Villa La Baume

2 reviews over Villa La Baume in het Nederlands

Fantastische Plek

Chris
7-1-2011

Vanaf villa La Baume geniet je van deze unieke plek.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Wij keren zeker terug ! Een topper prijs kwaliteit ! Zwembad zeer verzorgd. Correcte verhuurders, zeer vriendelijk. Alles zeer netjes. Vele mogelijkheden in de buurt. Prachtig uitzicht. Vriendelijke ontvangst (welkomstgeschenk) Aangenaam verblijf in alle rust. Nooit zonder brood, nooit zonder eten, nooit zonder drank, alles te vinden in een straal van 200m. (bakker, restaurant, café, saladerie) Bakker 7 op 7 open en van 6.30 uur tot en met 19.30 uur. Ideaal gelegen, in een straal van 50 km zee, Ardeche, Cevennes, Camargue, Provence ... De steden Nimes en Avignon en de beroemde Pont du Gard op fietsafstand. Ideaal voor wandelaars en kayakkers. Sporten kan je hier in overvloed. Wandelen naar believen met de bekende grotte St Vérédème (een paradijs op aarde)

Gereisd met partner in juli 2010

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Baume in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Baume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.