Camping Le Mas de Rey

Camping Le Mas de Rey
8,6

Omschrijving
Een rustige vakantie bij Camping Le Mas de Rey in Uzes. De camping is opgedeeld in twee delen, met een gedeelte speciaal voor tentkamperen. Op beide delen is ook een zwembad aanwezig. Combineer een bezoek aan het spectaculaire aquaduct Pont du Gard met de bijzondere Romeinse monumenten in de stad Nîmes.

82 reviews over Camping Le Mas de Rey in het Nederlands

Ieder jaar kijk ik er weer naar uit.......

Miranda le Duc ☺,
5-9-2018

Sinds dit jaar heeft de camping een nieuw zwembad erbij op de natuurcamping. Hierdoor wordt de "zwembaddruk" verdeeld over de 2 campings. In de buurt is meer dan genoeg te doen en het aanbod is bij beide recepties te vinden. De camping eigenaren zijn zeer gastvrij en zullen er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De dames die in de bediening lopen, tevens de receptie bedienden en 's morgens voor het brood zorgden evenals degene die in de bloedhete keuken werkzaam was en de eigenaren verdienen in mijn ogen een dikke pluim om in de hitte van de afgelopen zomer het hoofd koel te houden en vol voor de gastvrijheid te gaan! Toppers!

Top vakantie gehad!

Linda,
12-8-2018

Geweldige vakantie gehad! Rustige, kleine kindvriendelijke camping met echt top safari tenten. Veel kleine kinderen & veel Nederlanders.

Als je op zoek bent naar rust ben je hier aan het goede adres. De plekken voor de tenten zijn erg groot met veel privacy. Wij hadden een safari tent (s3) die s ochtends de zon had en de rest van de middag heerlijk in de schaduw lag. Hierdoor kon je ondanks de hitte (soms wel 38-40 graden) wel prima slapen. De tent is echt fantastisch, een aanrader!

Verder is er een kleine speeltuin, klimbos, kun je tafeltennissen en is er een speelveld. Er zijn twee zwembaden. Wij zaten bij de natuurcamping waar ook een zwembad is. Door de tweedeling zitten er voornamelijk mensen van de natuurcamping in dat zwembad. Dat is erg fijn en hierdoor was het vaak niet te druk.

Enige minpunt is dat het zwembad tussen 13.00-15.00 gesloten is. Dat is echt funest met 38 graden.

Heerlijk, we komen nog een keer terug.

Paul,
30-7-2018

Heerlijke gezinscaming. Een camping in twee delen. Beneden 60 plaatsen waarvan vijf chalets. Boven 40 plaatsen voor alleen tenten. Beide delen hebben een eigen zwembad. Zeker geen commerciele camping. Eigendom van een Nederlands sprekende familie. Mooie omgeving voor wandelen en fietsen. Uzes is een schitterend. Zowel voor kleine als voor grote kinderen erg leuk. Geen entertainment (dus ook geen herrie ‘s avonds). Wel erg warm in juli en augustus. Veel terugkerende gasten.

Ton Roos,
9-7-2018

Goed ontvangen en vriendelijke eigenaars, heerlijke rustige camping goed sanitiair lekker zwembad, mooie omgeving

Kom hier zeker terug

Elk jaar weer!

M. Feenstra,
14-4-2018

Ik kom al jaren op deze camping, eerst met de kinderen, toen met mijn man en nu alleen. De sfeer is hier prima, veel kampeerders ken ik al jaren en de eigenaren natuurlijk ook. De camping ligt mooi, is goed verzorgd en is in het voor- en naseizoen heerlijk rustig!

Fantastische rustige familiecamping

Vakantiegasten,
25-12-2017

Wij stonden met onze caravan op het oude gedeelte, tegenover het speeltuintje (nummer 28). We hadden een ruime plek met veel bomen op de plek maar ook voldoende zon. Een top plek omdat je tegenover het speeltuintje staat en zo de kinderen goed in de gaten kunt houden. Lekker warm zwembad, leuke sfeer op de camping, gezamenlijke bbq erg leuk en een klimbosje. Het strand is een uur rijden (Le grau du Roi) maar goed te doen. Veel bezienswaardigheden en leuke plaatsjes in de buurt. De eerste dag bij aankomst waren we te laat met pizza's bestellen, maar de eigenaresse heeft ons toen goed geholpen en we konden alsnog met onze kleine kinderen op tijd eten. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar we overwegen om hier nog een keer heen te gaan,want we hebben de omgeving nog steeds niet helemaal gezien. Kortom: een aanrader!

