Camping Le Moulin Neuf

10 reviews over Camping Le Moulin Neuf in het Nederlands

Camping ok, sanitair verschrikkelijk

Eila
20-8-2015

Prima camping op een mooie centrale plek, maar langer dan een paar dagen blijven, raad ik niet aan. Zwembaden waren lauw en met pijnlijke randen (voeten flink open gehaald).

Een receptie meneer was zeer aardig, maar een andere vrouw snauwde mij keer op keer af, ook andere gasten. Absoluut niet gastvrij.

Kampeerplek zeer ruim, leuke buren, altijd schaduw. Sanitair wordt niet (!) schoongemaakt (zijn er ruime week geweest). WC water komt omhoog als de buurman door trekt. Douche wordt gloeiend heet bij doortrekken wc's. Overal dikke spinnen.

Campingwinkel is handig, rest camping wordt goed schoon gehouden. Prima voor een paar dagen, maar niet langer.

Gereisd met partner in augustus 2015

rustig gelegen

Etienne-Riny
26-8-2011

Wij huurden in de maand september een van de huisjes op de camping. Huisjes waren sober en gedateerd, maar wel schoon. Ze liggen achteraan op het terrein en bieden veel privacy. De camping was op een enkele camper na uitgestorven en het zwembad en winkeltje gesloten. Voor ons geen probleem, dat weet je als je laat in het seizoen nog vakantie geniet. Het terrein is goed onderhouden, de eigenaar vriendelijk. Wij genoten van de rust en het lijkt ons in de zomer best wel een gezellige camping te zijn. De ligging is zeer gunstig om de streek te ontdekken. Pont du Gard is amper een kwartier rijden. Nimes en Avignon ongeveer een half uur. Ook Uzes is een gezellige plaats om te bezoeken.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie, rustige camping. In de omgeving veel mooie dingen te zien en te doen waardoor de schaduwrijke camping en heerlijk uitvalsbasis is. Terug van een dagje 'pont du gard' en daarna nog een heerlijk frisse duik in het zwembed wat overigens goed schoon en netjes werd gehouden. Wij hebben ons als stelletje (26 en 34 jaar oud) prima vermaakt op de rustige maar toch gezellig camping. Jammer alleen dat een aantal jongeren wat overlast verzorgde en het sanitair vies maakte, verder was het sanitair prima in orde (werd netjes bijgehouden). Deze camping is voor ons zeker een tweede bezoekje waard (zeker ook om zijn mooie ligging)!

Gereisd met partner in juli 2011

Leuke camping, behalve 's nachts

Jörgen Backus
30-7-2011

De camping is mooi gelegen op een bosachtig gebied met veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving (Pont du Gard, Nîmes, Avignon, Orange etc.). Plekken zijn ruim en er is keuze uit plekken met (2,5 of 5A) en zonder elektra. De zwembaden zijn rechttoe, rechtaan. Er is geen echt kinderbad waarin de allerkleinsten kunnen staan. De speeltuin is erg basic. De midgetgolfbaan is onderkomen en zou het best opgeruimd kunnen worden.

De camping is overdag rustig. 's Avonds was er rondom het centrale sanitairgebouw regelmatig veel lawaai van de jeugd die zich klaarmaakte voor een avond/nacht doorzakken op de hangplek tegenover de camping. Diezelfde jeugd zorgde 's nachts vervolgens voor een hoop lawaai als ze dronken, lallend en brakend probeerden het sanitairgebouw en vervolgens hun tent probeerden te vinden. Met name de plekken bij de ingang en het sanitair ondervinden hiervan hinder. Helaas konden wij geen andere plek krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Gezellige familie camping

Langkamp
16-8-2010

Hebben op deze camping verbleven van 23 juli tot 13 augustus. Mooie camping ruime plaatsen en goede uitval basis om uitstapjes te maken. Kinderen in de leeftijd van 8 jaar en 10 jaar hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

afgelopen jaar (2007) 4 weken op deze camping gestaan wij hebben genoten van de rust en vriendelijkheid, waren in het voorseizoen. verwachting is dat wij ook dit jaar weer zullen gaan.

Gereisd met partner in Wed Feb 20 2008 19:47:11 GMT+0000 (UTC)

Een echte gezellige camping met een goede mix van nationaliteiten. Als je rust zoekt zit je hier goed maar als je ondernemend bent kan je ook heerlijk je gang gaan. En ook niet onbelangrijk als je je boeken uit hebt kun je altijd nog de boekenkast van de camping induiken.(of het zwembad natuurlijk) Verder erg mooie steden in de omgeving om te bezoeken en een heerlijk klimaat!

Gereisd met partner in augustus 2007
2007

Sinds jaar en dag komen we op de camping

Jan Bouma
2-12-2007

Sinds jaar en dag komen we op de camping. Eerst met onze kinderen en familie, later ook met onze volwassen kinderen en kleinkinderen. We hebben gecampeerd met tent, vouwwagen en vouwcaravan en huren nu een huisje op de camping. We zijn zeer tevreden en genieten elke keer weer van de schitterend omgeving. Er is tot in de wijde omtrek veel te zien, cultuur en natuur, en na 30 jaar zijn we nog niet uitgekeken. We genieten van het royale zwembad (echt een zwembad), en van het heerlijke leven op de camping en dat alles tegen een zeer redelijke prijs. We kunnen een vakantieverblijf op Le Moulin Neuf van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustige camping, met prima groot zwembad, veel en

Jac van der Linden
18-9-2007

Heerlijk rustige camping, met prima groot zwembad, veel schaduw en mooie ruime plekken.

Gereisd met partner in september 2007

Mooie rustige camping,leuk zwembad en plaatsen met ziet er

geerts
29-7-2007

Mooie rustige camping,leuk zwembad en plaatsen met voldoende schaduw.Sanitair ziet er prima uit

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin Neuf in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin Neuf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.