Hotel Le Patio de Violette

Kleine hotelsWeer vandaag8°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Patio de Violette voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Patio de Violette in het Nederlands

Voortreffelijk twee sterren hotel

etienne
24-9-2010

recent hotel, behoorlijke kamers, vriendelijke bediening, lekker eten.

Niet echt gemakkelijk te vinden in nieuwe wijk buiten stad.

2008

(H)eerlijk hotel

marc vdp
26-7-2008

Heel modern.Veel comfort voor zijn prijs. Mooie en recent hotel.Foto's van de brochure en website tonen hoe het ook echt is.Door de kleine schaal is er een zeer vriendelijke sfeer.De eigenaars zorgen voor een prettig contact en informeren hun gasten over mogelijkheden in de streek.Ze zijn soms zelf te vinden aan het zwembad, en steeds in voor een praatje.

Heel rustige ligging, misschien beetje moeilijker te vinden (in buitenwijk) maar toch zeer dicht bij Uzes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Patio de Violette in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Patio de Violette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.