Bed and Breakfast

26 reviews over Bed and Breakfast Domaine Perdrix-Lasouche in het Nederlands

Nooit meet

Sonja.van.der.poel
20-8-2016

Mogen dringend hun foto's aanpassen op hun site!

Komt niet overeen wat men in werkelijkheid ziet!

zijn andere eigenaars (franstalige),die niet genoeg ervaring hebben voor een b&b

Geen variatie wat het morgend eten betreft!

Een table d"hotes verzorgd door traiteurdienst??!!

Vriendelijke mensen maar niet gastvrij genoeg!!

Niet voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in juli 2016
Cécile, Propriétaire, 31-8-2016

Sonja, je regrette que vous n'ayez pas passé un bon séjour mais je ne comprends pas votre commentaire car ce que vous affirmez est faux.

Nous avons gardé le même site web et nous n'avons rien changé au B&B.

Le domaine et le B&B sont donc identiques aux photos sur le site web.

Les tables d'hôtes ne sont pas fournies par un traiteur. Elles sont préparées par le chef d'un restaurant de notre village. Vous ne pouvez pas juger de la qualité puisque vous n'avez pas participé au dîner que nous avions organisé à votre demande.

Le petit-déjeuner est composé de pain frais, pains au chocolat, pains aux raisins, croissants, yaourts, charcuterie, fromages, jus d'orange pressé, jus de pomme, salade de fruits frais, et oeufs sur demande. Si vous vouliez quelque chose de plus, pourquoi ne pas nous le demander ?

Nous vous avons invité à une dégustation de nos vins (gratuite et conviviale) mais vous avez refusé car vous n'aimez pas du tout le vin. Pourquoi alors venir dans un domaine viticole ?

Een heel mooi plekje waar je prima tot rust komt !

Marc en Rosanne
19-8-2013

We werden heel goed ontvangen door Ilse.'s Avonds zorgde Koen voor een meer dan voortreffelijke table d'hôte ! Jammer dat we maar één keer van zijn kookkunsten konden genieten. De kamers zijn heel ruim en netjes en mooi ingericht. Ook het ontbijt is prima in orde. Ilse stond ons ook bij met allerlei tips voor uitstappen en etentjes. Aan het zwembad is het de rust zelve !

Kortom een aanrader ! Bedankt voor alles Ilse en Koen, nog veel groetjes van Marc en Rosanne

Gereisd met partner in augustus 2013

Waaw!

Ronald Goderis
9-8-2013

Bij aankomst werden we écht verwacht: men kende onze namen, er was een drankje, de gastvrouw reserveerde onmiddellijk een restaurant voor 's avonds. Luxe in de behandeling, luxe in de kamers en aan het ruime zwembad. Gastenmaaltijd van sterrenniveau, ontbijt voor prinsen. We zijn volkomen ontspannen en overgelukkig teruggekeerd.

Gereisd met partner in juli 2013

Een mooie ontdekking

Adelbert Doornaert
17-5-2012

Deze B&B werd ons aangeraden door vrienden. Vorig jaar lukte het niet omdat alles al volzet was, maar dit jaar waren we er op tijd bij. We waren rondom tevreden met wat we aantroffen: een prachtig natuurstenen mas vigneron midden in de wijnvelden. Ilse en Koen weten wat gastvrijheid is. Lekker ontbijt, altijd wel een tip voor een uitstap, piekfijne kamers en kritstalhelder water in het zwembad. Wat een verademing bij wat je soms wel eens aantreft in Frankrijk. Het stadje Uzès dat vlakbij ligt, was voor ons een echte verborgen parel. De markt op zaterdag is zeker niet te missen. Verder deden we uitstapjes naar de zee, Nîmes, Avignon, de pont du Gard, Montpellier, de Cévennes en le Canal du Midi. Alles op minder dan, of een uurtje rijden. Wat we zeer apprecieerden was de rust op het domein. De eigenaars hebben ervoor gekozen om alleen volwassenen te herbergen. We konden dus volop genieten van het lezen van een boek aan het grote zwembad. We komen zeker terug volgend jaar. A.D.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Heerlijke plek in de Gard!

Els en Tom
9-4-2012

We gaan al jaren naar de Gard op vakantie en toch hebben we dit jaar nog een nieuw plekje kunnen ontdekken. En wat voor één! Mooie 'mas' omringd door wijngaarden, prachtige kamers en elke dag een heerlijk ontbijt. Ook de tables d'hôte waren een moment waar we telkens weer naar uitkeken.

Gereisd met partner in april 2012

Oase tussen de wijngaarden

Pieter De Steenhouwer
9-4-2012

Wij waren op zoek naar rust, die hebben we hier gevonden (goed onderhouden domein, smaakvol ingerichte kamers, ruim zwembad en vooral: wijngaarden tot aan de einder). Een aanrader ook voor de tables d'hôte die Ilse en Koen telkens tot in de details verzorgen!!!

Gereisd met partner in april 2012

We gaan dit jaar terug

Dries Lof
9-4-2012

Na de heerlijke verwennerij en rust zijn we deze zomer weer op post!

Uniek!

Dominique Lintens
18-1-2012

Zeer mooie en keurige B&B. Heel vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt en table d'hôtes. Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2011

Fantastische plek.

Frank Termondt
1-12-2011

Puike B&B. Schone kamers, grote pool, heel veel ruimte om je heen én gastvrouw/-heer die je het gevoel geven met vakantie te zijn: wat wil je nog meer? Topgastronomie en heerlijke wijn: you got it.

Uzès heeft ons verrast: geen idee dat er, zo dichtbij Avignon en Nîmes, voor ons nog een niet ontdekte parel bestond.

Heerlijk adres

Ilse & Inge
22-8-2011

Domaine Perdrix-Lasouche loste alle hooggespannen verwachtingen in. Elke foto of beschrijving op hun website correspondeert met de werkelijkheid. Prachtige locatie om te verblijven, heerlijk kader om te dineren en te degusteren. En bovenal maakten Ilse & Koen als perfecte gastvrouw en -heer het verschil. Een onvergetelijk adres om ooit eens naar terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Perdrix-Lasouche in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Perdrix-Lasouche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.