Prima rustige camping

T.,
29-8-2017

alle faciliteiten voor een 4*camping waren aanwezig, echter camping voelt meer aan als een 3*camping.

Natuurcamping voor tenten rustig en mooi afgelegen. Ruime plekken met zowel zon als schaduw.

Zwembad prima, tijdens hoogseizoen wat druk en groot nadeel is dat zwembad tussen 13-15uur gesloten is.

Sanitair is redelijk netjes maar mag wat vaker grondig schoongemaakt worden(er zaten 2weken lang dezelfde vlekken op de wanden, dus die zijn niet schoongemaakt).

Horeca gelegenheid sumier. Een keer pizza besteld en niet juiste pizza gekregen. Verder was eind augustus pizza ook niet meer te bestellen.

Brood prijzen verschilden per dag? Aantal keer moeten corrigeren.

Personeel is beleefd maar mag wat hartelijker.

Prijs kwaliteit minder: 32,- per nacht voor middenseizoen te duur voor wat er geboden wordt. faciliteiten waren al aan het sluiten (receptie natuurcamping werd in onze 2eweek al gesloten vanwege te weinig gasten) en sanitair werd gedeeltelijk gesloten.

Prachtige camping en heel rustig

J.,
26-8-2017

Eerste keer op deze camping. We kregen een plaats op de natuurcamping (boven) en die was schitterend. Ruime plek, veel schaduw, goed sanitair, heel stil (geen animatie, gelukkig!). Omgeving is heel mooi, veel eetgelegenheden in Uzès. 's Ochtends vers brood op de camping (wel dag vooraf bestellen). Nadelen: jammer dat het zwembad tussen de middag dicht is, dat is niet meer van deze tijd. Er waren veel kinderen, ook wel van de leeftijd van die van ons, en toch hadden ze weinig aansluiting. Überhaupt leek iedereen erg op zichzelf. Maar dat kan ook aan ons liggen natuurlijk :-).

Al met al een geweldige camping voor rustzoekers die geen behoefte hebben aan al te veel social talk. Overigens vond ik wel degelijk dat er veel wandelmogelijkheden zijn in de omgeving. Als je aan de achterzijde de camping verlaat, loop, ren, fiets je via witte grindpaden zo tussen de landerijen door.

Anoniem,
22-8-2017

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf op deze camping.

Mooie plekken, lekker rustig, en schoon sanitair.

Het zwembad was eigenlijk te klein voor de hoeveelheid mensen, maar er komt volgend jaar bij het bovenste gedeelte een zwembad bij!

Je kunt er heerlijk eten voor een leuke prijs. Ook in Uzes verschillende eetgelegenheden. Zaterdags is daar een grote markt, erg gezellig!!

Veel te zien en te doen in de omgeving. De steden Arles en Avingnon zijn echte aanraders. Ook een ritje naar de middelandse zee is goed te doen.

Kortom wij komen zeker nog es terug.

2 gezichten en weinig sfeer

An,
16-8-2017

Nieuw gedeelte (boven) zag er goed uit met mooi nieuw speeltoestel en dicht bij het leuke klimbos voor kinderen. Oude gedeelte (onder) heeft weinig en verouderde speeltoestellen. De sfeer werd erg bepaald door vaste gasten en vonden wij erg gesloten en kil. Zwembad is absoluut veel te klein voor de hoeveelheid gasten in het hoogseizoen (dit kwam doordat ze een stuk grond bij hadden gekocht en dus veel meer gasten hadden dan voorheen). Zwembad ook nog eens gesloten op het heetst van de dag (tussen 13 en 15uur). Onze toiletgebouwen naast de receptie werden ook door alle zwembadgasten gebruikt.

Campingplaatsen op zich groot genoeg. Voor ons was de prijs/kwaliteit verhouding absoluut niet in balans. Ons verblijf in het oude gedeelte met het overvolle zwembad vonden wij geen 4 sterren waard

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas de Rey in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas de Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.