Vakantiehuis Entre les Vignes

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goed verblijf.

Renée en Marcel
7-11-2017

Goede Gîte, prima prijs/kwaliteit verhouding. We hebben er een weekje vertoeft en die week was snel om, ook door de mooie omgeving en ligging van de Gîte. Alles zit erop en eraan. Helaas geen Nederlandse TV ontvangst, maar eigenlijk beter zo, echt vakantie. Vriendelijke eigenaren. Afstand naar de bewoonde wereld (indien nodig) is te doen, 10 minuten later zit je in Limoux, daar is alles wat je nodig hebt te koop.
Theo en Marjan, eigenaar, 11-1-2018

Hallo Renée en Marcel,

Bedankt voor jullie review. Fijn om te weten dat jullie een fijne week gehad hebben!

Veel groeten,

De accomodatie is prima, van alle gemakken voorzien. Super handig dat er een wasmachine is. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voldoende om af te koelen.
Theo en Marjan, eigenaar, 30-10-2017

Hallo Carol en Bert,

Fijn om te weten dat jullie het naar je zin hebt gehad en heel leuk dat we jullie komende zomer weer terug zullen zien!

Groetjes en tot dan,

echt prima stekje

Dries & Karin
25-8-2017

Het adembenemende uitzicht over de wijngaarden

De gerieflijke en nette gite...

Het niet heel grote, maar o zo zalige zwembad...

De sociale eigenaars

Tegen een correcte prijs in een geweldig interessante regio in Zuid-Frankrijk...

Of waar was u naar op zoek?

Theo en Marjan, eigenaar, 29-8-2017

Hallo Dries en Karin,

We worden er gewoon verlegen van :) Bedankt voor jullie enthousiasme en voor het gezellige contact!

Heel veel groeten en succes met de promotie van je boek Dries,

Een fantastische week gehad

Familie van Bergen
    21-8-2017

Als klopte. Het was een zeer nette gite die van alle gemakken is voorzien. Het zwembad was top en de ligging geweldig
    Theo en Marjan, eigenaar, 24-8-2017

Hallo Murielle en Don,

Bedankt voor jullie positieve en enthousiaste review, we hopen dat jullie nog lang en met veel plezier op jullie verblijf hier terug zullen kijken.

Fijne plek!

Inge van Deursen
    12-8-2017

De gites zijn mooi en van alle gemakken voorzien! Het overdekt terras is heerlijk om in de schaduw te zitten! Het uitzicht vanuit de gite is prachtig! De locatie is rustig! Zwembad is fijn om even lekker af te koelen. In de omgeving is voldoende te doen! Wat wil je nog meer! Zeker een rede om nog eens naar terug te keren!
    Theo en Marjan, eigenaar, 15-8-2017

Fijn dat jullie zo van onze plek genoten hebben; we zien jullie graag nog eens terug!

Leven als God in Frankrijk

Fam.Jacobs
    8-8-2017

Onze kinderen vonden het goede bedden, net als wij. De gîtes hebben een prachtig uitzicht en een fijne tuin. Verder is het een leuk initiatief om een ruilbibliotheek te hebben. Als ouder is het praktisch om een wasmachine (gratis) ter beschikking te hebben. Je hebt contact met de andere gasten, maar toch kan je je op eigen terrasje terug trekken, indien behoefte daaraan. Onze zoon vond de omgeving bovendien ideaal om te fietsen.

Het zwembad mocht iets groter, maar het is toch aangenaam dat er een is. Het zoute water (en dus geen chloor) is een ecologisch pluspunt. Het dorp zelf heeft geen faciliteiten zoals bakker, slager of cafeetje, maar die vind je zeker in Limoux; een korte autorit verder.

Samengevat: een aanrader voor jong en oud!

Theo en Marjan, eigenaar, 11-8-2017

Hallo familie Jacobs, bedankt voor jullie recensie en petje af voor jullie zoon die toch een flinke fietstocht heeft gemaakt! Hopelijk kijken jullie nog lang met veel plezier op de vakantie terug.

super!

hans en erica
    8-8-2017

dit was een supergeslaagde vakantie. rustige omgeving met een uitzicht waar je niet op uitgekeken geraakt. In huisje is alle comfort aanwezig en alles is uitermate proper.eigenaars zijn onzichtbaar aanwezig en geven graag info en tips over uitstapjes. het is ook zalig om ter plaatse uit de boekenkast een boek te kunnen kiezen! top!
    Theo en Marjan, eigenaar, 11-8-2017

Hallo Erica en Hans,

Bedankt voor jullie mooie recensie, leuk dat jullie zo enthousiast zijn. Jullie waren fijne gasten en we hopen dat jullie nog lang zullen nagenieten van jullie vakantie, onder het genot van een glaasje bubbels uit Limoux ;)

Heel veel groeten (ook aan jullie zoon)

Theo en Marjan

Altijd voor herhaling vatbaar!

Ann en Rudy
    1-8-2017

Prima accomodatie en rustig gelegen. Toch geweldige uitvalsbasis voor heel wat uitstappen, vooral ook voor diegenen die zich in de geschiedenis van de streek willen verdiepen.

Fijn zwembad en erg lieve, hulpvaardige eigenaars.

Geen negatieve puntjes.

Theo en Marjan, eigenaar, 4-8-2017

Hallo Ann en Rudy,

Bedankt voor jullie mooie review, jullie verblijf is ook voor ons altijd voor herhaling vatbaar : fijn dat we jullie hier weer terug gezien hebben!

Theo en Marjan

Ruime gite op een prachtlocatie

Marc en Daisy
    24-7-2017

Ideaal om tot rust gekomen. Net buiten het dorp en weg van alle verkeer.

Om te winkelen moet je wel tot in Limoux op een kleine 10 Km. Niet echt een probleem en Limoux is best een gezellig stadje.

Theo en Marjan, eigenaar, 24-7-2017

Hallo Daisy en Marc,

We hopen dat jullie lekker tot rust zijn gekomen en nog lang kunnen nagenieten!

veel groeten,

Genoten!

sofie en nico
    12-7-2017

Prachtig uitzicht in een enorm rustige omgeving. Gezellige gites op een mooi terrein. Mooie streek waar vanalles te bezoeken is. Je kan ook gezellige wandelingen maken rond de huisjes, al kan het puffen worden want het gaat redelijk op en neer.

Heel aangenaam om een wasmachine te mogen gebruiken en de aanwezigheid van een BBQ is ook een pluspunt.

2 terrassen zijn zeer aangenaam, zo kan je kiezen of je in de zon of de schaduw wil eten.

Zwembad is wat aan de kleine kant voor spelende jongeren. We misten nog wat keukengerief om bv wat slaatjes te serveren bij de BBQ.

Voor ons 1 groot nadeel: de muren zijn nogal dun en met een (hard) snurkende buurman was dit niet altijd aangenaam inslapen of wakker worden :-(

Wel genoten!!

Theo en Marjan, eigenaar, 15-7-2017

Hallo Sofie en Nico,

Jammer van de buurman maar fijn te weten dat jullie zo van jullie vakantie genoten hebben!

Vriendelijke groeten,

We hebben een aantal aanbieders voor Entre les Vignes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Entre les Vignes in Tourreilles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Entre les Vignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Entre les Vignes scoort een 9.3 uit 10 op basis van 34 reviews.