Vakantiehuis Entre les Vignes

9,5

42 reviews over Vakantiehuis Entre les Vignes in het Nederlands

René Schols,
22-10-2018

Fantastisch verlof, alsook het onthaal,de accommodatie,ligging en de streek interesseert mij geweldig. Kom zeker en vast terug bij zulke aangename mensen en niet te vergeten te sfeer. Er was niets om over te klagen. FANTASTISCH.

Grts Annie en René

Een aanrader!

Truus en René,
28-9-2018

"Entre les Vignes" is een schitterende plek met een fantastisch uitzicht. Marjan en Theo zijn geweldige gastvrouw en -heer, wij zijn zeer warm door hen ontvangen.

De gîtes zijn ruim, schoon, comfortabel en efficiënt ingericht. Vooral het overdekte terras aan de westkant, met een lekker zonnetje tijdens het apéritief, was heerlijk. Na een uitstapje op een warme dag was het heerlijk afkoelen in het zwembad. De omgeving, met al zijn katharenburchten, is zeer interessant. Wij komen zeker een keer terug!

We komen terug!

Wandels Véronique,
16-9-2018

Supermooie vakantie achter de rug. 3 lieve mensen staan indien nodig klaar om te helpen. Het was onze tweede keer maar ongetwijfeld volgt er een derde keer. Bedankt Marjan en Theo 😀

Geweldig!

Ngoc en Bym,
12-8-2018

Een week bij Entre les vignes was te kort. De ligging van het vakantiehuis was super. Gezellig ingericht met alle benodigdheden en het huis was schoon. Veel bezienswaardigheden op korte reisafstand. Gezellige markten en dorpjes en natuurlijk heerlijke wijnen. Wij hebben een superweek gehad. Marjon en Theo waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Bedankt voor een superweek en wij komen zeker terug!

Hallo Gnoc en Bym,

Bedankt voor het fijne contact tijdens jullie verblijf en voor jullie mooie commentaar! We zien jullie graag weer terug op "Entre les Vignes", dus we zeggen gewoon "Tot ziens!"

Theo en Marjan

Voor herhaling vatbaar. Het was super!

Katia, Wil, Seppe en Marie,
8-8-2018

Onze vakantie in 'entre les vignes' zit er spijtig genoeg al 2 weken op. Het was echt fantastisch. Gite was prima in orde, heel netjes, alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Mooi onderhouden domein en zwembad. De omgeving is prachtig. Ruige kastelen, Carcasonne op een boogscheut, wijngaarden, bergen., grotten, gezellige stadjes en marktjes.

Hallo Katia,Wil, Seppe en Marie,

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie hier; hopelijk zullen jullie er nog lekker lang van nagenieten!

Theo en Marjan

De ideale gezinsvakantie in Frankrijk.

Jasper en Hannelore Demey-Malfait,
1-8-2018

we zijn nu al 2 maal te gast geweest in Entre Les Vignes en we kunnen al niet wachten tot de volgende keer dat we er heen gaan. Prachtige omgeving, zeer leuke en comfortabele gites met de nodige privacy en Theo en Marjan zijn geweldige mensen met een hart voor hun gites en hun gasten. We zijn intussen al een kleine maand terug thuis, maar we denken nog dagelijks aan onze mooie vakantie in Toureilles. Een echte aanrader voor gezinnen die een mix willen van een vakantie in de natuur, aan het zwembad en toch ook van een leuke uitstap houden.

Hallo Jasper en Hannelore,

Fijn om te horen dat het ook de 2de keer weer zo goed bevallen is en dat jullie weer genoten hebben van jullie vakantie. Bedankt voor jullie mooie woorden en we zien jullie heel graag voor de 3de keer komen!

Veel groeten, ook aan Emiel en Lukas,

Theo en Marjan

Fantastisch, hier komen wij zeker terug!

John en Jacqueline,
19-7-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad in de Aude met als "thuis" gite le Merlot.

Allereerst door de hartelijke gastvrijheid van Marjan en Theo, die hun "werk" duidelijk met liefde doen én door de ligging van Entre les Vignes : op een heuvel met prachtig uitzicht, midden tussen de wijngaarden!! Wat een rust en prachtige natuur. We hebben daar dan ook erg van genoten en hebben heel wat dagen de zon mooi op zien komen vanaf ons terras.

De gite is erg schoon en biedt alles wat nodig is met een opvallend uitgebreide keukeninventaris, de bedden zijn prima.

De Aude zelf overtrof onze verwachtingen. Het is wat Theo ons al zei : " Alle landschappen van Frankrijk kan je terugvinden in de Aude". We hebben dan ook veel ondernomen en gezien ( tips genoeg voorhanden in de gite en ook Theo en Marjan weten veel over het land) en zijn zeker nog niet uitgekeken. Dat betekent gewoon terugkomen :-) !!

Kortom: een plek om je direct thuis te voelen

Hallo Jacqueline en John,

Na zoveel mooie woorden kunnen we alleen nog zeggen : "dankjewel en kom gauw nog eens terug !" Dus... merci, au revoir et à bientôt !

Super fantastisch !

Martine Guldemont,
9-7-2018

Deze mensen verdienen een 10 op 10. Alles is in orde, proper en ze zijn ook nog heel vriendelijk. Ik kan niks negatief vermelden. Echt de moeite om daar je vakantie door te brengen. We hebben weeral gereserveerd voor volgend jaar !

Hallo Martine en Eric,

Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn. Dankjewel en tot volgend jaar!

Goed verblijf.

Renée en Marcel,
7-11-2017

Goede Gîte, prima prijs/kwaliteit verhouding. We hebben er een weekje vertoeft en die week was snel om, ook door de mooie omgeving en ligging van de Gîte. Alles zit erop en eraan. Helaas geen Nederlandse TV ontvangst, maar eigenlijk beter zo, echt vakantie. Vriendelijke eigenaren. Afstand naar de bewoonde wereld (indien nodig) is te doen, 10 minuten later zit je in Limoux, daar is alles wat je nodig hebt te koop.

Theo en Marjan, eigenaar, 11-1-2018

Hallo Renée en Marcel,

Bedankt voor jullie review. Fijn om te weten dat jullie een fijne week gehad hebben!

Veel groeten,

De accomodatie is prima, van alle gemakken voorzien. Super handig dat er een wasmachine is. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voldoende om af te koelen.

Theo en Marjan, eigenaar, 30-10-2017

Hallo Carol en Bert,

Fijn om te weten dat jullie het naar je zin hebt gehad en heel leuk dat we jullie komende zomer weer terug zullen zien!

Groetjes en tot dan,

We hebben een aantal aanbieders voor Entre les Vignes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Entre les Vignes in Tourreilles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Entre les Vignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.