Hotel Le Saint Geniès

Hotel Le Saint Geniès

Kleine hotelsWeer vandaag21°11°

4 reviews over Hotel Le Saint Geniès in het Nederlands

zeer mooi hotel gaan er zeker nog terug

Willy en Marianne Linden Maaseik
12-6-2014

mooie ligging vlak bij centrum Uzès-zeer vriendelijke Belgische uitbaters-alles zeer proper-zeer groot mooi terras-goed ontbijt-mooi zwembad-veel info over omgeving en restaurants-prijs-kwaliteit een aanrader

Gereisd met partner in juni 2014
2008

prijs/kwaliteit zeer goed

Tom
29-7-2008

Zeer net hotel op een kleine 2 km wandelafstand van het zeer gezellige centrum van Uzes. Prijs kwaliteit was zeer goed. De kamers waren zeer netjes, het wordt wel tijd dat de kamers worden gerenoveerd. Vooral het gebrek aan een stopcontact in de badkamer is niet meer van deze tijd. In ieder geval: als je niet op zoekt bent naar luxe, dan is dit hotel ideaal!

Gereisd met partner in juli 2008
2007

100 % ontspannend , mooi gelegen , prachtig uitzicht , machtig zwembad , "Vlaamse" gastvrijheid in het zuiden ....... Wij waren op doortocht ( met de fiets ) maar wij komen zeker terug voor een langere periode .......

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Le Saint Geniès voor je op een rij gezet:

Nadat een eerste verblijf in dit hotel, vorig jaar, dermate was meegevallen, besloten we om dit jaar terug te keren. Opnieuw wachtte ons een warm onthaal. Het is een familiaal gerund hotel in een rustige nette buurt op wandelafstand van het historische centrum van Uzès. De kamers bulken niet van overdreven luxe maar zijn functioneel, verzorgd, gezellig en goed onderhouden. Bovendien is het hotel zeer prijsvriendelijk. Het ontbijt is er van prima kwaliteit. In de zomermaanden kunt u buiten op het aangename terras ontbijten, terwijl u geniet van een panoramisch zicht op de streek rond Uzès. Er is een ruime parking, voldoende fasciliteiten voor kinderen en een fraai zwembad (een grote troef!). Rik en Carline, de eigenaars van Vlaamse afkomst, onderhouden met elke gast persoonlijk contact. De sfeer is gemoedelijk en vriendschappelijk.

Gereisd met partner in Mon Jul 30 2007 19:56:10 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Saint Geniès voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Saint Geniès in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Saint Geniès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.