niet meer te zien na 15u.

De ligging is wel perfect vlakbij het mooie uzès. Alleen spijtig dat het gebouw niet anders was gericht. Dan was het de perfecte locatie.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Sep 06 2009 22:18:14 GMT+0000 (UTC)
2008

over het complex is weinig te zeggen. proper en ruim, niets op aan te merken net zoals op de bediening, service en klantvriendelijkheid. Het complex ligt vlak aan Uzes, een zeer charmant stadje met invloeden, geuren en kleuren van de Provence en de Camargues. 's morgens vroeg krant lezen en koffietje drinken bij de eerste stralen zon terwijl het zoveelste marktje met de lokale produkten een gezellige drukte teweegbrengt. 's avonds is het aangenaam verdwalen in de kleine pitoreske steegjes om uiteindelijk toch weer uit te komen op het plein in het centrum waar het lekker eten is (aanrader = LE ZANELLI!!). Wie een ideale uitvalsbasis zoekt naar steden als Nimes, Arles, Avignon, beaucaire en ja zelfs Montpellier, Grau du Roi en de camargues zit hier meer dan goed! Zeker een aanrader voor jonge mensen op ontdekkingstocht. Iets minder voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in september 2008

Voor herhaling vatbaar.

H. Verhoeven
19-7-2008

Wij (echtpaar 70+) verbleven hier van 7-21 juni 2008. Voor bezoek aan Uzès is de ligging ideaal, centrum op 5 min lopen. De app. zijn klein en eenvoudig, zeer kleine keuken met matig kookgerei. Goed sanitair. Klein overdekt balkon, overdag stadslawaai, binnen stil. TV met slechts 5 zenders, alleen franstalig. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Bouwaktiviteiten tegenover de ingang, voor meeste app. niet storend. De ruime ondergrondse garage in onze periode niet nodig.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We gingen er vorige zomer op vakantie

verzele sabrine
30-5-2008

We gingen er vorige zomer op vakantie. De appartementen waren nieuw, maar klein. Het zwembad is overdekt, met openstaande deuren naar 'ligweide' waar na 15u geen zon meer is. Door de beperkte beplanting voel je je nogal bekeken door voorbijgangers langs de overigens drukke straatzijde ...

Gereisd familie in mei 2008

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Le Mas Des Oliviers in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Le Mas Des Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.