7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Uzès Pont du Gard voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Uzès Pont du Gard in het Nederlands

Verblijf

M. Reeuwijk
19-7-2013

Mijn indruk van het hotel Best Western Uzès Pont du Gard in Uzès is anders. Sinds 2 jaar is er een andere eigenaar in het hotel en het is een fantastisch hotel. Kamers zijn inderdaad niet groot, er is een heel gezellig terras en het diner is geweldig. Elke dag werd er iets anders geserveerd en hoe het was opgemaakt was een foto waard. Tevens was er een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, niets dan lof over dit hotel. Eigenlijk zouden de andere 2 beoordelingen verwijderd moeten worden omdat het voor nu onterecht is wat er staat.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Etappehotel

Stephanie
23-6-2011

We boekten dit hotel enkel voor één overnachting: mooi van de buitenkant, mooi terras, piepklein zwembad, vriendelijke receptie, te kleine kamer voor 2 volwassene en een baby (met babybed). We hadden bij de reservatie doorgegeven dat we graag een babybedje wouden op de kamer. Bij aankomst stond deze niet klaar. Volgens receptie over het hoofd gezien. Geen probleem, babybedje zou klaargezet worden terwijl we Uzes gingen verkennen. Bij terugkomst vroeg receptie of het stoorde het bedje zelf op te stellen daar het het kamermeisje niet lukte/niet wist hoe. Dit kan niet!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Geen culinaire aanrader

Leen De Backer
12-7-2010

We verbleven een week in half pension in dit hotel. Het hotel op zich is oké, de kamers zijn niet groot maar proper, ook het zwembad is aan de kleine kant maar wel goed onderhouden. De keuken is echter een ramp. Kleine porties, geen variatie, gedurende deze week kregen we constant hetzelfde voorgeschoteld. Dus voor wie lekker wil eten, is dit hotel zeker geen aanrader. Prijzen van de dranken zijn aan de dure kant.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Uzès Pont du Gard in Uzès , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Uzès Pont du Gard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.