Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Een rustige vakantie bij Camping Le Mas de Rey in Uzes. De camping is opgedeeld in twee delen, met een gedeelte speciaal voor tentkamperen. Op beide delen is ook een zwembad aanwezig. Combineer een bezoek aan het spectaculaire aquaduct Pont du Gard met de bijzondere Romeinse monumenten in de stad Nîmes.

119 Reviews over Le Mas de Rey

• 9Fam. Hollestelle30-12-2022

Fantastische camping

De afgelopen 3 jaar hebben wij hier met veel plezier gekampeerd. Wij zijn in het bezit van een ruime vouwwagen en boven in het natuur gedeelte was hiervoor ruim voldoende ruimte. Wat een prachtige grote plekken. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Voor de kinderen is er geen animatie aanwezig. De kinderen hebben dit niet gemist. Een thema-avond / muziekavond zou wel een toegevoegde waarde zijn wat ons betreft. Vanuit de camping vertrekken verschillende wandelroutes. Het personeel op de camping is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een uitstekende camping.

• 8Charles13-11-2022

Veel Nederlanders, goede camping

Mooie camping met grote, dan weer wèl, dan weer nièt door struiken afgescheiden plaatsen. Redelijk wat schaduw, op de ene plaats meer dan op de andere. Op het wat hogere deel ligt eigenlijk nog een camping maar dit wordt “Mas de Rey Nature” genoemd. Deze is ongeschikt voor caravans en grotere campers. Hier staan tenten, kleine buscampers en vouwwagens. Het was hier zeer stil. Bureau dicht van 13.00 tot 15.00 u. Er zijn 3 sanitair gebouwen. Een in het “nature camping” deel. Hier ben ik niet in geweest. Verder één bij de ingang. Dit ziet er prima uit. Dit in tegenstelling tot het toiletgebouw, wat achterin de camping. Hier zijn de ruimtes klein. Twee douches hebben een wastafel en zijn ruim. Toiletten tegenover de afwasbakken in dezelfde ruimte. Douches en afwaskranen geven prima warm water. Toiletpapier aanwezig. Afvoer voor chemische toiletten bevindt zich bij het toiletgebouw bij de ingang van de camping. Als je achteraan de camping st

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Truitje16-08-2022

Prima voor één keer

Op zich een prima camping. Het concept met beneden 'gewone' plekken en boven de grotere plekken onder de naam 'natuurcamping', verdeelt de camping echt in twee stukken. De grotere plekken boven hebben niet allemaal schaduw en zijn vrij open, waardoor privacy niet gegarandeerd is. Bij het zwembad beneden waren vooral kleinere kinderen. Het zwembad boven is daardoor rustiger. Om 22.30 is het stil op de camping. Voor tieners zijn er een paar tafeltennistafels en zij zochten na 22.30 hun vertier buiten de camping., omdat dat op de camping niet kon. Er is een restaurantje, waar je op zich prima iets kunt eten. Wel wat typisch dat je voor 17 uur al door moet geven wat je 's avonds wilt eten. Qua klantvriendelijkheid valt er nog wel wat te winnen bij sommige personeelsleden... Maar goed. De camping ligt in een mooie omgeving, waar genoeg te doen en te zien is.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Talsma30-06-2022

Een camping zoals een camping hoort te zijn

Eigenlijk niks op aan te merken. We stonden op het nartuur gedeelte van de camping met een tent. Heerlijk rustig en privé plekje! Goed sanitair. Prachtig en vooral rustig zwembad. Goed te woord gestaan bij aankomst, in het Nederlands. Volgens mij Nederlandse eigenaren, maar voelde absoluut nog Frans aan op de camping.

Misschien enige puntje (wil het niet eens een minpunt noemen) de aanrijdroute naar de camping en op de camping de weg bestond veel uit grind/gravel, ook tegenliggers zijn lastig doordat het er smal was

Maar verder top camping! Zo hoort het te zijn.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Anna06-09-2021

Fijne camping die veel heeft te bieden.

De camping heeft ruime plaatsen met zon en schaduw. Een terrein voor tenten en vouwwagens en een terrein voor caravans en campers. Beide met eigen mooi zwembad. Het sanitair en zwembad worden goed schoongemaakt. De onderhoudsmedewerker is zeer behulpzaam en vriendelijk en zijn erg netjes. Voor de kinderen is er veel te doen. Er is veel bewegingsruimte voor de kinderen. Omdat wij eind augustus op de camping verbleven was de keuken gesloten. Dit vonden we bijzonder, mede omdat de camping nog zo goed als vol stond. Dit hebben wij als een gemis ervaren. In Unèz en het dorpje wat naast de camping ligt, zijn restaurants waar je heerlijk kunt eten. De eigenaar van de camping kan wat stug en onvriendelijk overkomen. Met name als het wat druk is, maar hij heeft het goed voor elkaar!

• 10Audrey Pol24-08-2021

Top camping in geweldige omgeving

Na 10 jaar eindelijk weer terug op het nest en wederom genoten. Nu in een van de huisjes (prestige). Mooie nette camping, ruime plaatsen en ik zou de camping omschrijven als een beschaafde camping. Dit alles in een super omgeving. Uzes blijft mooi, maar ook de omgeving is geweldig.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Bianca10-08-2021

Prima camping, maar wel onrustig

Camping op een leuke plek, vlakbij het leuke stadje Uzes. Goede faciliteiten: prima sanitair, goede zwembaden en superleuk mini klimparcours. Ruime plekken met zon en schaduw. Helaas veel lawaaiige tieners, ook laat in de avond. Wij zouden de camping om die reden niet aanraden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Linda07-08-2021

Super fijne camping!

Voor de tweede keer naar Mas de Rey. Wat hebben we weer genoten! Super rustige, schone en gewoon super fijne camping. Grote plekken, je komt er echt tot rust! De kinderen hebben zich weer top vermaakt. Onwijs veel te doen in de omgeving. Heerlijke pizza’s en leuke food truck. Wij komen graag nog een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Bart126-07-2021

meer dan goed

Met onze zoon van 13 en dochter van 16 hier verbleven. Relaxed aan de bar een wijntje drinken en zonder (te) veel drukte aan het zwembad. Lieve mensen achter de bar en receptie. Gewoon een mooie camping met mooie plaatsen. ongedwongen sfeer. De kids vonden het hier ook leuk met de leeftijdsgenoten (die hier al jaren komen).

• 7Maria20-09-2020

Mooi commercieel terrein maar niet rustiek

In de gids rustiek kamperen ten onrechte vermeldt als rustieke camping. De combi van beneden een commercieel en boven een rustiek terrein is niet goed gelukt en alles ademt grootschaligheid Wel heeft het boven terrein mooie grote plaatsen en is zeer kindvriendelijk De afstandelijke houding van leiding en personeel draagt niet bij aan een gevoel van kleinschalig rustiek kamperen Ook het kampingtarief is niet rustiek ruim 47 euro voor 2 personen, tent en auto

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar