7,7

7 reviews over Hotel Mercure Pont du Gard in het Nederlands

Heel leuk

Oswald en Wilma
27-9-2013

De vorige beoordeling kan ik volledig beamen. Ondertussen is er wel airco in de kamers en behoort het hotel niet meer tot de "Mercure"-keten maar "Best Western"

Gereisd met partner in september 2013

Leuk rustig gelegen

m menger
18-6-2012

Was hier in mei met reisgezelschap geweldig ontbijt lekker eten schone kamer erg vriendelijk personeel niets dan lof 15 min lopen naar uzes, maar de moeite waard

Gereisd met vrienden in mei 2012

Tijdens een groepsreis van touroperator verbleven we een week in dit hotel. In alle opzichten werden de deelnemers aan de groepsreis behandeld als 2e rangs gasten: slecht eten in een snikhete zijzaal (brandende zon, geen gordijnen), voedsel uit de diepvries. Helaas weinig gemerkt van de Franse keuken. Verder kamers zonder airco of vantilator bij temperaturen boven de 40! Het is gewoon jammer: het hotel is in principe een mooie uitvalsbasis voor excursies naar de Provence, de Ardeche, de Camargue enz. Een brief hierover aan Mercure Hotels werd gewoon niet beantwoord. Ook touroperator reageerde met "jammer dat u het zo ervaren hebt".

Gereisd met vrienden in juni 2006

Leuk hotel

Jan-Hein en Ria
25-8-2010

Hier hebben we een heerlijke vakantie doorgebracht. Personeel was erg vriendelijk, eten was goed.

Gereisd met partner in juni 2006

goed hotel.aanrader!!!

erik van den dries
7-8-2009

Prachtige streek met Pont du Gard,Nîmes,Avignon en Uzès zelf vlakbij.Mooi hotel met moderne kamers met alle comfort:airco,tv met bvn,ruime vernieuwde badkamer.Proper zwembad dat niet super groot is , maar voldoende was voor onze kinderen.(8-10jaar) Goed restaurant ,grote porties en vriendelijke bediening.Al was er weinig keuzemogelijkheid voor de kinderen , maar na overleg met het personeel was er de mogelijkheid voor de kinderen om te kiezen uit heel het menu mits kleine opleg(€3,00). Dus zeker een aanrader voor een verblijf van enkele dagen om de streek te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Goed hotel

sleurink
19-8-2008

Centrale ligging, mooie kamers, dagmenu is erg goed is aanrader. Uzes is een hele leuke plaats

Gereisd met partner in juli 2008

Een aanrader, want een open en zeker geen klassiek hotel. De kamers zijn net, voorzien van mooie badkamer en tv met Nl/Vl ontvangst. Geen airco, maar de kamers en gangen zijn koel. Tennisterreinen, pingpong (paletjes aan de receptie). Vriendelijk personeel en dito onthaal. Heel wat info aan de receptie. Het zwembad is klein maar fijn (en verwarmd). Op 1 km van centrum van Uzès, op 12 km van de Pont du Gard. Ideaal om Nimes, Avignon, Uzès e.d. te bezoeken. Allemaal prachtige steden! Een Carrefour en tankstation op 300 meter. Ontbijtbuffet aan het zwembad (ruime keuze). Uitgebreid avondmaal (grote en lekkere porties) met grote keuze (voor 14 tot 20 euro heb je ruim gegeten). Avondmaal eveneens buiten onder de bomen aan het zwembad (of binnen met airco). Kinderen zijn welkom. Een aanrader als tussenstop naar de Franse kust (op 15 km van de Route du Soleil, heel eenvoudig te vinden).

Gereisd familie in Fri Jul 11 2008 18:32:25 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Pont du Gard in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Pont du Gard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.