Villa Fleur

Villa
Villa Fleur

1 review over Villa Fleur in het Nederlands

De Villa Fleur, zowel het kleine als het grote huis, zijn heerlijke vakantiestekken; wij hebben in beide huizen regelmatig vakantie gevierd. En het was ook écht 'GEVIERD'. Beide sfeervolle huizen zijn van alle gemakken voorzien (Senseo, was- en vaatwasmachine), hebben heerlijke terrassen en er is een groot gezamenlijk zwembad op het kleinschalige (rustige!) domaine waar in de zomer veel gasten uit o.m. NL, Zwitserland, Denemarken en Frankrijk komen. Uzes is een prachtig stadje met een eeuwenoude historie, een groot plein met platanen, winkeltjes, restaurantjes, galeries én een grote zaterdagmarkt. In de zomer veel te doen (Fete Votive met stieren door de stad). De omgeving is prachtig en nodigt uit tot wandelen, kanoën, zwemmen in de Gardon. Steden als Avignon, Arles, Anduze, Nimes binnen 30 minuten. Even verderop Montpellier (het Parijs van het zuiden) en op een klein uurtje afstand de Middellandse zee... wat wil je nog meer? Zowel voor ouderen als jonge gezinnen een prachtstek!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Villa info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Fleur in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Fleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.